Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    Is het nog altijd mogelijk bij MINI om je garantie tegen betaling te verlengen?
    Dit is niet meer mogelijk, ik ben dan ook blij dat ik onmiddellijk voor de optie 4 jaar garantie heb gekozen !

Weet er iemand wat de goedkoopste manier is om aan een blanco JCW-pakket te komen ? (mag ook onmiddellijk in Astro Black gespoten zijn!) Ik heb wel een versie nodig met PDC achteraan ?

Comment

• is dus pfct mogelijk ...daarnet bij vanavondt twee jaar bijgekocht voor 390€( niet ik want ik had al 5 jaar waarborg)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
        Dit is niet meer mogelijk, ik ben dan ook blij dat ik onmiddellijk voor de optie 4 jaar garantie heb gekozen !

Weet er iemand wat de goedkoopste manier is om aan een blanco JCW-pakket te komen ? (mag ook onmiddellijk in Astro Black gespoten zijn!) Ik heb wel een versie nodig met PDC achteraan ?
        PDC kan je zelf na plaatsen indien nodig, das een stuk plastic dat je er kan inklikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          PDC kan je zelf na plaatsen indien nodig, das een stuk plastic dat je er kan inklikken.
          En waar vind ik het JCW pakket dan goedkoper dan de ca. 1850 EUR die ze mij durven vragen in de garage ?

(Mijn achterbumper moet sowieso vervangen worden, daarom zou ik graag mijn wagen optisch nog eens willen veranderen voor het laatste jaar dat ik hem nog heb, én dus onmiddellijk opteren voor het JCW pakket!)

Achteraf wil ik hem dan ook nog eens volledig laten detailen .

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• lang geleden dat ik nog eens met een FWD +handrem heb gereden

Moet fun zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                lang geleden dat ik nog eens met een FWD +handrem heb gereden

Moet fun zijn!
                RWD is leuker, imo

Comment

• uiteraard. Anders had ik nu wel iets anders.
                  Maar om gewoon 'eens zot te doen' is FWD wel eens leuk. Maar zal het nooit boven RWD verkiezen!

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                        Da's toch de MINI Ambassador van Smets in Lier he ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                          Da's toch de MINI Ambassador van Smets in Lier he ?
                          Geweest. Heeft nu een matte 325d touring
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Uitermate vette MINI.

Comment

• Doet mij altijd denken aan een insect

Comment

• Ik heb ergens gelezen dat op een Clubman een OEM trekhaak beschikbaar is, iemand die daar meer info over heeft want veel informatie is er niet te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                  Ik heb ergens gelezen dat op een Clubman een OEM trekhaak beschikbaar is, iemand die daar meer info over heeft want veel informatie is er niet te vinden.
                                  Volgens mij weten ze dat bij G&A Motors wel

Comment

• Ja natuurlijk maar daar kan ik nu niet meer naar bellen, ik zoek vooral fotomateriaal.

Comment

• Hoe kan ik zien of MINI-velgen OEM zijn? Bepaalde herkenningspunten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Hoe kan ik zien of MINI-velgen OEM zijn? Bepaalde herkenningspunten?
                                        Aan de binnenkant vd velg staat er da MINI op of het kenteken van MINI, heb zelf ook een MINI.

Comment

• Er was hier ooit eens discussie over het al dan niet echt zijn van die "strutbrace" in een Mini JCW GP. Het bewijs dat het niet zo is...

01 Zijbekleding achter links 1 51439110495 $507.05 +core
                                          01 Zijbekleding achter right 1 51439110496 $507.05 +core
                                          13 Sierafdekking bagagestangen links 1 51439110369
                                          13 Sierafdekking bagagestangen rechts 1 51439110370
                                          14 Set bagagestangen 1 51719120977

Comment

Working...
                                          X