Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Die oude heeft toch wel zijn kuren, de nieuwe heb ik jammer genoeg nog niet ervaren.
    Kuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Kuren?
      Soms draait die supersmooth en gaat ie echt machtig goed. Andere keren ruttelt en pruttelt en rammelt ie dat het een lieve lust is!

Comment

• Comment

• Ok, dat is vet.

(iets te laag achteraan)

Comment

• Ik vind die front splitter niet zo mooi

Comment

• Hier ook even plaatsen. MINI komt met een elektrische scooter!

Na de kleine SUV Countryman verlegt Mini opnieuw zijn grenzen op de autoshow van Parijs. Gek genoeg niet met een nieuwe auto, maar met een prototype van een elektrische scooter: de Scooter E Concept.
              De Mini Scooter E Concept wordt aangedreven door een elektromotor aan het achterwiel. Hij rijdt dus helemaal elektrisch en zonder plaatselijke uitstoot, ideaal voor in de stad. Het rijbereik is nog niet bekend, maar als de batterij plat is kun je de tweewieler opladen via een automatisch oprolbaar snoer aan de achterkant van de scooter en een gewoon stopcontact.
              Herkenbaar als Mini
              Mini beweert dat de Scooter E Concept goed past binnen de stijl van het merk en herkenbaar is als een Mini. Dat komt door de instrumentencluster, de welbekende ronde kilometerteller, de herkenbare Mini-knipperlichten en de chroomafwerking.
              Mercedes' dochtermerk smart heeft gelijkaardige plannen en toont binnenkort ook een elektrische tweewieler.

bron: www.autoscoops.eu

Past volgens mij perfect in de filosofie van MINI. De Vespa is vandaag de dag erg populair, en met een personaliseerbare scooter van MINI erbij, zou dit wel eens een succes kunnen worden!

Comment

• Zijn er al mensen die gereden hebben met de nieuwe Cooper D? Dus de FL met de BMW motor. De nieuwe motor schijnt erg krachtig te zijn.. sommige zeggen dat 'ie harder trekt dan de PSA Cooper D! En dat ging dan over de One D.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Zijn er al mensen die gereden hebben met de nieuwe Cooper D? Dus de FL met de BMW motor. De nieuwe motor schijnt erg krachtig te zijn.. sommige zeggen dat 'ie harder trekt dan de PSA Cooper D! En dat ging dan over de One D.
                  Ja, ik heb er mee gereden en het is werkelijk een wereld van verschil.

Veel lineairder, veel vlotter, leuker om mee te rijden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Ja, ik heb er mee gereden en het is werkelijk een wereld van verschil.

Veel lineairder, veel vlotter, leuker om mee te rijden !
                    Cooper D?

Heb er ook al een paar versleten als vervangwagen dus ik ben best ook benieuwd naar het verschil.

Comment

• De Countryman kon me niet overtuigen op foto, integendeel, ik vond het model maar niks en de naam MINI niet waardig.

Het enige wat MINI-onwaardig is, zijn de afmetingen. De auto is groot, echt groot! Groter dan een Golf, zowel qua lengte als qua hoogte. Binnenin ziet alles er goed uit, ruime beenruimte achterin en een koffer waar je tenminste nog iets in krijgt zonder de achterbank plat te moeten leggen zoals in een gewone MINI hatch. De looks overtuigen irl en die kar heeft echt een stoere neus. Zou ik hem overwegen? Moeilijk te zeggen. Goedkoop is 'ie niet, maar voor minder geld biedt 'ie meer ruimte dan een BMW 1, en MINI kennende zal 'ie wel leuk rijden.

Ideaal voor jonge gezinnen met een kleine spruit imo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Hier ook even plaatsen. MINI komt met een elektrische scooter!

Na de kleine SUV Countryman verlegt Mini opnieuw zijn grenzen op de autoshow van Parijs. Gek genoeg niet met een nieuwe auto, maar met een prototype van een elektrische scooter: de Scooter E Concept.
                        De Mini Scooter E Concept wordt aangedreven door een elektromotor aan het achterwiel. Hij rijdt dus helemaal elektrisch en zonder plaatselijke uitstoot, ideaal voor in de stad. Het rijbereik is nog niet bekend, maar als de batterij plat is kun je de tweewieler opladen via een automatisch oprolbaar snoer aan de achterkant van de scooter en een gewoon stopcontact.
                        Herkenbaar als Mini
                        Mini beweert dat de Scooter E Concept goed past binnen de stijl van het merk en herkenbaar is als een Mini. Dat komt door de instrumentencluster, de welbekende ronde kilometerteller, de herkenbare Mini-knipperlichten en de chroomafwerking.
                        Mercedes' dochtermerk smart heeft gelijkaardige plannen en toont binnenkort ook een elektrische tweewieler.

bron: www.autoscoops.eu

Past volgens mij perfect in de filosofie van MINI. De Vespa is vandaag de dag erg populair, en met een personaliseerbare scooter van MINI erbij, zou dit wel eens een succes kunnen worden!
                        nice, kan wel eens een hit worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          De Countryman kon me niet overtuigen op foto, integendeel, ik vond het model maar niks en de naam MINI niet waardig.

Het enige wat MINI-onwaardig is, zijn de afmetingen. De auto is groot, echt groot! Groter dan een Golf, zowel qua lengte als qua hoogte. Binnenin ziet alles er goed uit, ruime beenruimte achterin en een koffer waar je tenminste nog iets in krijgt zonder de achterbank plat te moeten leggen zoals in een gewone MINI hatch. De looks overtuigen irl en die kar heeft echt een stoere neus. Zou ik hem overwegen? Moeilijk te zeggen. Goedkoop is 'ie niet, maar voor minder geld biedt 'ie meer ruimte dan een BMW 1, en MINI kennende zal 'ie wel leuk rijden.

Ideaal voor jonge gezinnen met een kleine spruit imo!
                          Deze morgen opweg naar de dealer ééntje voor mij gehad.. 't is echt een speciale verschijning. Interieur is wel cool gedaan

Comment

• Heb de Countryman buiten zien staan voor Monserez in Kortrijk. Achterkant lijkt mee te vallen, de voorzijde vind ik op het eerste zicht iets minder geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Die oude heeft toch wel zijn kuren, de nieuwe heb ik jammer genoeg nog niet ervaren.
                              Wanneer moet ik een testritje reserveren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                Vorige vrijdag op parking KHBO Brugge, Mini diesel, VVY-... Iemand een idee? Is iemand van hier dacht ik
                                Jep da's de mijne!

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Zijn er al mensen die gereden hebben met de nieuwe Cooper D? Dus de FL met de BMW motor. De nieuwe motor schijnt erg krachtig te zijn.. sommige zeggen dat 'ie harder trekt dan de PSA Cooper D! En dat ging dan over de One D.
                                Ik heb +/- 200 km gereden met een FL One D en ik vind hem zeker minstens zo krachtig als een PFL Cooper D ... Echt schitterend!!! Veel meer koppel en veel lineairder dan de PSA-motor.
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Daarnet bij Verstraeten al de eerste FL MINI's zien staan, écht een verbetering! Cooper S voorbumper is veel knapper IRL, zelfs met die brake-ducts in het chromé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Daarnet bij Verstraeten al de eerste FL MINI's zien staan, écht een verbetering! Cooper S voorbumper is veel knapper IRL, zelfs met die brake-ducts in het chromé.
                                    ? FL is er al een dikke maand of zo
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      ? FL is er al een dikke maand of zo
                                      Van klanten hé Niet in de showroom.

Comment

• Heeft er iemand ervaring met de 1.4i motor die in de One (R56) ligt? Dus rij-ervaring, eventuele problemen, ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Hier ook even plaatsen. MINI komt met een elektrische scooter!
                                          Veel leuker idee dan de Countryman!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X