Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKuren?
Comment
-
Hier ook even plaatsen. MINI komt met een elektrische scooter!
Na de kleine SUV Countryman verlegt Mini opnieuw zijn grenzen op de autoshow van Parijs. Gek genoeg niet met een nieuwe auto, maar met een prototype van een elektrische scooter: de Scooter E Concept.
De Mini Scooter E Concept wordt aangedreven door een elektromotor aan het achterwiel. Hij rijdt dus helemaal elektrisch en zonder plaatselijke uitstoot, ideaal voor in de stad. Het rijbereik is nog niet bekend, maar als de batterij plat is kun je de tweewieler opladen via een automatisch oprolbaar snoer aan de achterkant van de scooter en een gewoon stopcontact.
Herkenbaar als Mini
Mini beweert dat de Scooter E Concept goed past binnen de stijl van het merk en herkenbaar is als een Mini. Dat komt door de instrumentencluster, de welbekende ronde kilometerteller, de herkenbare Mini-knipperlichten en de chroomafwerking.
Mercedes' dochtermerk smart heeft gelijkaardige plannen en toont binnenkort ook een elektrische tweewieler.
bron: www.autoscoops.eu
Past volgens mij perfect in de filosofie van MINI. De Vespa is vandaag de dag erg populair, en met een personaliseerbare scooter van MINI erbij, zou dit wel eens een succes kunnen worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZijn er al mensen die gereden hebben met de nieuwe Cooper D? Dus de FL met de BMW motor. De nieuwe motor schijnt erg krachtig te zijn.. sommige zeggen dat 'ie harder trekt dan de PSA Cooper D! En dat ging dan over de One D.
Veel lineairder, veel vlotter, leuker om mee te rijden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenJa, ik heb er mee gereden en het is werkelijk een wereld van verschil.
Veel lineairder, veel vlotter, leuker om mee te rijden !
Heb er ook al een paar versleten als vervangwagen dus ik ben best ook benieuwd naar het verschil.
Comment
-
De Countryman kon me niet overtuigen op foto, integendeel, ik vond het model maar niks en de naam MINI niet waardig.
Het enige wat MINI-onwaardig is, zijn de afmetingen. De auto is groot, echt groot! Groter dan een Golf, zowel qua lengte als qua hoogte. Binnenin ziet alles er goed uit, ruime beenruimte achterin en een koffer waar je tenminste nog iets in krijgt zonder de achterbank plat te moeten leggen zoals in een gewone MINI hatch. De looks overtuigen irl en die kar heeft echt een stoere neus. Zou ik hem overwegen? Moeilijk te zeggen. Goedkoop is 'ie niet, maar voor minder geld biedt 'ie meer ruimte dan een BMW 1, en MINI kennende zal 'ie wel leuk rijden.
Ideaal voor jonge gezinnen met een kleine spruit imo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHier ook even plaatsen. MINI komt met een elektrische scooter!
Na de kleine SUV Countryman verlegt Mini opnieuw zijn grenzen op de autoshow van Parijs. Gek genoeg niet met een nieuwe auto, maar met een prototype van een elektrische scooter: de Scooter E Concept.
De Mini Scooter E Concept wordt aangedreven door een elektromotor aan het achterwiel. Hij rijdt dus helemaal elektrisch en zonder plaatselijke uitstoot, ideaal voor in de stad. Het rijbereik is nog niet bekend, maar als de batterij plat is kun je de tweewieler opladen via een automatisch oprolbaar snoer aan de achterkant van de scooter en een gewoon stopcontact.
Herkenbaar als Mini
Mini beweert dat de Scooter E Concept goed past binnen de stijl van het merk en herkenbaar is als een Mini. Dat komt door de instrumentencluster, de welbekende ronde kilometerteller, de herkenbare Mini-knipperlichten en de chroomafwerking.
Mercedes' dochtermerk smart heeft gelijkaardige plannen en toont binnenkort ook een elektrische tweewieler.
bron: www.autoscoops.eu
Past volgens mij perfect in de filosofie van MINI. De Vespa is vandaag de dag erg populair, en met een personaliseerbare scooter van MINI erbij, zou dit wel eens een succes kunnen worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe Countryman kon me niet overtuigen op foto, integendeel, ik vond het model maar niks en de naam MINI niet waardig.
Het enige wat MINI-onwaardig is, zijn de afmetingen. De auto is groot, echt groot! Groter dan een Golf, zowel qua lengte als qua hoogte. Binnenin ziet alles er goed uit, ruime beenruimte achterin en een koffer waar je tenminste nog iets in krijgt zonder de achterbank plat te moeten leggen zoals in een gewone MINI hatch. De looks overtuigen irl en die kar heeft echt een stoere neus. Zou ik hem overwegen? Moeilijk te zeggen. Goedkoop is 'ie niet, maar voor minder geld biedt 'ie meer ruimte dan een BMW 1, en MINI kennende zal 'ie wel leuk rijden.
Ideaal voor jonge gezinnen met een kleine spruit imo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDie oude heeft toch wel zijn kuren, de nieuwe heb ik jammer genoeg nog niet ervaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenVorige vrijdag op parking KHBO Brugge, Mini diesel, VVY-... Iemand een idee? Is iemand van hier dacht ik
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZijn er al mensen die gereden hebben met de nieuwe Cooper D? Dus de FL met de BMW motor. De nieuwe motor schijnt erg krachtig te zijn.. sommige zeggen dat 'ie harder trekt dan de PSA Cooper D! En dat ging dan over de One D.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDaarnet bij Verstraeten al de eerste FL MINI's zien staan, écht een verbetering! Cooper S voorbumper is veel knapper IRL, zelfs met die brake-ducts in het chromé.FL is er al een dikke maand of zo
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten?FL is er al een dikke maand of zo
Niet in de showroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHier ook even plaatsen. MINI komt met een elektrische scooter!
Comment
Comment