Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Waar heb je die ledjes gehaald?
    Bij de plaatselijke tjoeningshop , piloting center

Zitten er nu 8 maanden in en heb nu wel een foutmelding door oxidatie, moet het koper zelf eens schoonmaken en behandelen. Dan zou het moeten opgelost zijn.

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten

Superknappe mini!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Waar heb je die ledjes gehaald?
        Tegen mij zeggen dat het tuning is, en er zelf wel achter kijken ... Pff

Comment

• Bij mini Daeninck hier in oudenaarde staat een super knappe countryman. Witte cooper 's met mat zwarte velgen. Echt knap !

Comment

• Dikke Clubman, net mijn (lagere) tweeling.

Comment

• Heb jij ondertussen geen verlagingsveren en 18" oz's? Ben anders ook wel benieuwd hoe dat staat

mcs clubman

Comment

Heb jij ondertussen geen verlagingsveren en 18" oz's? Ben anders ook wel benieuwd hoe dat staat
                Nee toch niet, dat waren de plannen maar die zijn opgeborgen. Ik laat hem standaard, mss ooit nog een JCW voorbumper maar die kans is klein.

Ben nu eerder aan het uitkijken voor een stel R94's (zwart) met winterbanden om mijn 17"ers te sparen tijdens de wintermaanden.

Comment

• Je eerste plan klonk toch beter

mcs clubman

Comment

• Hoeveel km heb je er nu reeds opstaan Japy?

Comment

• Mag er ook een Mini bij de MINI's?

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Blijkbaar niet...?

Last edited by quadrifoglio; 04/10/2010, 23:51.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Mag er ook een Mini bij de MINI's?

Dak lekt een beetje ? Hier staat ook altijd eentje met zeil over

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Maat van me heeft zo eentje, niet echt mijn ding eigenlijk..

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            De eigenaar hiervan zijn daily (+trailer) toevallig niet gezien ?

Comment

• Zoals sommigen misschien al gelezen zouden hebben, ben ik gisteren in panne gevallen met de Clubman.

Rustig op de autostrade, motor was volledig opgewarmd (had reeds 30 km gereden na start), aan een snelheid van 130 op de cruise-control kreeg ik ineens deze melding:

Begon luid te ratelen, pruttelen en schokken. Binnen de 30 seconden heb ik de pechstrook opgezocht en meteen de motor uitgezet. MINI mobility service gebeld, getakeld en een vervangwagen gekregen.

Deze namiddag is de wagen eindelijk uit Verviers aangekomen bij de dealer in Lochristi.

Wagen is uit garantie, januari 2011 wordt hij 3 jaar en er staat momenteel 59.990 km op de teller. Op 58.400 km ongeveer werden alle bougies vervangen wegens aanhoudende misfires en schokken onder deel- en vollast.

Ik ben erg benieuwd wat het probleem nu is, maar het klinkt duur. Dit is ook zonder twijfel de slechtste auto die we ooit al gehad hebben, van dag 1 waren er kleine prullen die stuk gingen. Om nog maar te zwijgen van het idiote olieverbruik, iets dat hij ook al van het begin doet. Na de eerste check op 5000 km hebben er al een halve liter olie moeten bijdoen. 'Normaal' werd mij verteld. Sinds de laatste paar maand doet de GPS ook raar, valt om de zoveel tijd uit zonder reden.

Dikke vette zucht..

Comment

• Dan koop je een nieuwe auto om geen zorgen te hebben

Comment

• Zalige Cooper

Comment

• Idd nice!

Comment

• Net nieuws gekregen: de cilinderkop moet vervangen worden.

Blijkbaar zou er één klepje verbrand zijn, wegens slechte smering vermoedelijk. Het hoge olieverbruik zou vermoedelijk ook een rol spelen.

Rest van de motor is gezond.

Ik vraag me af hoe dit in godsnaam mogelijk is, de auto is altijd warm gereden, maniakaal onderhouden (te vroeg op onderhoud gaan etc) en is nooit afgetrapt. Nooit getuned of iets. 't Ding heeft nooit een trackday gezien, buiten wat occasionele rondjes op de Ring.

Comment

• Je stelt me toch niet echt op mijn gemak...

mcs clubman

Comment

Je stelt me toch niet echt op mijn gemak...
                                          De wagen verbruikte al olie na een paar duizend km, en toen reed ik er zelfs nog niet zoveel mee. Toen was het nog mijn moeder haar auto.. vreemd dat ze dat toen normaal vonden (andere dealer)

Ik gok ergens op een productiefout in de cilinderkop? Misschien een oliekanaaltje dat verstopt zat? Ik zeg nu maar iets... ook raar dat het slecht één klepje is. Moeten ze daarom de hele cilinderkop vervangen?

Soit, 't zal nog minstens een week duren tegen dat hij klaar is.

Eén van de eerste dingen dat de technieker mij vroeg, was of de wagen getuned is.

Gelukkig alles origineel.

Comment

Working...
                                          X