Oorspronkelijk geplaatst door Wouter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNeen, ik wil er geen geld meer aan geven.. en ik vind ze knapper in het zilver.
Heb daarnet trouwens een klein stukje gereden met de 2 kofferdeurtjes open, man zo zalig Precies of de uitlaat is verbonden met je oren. Geniaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAndere wielen gevonden dus? Zal terug een gans ander zicht zijn.
Hoop ook terug wat comfort te recupereren al zal de winst gering zijn.
Normaal komen ze er zaterdag op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenAja en vergeten, voor de MCS JCW had 'ie nog een MC cabrio ook, lol 5 dus al.
Die z'n gele MCS was vroeger van Coen, van daar de verwarring
Heb sinds vandaag trouwens Pace Spoke velgjes, staat erg dik! Ben er toch wel tevreden mee. Ze zijn allen in zeer goede staat, behalve ééntje met wat borduurschade maar zo hard valt het niet op. Ik post morgen of in de loop van volgende week wat foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk vind dat knapper.
Al blijft dit één van mijn favoriete foto's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenRij eens met een Mito of een DS3 en je begrijpt wat ik bedoel In zijn klasse biedt de MINI wel degelijk een hoogstaand kwaliteitsgevoel. En dan heb ik het niet over kraakjes (die heb je in de andere wagens ook), maar vooral de soliditeit van de bedieningsorganen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIs dat maar 17"? Ziet er groter uit! Ik zou het nooit overwogen hebben, maar 't valt goed mee!
5-spaaks velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZe zijn vooral gemakkelijk te poetsen
5-spaaks velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenwilly wtf heb je gedaan met je wielen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenkga ze missen maar ik was het totale gebrek aan demping echt beu dit rijdt echt aangenamer
Ik vind dit in zekere zin ook knapper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWaarom dan runflats?
Ik vind dit in zekere zin ook knapper
Als er ooit nog gewisseld wordt qua banden steken we terug non-runflats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZaten er nog op, banden zijn nog vrij goed ook.
Als er ooit nog gewisseld wordt qua banden steken we terug non-runflats.
En op de 18" lagen runflats of non-runflats? Want ik kan me nog voorstellen dat non-RF 18" comfortabeler is dan RF 17"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAaah
En op de 18" lagen runflats of non-runflats? Want ik kan me nog voorstellen dat non-RF 18" comfortabeler is dan RF 17"
Op de 17 inchers nu zit er toch wat meer band en er wordt beter gedempt. Als je hier terug normale banden ondersteekt gaat het nog beter zijn.
Comment
Comment