Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aja en vergeten, voor de MCS JCW had 'ie nog een MC cabrio ook, lol 5 dus al.
Is die van Fabian?
Die z'n gele MCS was vroeger van Coen, van daar de verwarring
Heb sinds vandaag trouwens Pace Spoke velgjes, staat erg dik! Ben er toch wel tevreden mee. Ze zijn allen in zeer goede staat, behalve ééntje met wat borduurschade maar zo hard valt het niet op. Ik post morgen of in de loop van volgende week wat foto's
Ik vind het eigenlijk ook beter staan. De R105 stonden wel erg dik met de spacers en verlaging, maar ik was de hardheid echt beu. Dit is nu 17 inch, ook runflats maar ik vind dat het wel beter rijdt.
Rij eens met een Mito of een DS3 en je begrijpt wat ik bedoel In zijn klasse biedt de MINI wel degelijk een hoogstaand kwaliteitsgevoel. En dan heb ik het niet over kraakjes (die heb je in de andere wagens ook), maar vooral de soliditeit van de bedieningsorganen.
Ik vind het een beetje raar allemaal. Met een Mito heb ik geen ervaring, maar we hebben hier een DS3 thuis en van gebrek aan soliditeit kan ik toch geenszins spreken. Dat was wel wat anders in de 1st gen C3 die hier vroeger stond
Comment