Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Eerst had 'ie zo'n felblauwe MCS MKI (compressor dus), erna een MCS JCW MKI, dan een MC 1.6, en nu deze.
    Typfoutje, ik bedoelde eigelijk de velgen. Dus die 18" zwarte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Neen, ik wil er geen geld meer aan geven.. en ik vind ze knapper in het zilver.

Heb daarnet trouwens een klein stukje gereden met de 2 kofferdeurtjes open, man zo zalig Precies of de uitlaat is verbonden met je oren. Geniaal!
      Andere wielen gevonden dus? Zal terug een gans ander zicht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Andere wielen gevonden dus? Zal terug een gans ander zicht zijn.
        Jep

Hoop ook terug wat comfort te recupereren al zal de winst gering zijn.

Normaal komen ze er zaterdag op.

Comment

Dat lange derde remlicht is echt vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
            Aja en vergeten, voor de MCS JCW had 'ie nog een MC cabrio ook, lol 5 dus al.
            Is die van Fabian?

Die z'n gele MCS was vroeger van Coen, van daar de verwarring

Heb sinds vandaag trouwens Pace Spoke velgjes, staat erg dik! Ben er toch wel tevreden mee. Ze zijn allen in zeer goede staat, behalve ééntje met wat borduurschade maar zo hard valt het niet op. Ik post morgen of in de loop van volgende week wat foto's

Comment

• Ex-Dragon kar opnieuw te koop?

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Ik ben content

Naast de velgjes het interieur eens grondig opgekuist, 't was nodig

Comment

• Ik vind dat knapper.

Comment

• Terug even wennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                      Ik vind dat knapper.
                      Ik vind het eigenlijk ook beter staan. De R105 stonden wel erg dik met de spacers en verlaging, maar ik was de hardheid echt beu. Dit is nu 17 inch, ook runflats maar ik vind dat het wel beter rijdt.

Al blijft dit één van mijn favoriete foto's:

Comment

• Is dat maar 17"? Ziet er groter uit! Ik zou het nooit overwogen hebben, maar 't valt goed mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                          Rij eens met een Mito of een DS3 en je begrijpt wat ik bedoel In zijn klasse biedt de MINI wel degelijk een hoogstaand kwaliteitsgevoel. En dan heb ik het niet over kraakjes (die heb je in de andere wagens ook), maar vooral de soliditeit van de bedieningsorganen.
                          Ik vind het een beetje raar allemaal. Met een Mito heb ik geen ervaring, maar we hebben hier een DS3 thuis en van gebrek aan soliditeit kan ik toch geenszins spreken. Dat was wel wat anders in de 1st gen C3 die hier vroeger stond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Is dat maar 17"? Ziet er groter uit! Ik zou het nooit overwogen hebben, maar 't valt goed mee!
                            Ze zijn vooral gemakkelijk te poetsen

5-spaaks velgen

Comment

Ze zijn vooral gemakkelijk te poetsen

5-spaaks velgen
                              Er komt hier ook een setje 5-spaaks (evt dubbele) voor de Z4 in de winter, die multispaaks ben je langer aan bezig dan aan de auto zelf.

Comment

• willy wtf heb je gedaan met je wielen!!!
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  willy wtf heb je gedaan met je wielen!!!
                                  kga ze missen maar ik was het totale gebrek aan demping echt beu dit rijdt echt aangenamer

Comment

kga ze missen maar ik was het totale gebrek aan demping echt beu dit rijdt echt aangenamer
                                    Waarom dan runflats?
                                    Ik vind dit in zekere zin ook knapper
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Waarom dan runflats?
                                      Ik vind dit in zekere zin ook knapper
                                      Zaten er nog op, banden zijn nog vrij goed ook.

Als er ooit nog gewisseld wordt qua banden steken we terug non-runflats.

Comment

Zaten er nog op, banden zijn nog vrij goed ook.

Als er ooit nog gewisseld wordt qua banden steken we terug non-runflats.
                                        Aaah

En op de 18" lagen runflats of non-runflats? Want ik kan me nog voorstellen dat non-RF 18" comfortabeler is dan RF 17"
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Aaah

En op de 18" lagen runflats of non-runflats? Want ik kan me nog voorstellen dat non-RF 18" comfortabeler is dan RF 17"
                                          Neen, die waren nog steeds runflat. De bandenboer zei indertijd tegen me dat het echt weinig uitmaakte gezien de kleine sidewall.

Op de 17 inchers nu zit er toch wat meer band en er wordt beter gedempt. Als je hier terug normale banden ondersteekt gaat het nog beter zijn.

Comment

Working...
                                          X