Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.
De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
Heb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.
De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
Het was op exact hetzelfde stuk weg zelf
De onze haalt ook 215 , en das geen enkel probleem, het is maar als je daarboven gaat dat het echt wel scary wordt !
Mss een beetje off-topic maar sinds enkele dagen is die "schakelindicator" niet meer te zien op mijn toerenteller. Niet dat dit iets bruikbaar is, maar zou graag willen weten waar die naartoe is .
Ik heb in de handleiding eens gekeken en daar staat iets in over hoe je dit kan in- en uitschakelen, maar ik geraak niet in die menu die ik daarvoor nodig heb...
Ook heb ik nergens een aanduiding van de buitentemperatuur?
Schakelindicator kan je in en uitschakelen door wanneer je benzinelampje brandt, lang op de BC knop te duwen. Maar dan moet je eerst je tank leegrijden.
Temp komt toch standaard op je schermpje? Anders eenmaal kort op je BC knopje duwen.
Buitentemperatuur dacht ik idd ook dat dit standaard erop zou staan.
Er staat echter enkel het totaal aantal kms en het aantal kms dat je kan resetten.
Hij geeft wel een waarschuwing als het vriest, maar een huidige temperatuur is niet te zien.
Schakelindicator kan je in en uitschakelen door wanneer je benzinelampje brandt, lang op de BC knop te duwen. Maar dan moet je eerst je tank leegrijden.
Lol, je krijgt deze week mijn sleutel mee, dan moet je dat bij mij maar eens instellen
Zit daar eigenlijk een boordcomputer (gemiddelde snelheid, momentaan verbruik, gemiddeld verbruik, etc) standaard op?
Normaal moet je niet wachten tot uw tank leeg is hoor, gewoon scrollen naar 'x km tot lege tank (figuurtje)' en dan lang duwen op de knop. Ben toch 90% zeker.
Geldt ook voor de meeste BMW's met schakelindicator als ik mij niet vergis.
Zit daar eigenlijk een boordcomputer (gemiddelde snelheid, momentaan verbruik, gemiddeld verbruik, etc) standaard op?
Normaal moet je niet wachten tot uw tank leeg is hoor, gewoon scrollen naar 'x km tot lege tank (figuurtje)' en dan lang duwen op de knop. Ben toch 90% zeker.
Geldt ook voor de meeste BMW's met schakelindicator als ik mij niet vergis.
Enkel als je de optie boordcomputer genomen hebt, die is niet standaard.
Buiten manuele airco en wat cosmetische dingen aan het exterieur verschilde dat vroeger toch niet veel met de Cooper (D) dacht ik?
Als je deze toch wel essentiele opties op een One neemt schiet er nog slechts 1000 euro verschil over, voor een auto met betere looks en een hoger vermogen.
Ik erger mij aan de typisch Duitse prijzenpolitiek in combinatie met hun "premium" prijzen. Nadeel van een te populair wagentje zeker?
Comment