Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Handig. Tot het zonder je het weet eens 3,5 graden is.

Buiten manuele airco en wat cosmetische dingen aan het exterieur verschilde dat vroeger toch niet veel met de Cooper (D) dacht ik?
    Geeft die geen melding bij jou als het 3 graden of minder is?

Op een MINI moet je toch erg veel bijbetalen, sportstuur, stoelen, cc, etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Geeft die geen melding bij jou als het 3 graden of minder is?

Op een MINI moet je toch erg veel bijbetalen, sportstuur, stoelen, cc, etc
      Ja, zo'n sneeuwvlok die op het scherm verschijnt. Maar geen melding als het terug boven 3 graden is denk ik.

Comment

• Ik zie altijd de temperatuur hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Ik zie altijd de temperatuur hoor.
          Ik zie altijd de weg voor mij.

Comment

• De FL achterlichten zijn echt prachtig

Comment

• Vraagje, is een boordcomputer achteraf nog bij te plaatsen in een One van 2004?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                Ik bewonder uw optimisme.
                .
                Ben jij zeker dat je de juiste leeftijd in vulde , want de onozele praat dat je uitkraampt past bij ne kleine van 5 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hetis5voor12 Bekijk Berichten
                  .
                  Ben jij zeker dat je de juiste leeftijd in vulde , want de onozele praat dat je uitkraampt past bij ne kleine van 5 jaar
                  Allez, direct beginnen bashen in je eerst post, van harte welkom
                  Last van frustraties? Daar bestaan pillekes voor...

PS: 3 schrijffouten in 1 zin.. Ook niet gelogen over je leeftijd zeker?
                  My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                    Vraagje, is een boordcomputer achteraf nog bij te plaatsen in een One van 2004?
                    Voor zo ver ik weet niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                      Allez, direct beginnen bashen in je eerst post, van harte welkom
                      Last van frustraties? Daar bestaan pillekes voor...

PS: 3 schrijffouten in 1 zin.. Ook niet gelogen over je leeftijd zeker?
                      .
                      Ook ne goedemorgen mister individueel,mijn schreif fouten ,ja das waar kan beter.,maar mijn logisch denken doet het beter hoop ik, .
                      Verkoopte gij soms die pillekes?

Comment

• is het mogelijk dat een MCS R56 ingeschreven kan worden op 170 pk?

ik dacht dat er normaal 2 "schalen" waren om de mini in te schrijven, de fiscaalvriendelijk 163 of 174 pk?

kan iemand mij dit bevestigen?

Comment

.
                          Ook ne goedemorgen mister individueel,mijn schreif fouten ,ja das waar kan beter.,maar mijn logisch denken doet het beter hoop ik, .
                          Ow jom, gei kund eng hels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kamiel Bekijk Berichten
                            is het mogelijk dat een MCS R56 ingeschreven kan worden op 170 pk?

ik dacht dat er normaal 2 "schalen" waren om de mini in te schrijven, de fiscaalvriendelijk 163 of 174 pk?

kan iemand mij dit bevestigen?
                            Ten eerste waarom zou je dat in godsnaam willen doen, tenzij je graag de staat sponsort natuurlijk.
                            Ten tweede in België is het altijd de 120Kw versie daar kon je niet in kiezen, hoe het sinds de facelift weet ik niet.

Comment

• En in de realiteit hebben ze 175 pk. Heb al testbankruns gezien waar ze 185-187 halen als ze gezond zijn. Niet echt uitzonderlijk voor een turbomotor.

Met dit koude weer rijdt hij nog iets beter vind ik, snellere respons.

Geen idee hoe het zit met de nieuwe 184 pk motor.

Comment

• R53 = 163 pk en vanaf de facelift 170 pk of 163 pk.

R56 = 175 pk (sinds kort 184 pk) of 163 pk.

Het is inderdaad vrij idioot om niet voor de 120 kW-versie te kiezen in België.

Comment

.

Comment

.
                                    't Komt erop neer dat je bij je intrede niet direct met slijk moet gooien..
                                    Er mag hier al eens geluld worden, live with it...
                                    En je schrijffouten zijn je al vergeven
                                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Deze morgen weer even verschoten, ik was boodschappen gaan doen met de auto. Eerste keer starten was geen probleem alles normaal.

Na mijn eerste stop wil ik de wagen terug starten en ineens krijg ik een seconde het symbool te zien van een mini op een brug (geel, niet rood), ben gewoon doorgereden want alles leek normaal en het ging na 1 seconde uit. Na mijn 2de stop terug de wagen starten en opnieuw zie ik dat symbool, auto stilgelegd en opnieuw gestart en nu zag ik het niet. Na mijn derde stop heb ik het ook niet meer gezien.

Even in de handleiding gekeken en het kunnen een aantal dingen zijn, of één van de remlichten is stuk (wat niet zo is), of de aandrijving is geraakt (versnellingsbak functioneert normaal, geen beperkt vermogen), het derde ben ik al vergeten . Na een check van de boordcomputer leek ook alles ok te zijn, volgens mij heeft hij wat last van de koude. Wel raar want hij staat achter slot en grendel in een garage.

Als ik het niet meer zie laat ik het zo anders eens naar de garage bellen, iemand dit al voorgehad?

Comment

• Raar.

Al hebben ze soms hun kuren en door de koude kunnen ze soms wat raar doen.

Ga eens een middagje paar 100 km bollen en zie of het terug komt.

Comment

• goh dat valt mee, het is zeer afhankelijk van de rijstijl

doorperen = olie doorjagen

met de nieuwe cilinderkop doe ik nu al bijna 2000 km met 200 ml, vlotte rijstijl

Comment

Working...
                                          X