Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geen idee, maar knap is die kleur alleszins niet.
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Eum, je manipuleert de (resultaten van de) test door de motoren juist extra goed te laten presteren op die nagebootste rit. Dus manipuleer je de test hé.
      F*ck, ik had gelezen 'een test die dus niet te manipuleren valt'. Mea culpa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Een beetje nuanceren kan geen kwaad. In realiteit is dat, zelfs bij moderne auto's met moderne automaten, nog niet altijd het geval. Het lijkt me b.v. sterk dat dat bij een MINI zo zou zijn. Uiteraard wel dezelfde rijstijl vergelijken dan (op dat Duits verbruiksding Cooper S man vs. Cooper S auto vergelijken zal daardoor b.v. weinig waarde hebben).
        Als ik soms zie als ik met iemand meerijd hoe dikwijls iemand in te hoge toeren nog zit en best eens zou overschakelen of te lang wacht om over te schakelen. Daarom dat ik het in de praktijk zekers het verbruik van de automaat in het voordeel zal zetten.

Als je perfect weet te schakelen en dezelfde rit doet dan zal er zekers een iets meerverbruik zijn bij een automaat.

De Mutitronic van Audi zouden volgens Audi over heel de lijn zuinger zijn dan de hangeschakelde versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
          Aan de Mini kenners. Is deze wagen voor 13 000 euro een goeie koop?

Mini Cooper D
          3 jaar oud
          42000 km
          Pepper White
          Volledig lederen interieur Lounge Carbon Black
          Zetelverwarming
          Dubbel panoramisch dak
          Mistlichten
          Manuele airco
          Sportstuur
          Sportzetels
          Alarm
          Boordcomputer
          Armsteun vooraan
          Zichtpakket
          Witte knipperlichten
          Piano Black inleg
          5 Star Blaster velgen en extra velgen met winterbanden
          Getinte ruiten achteraan
          Chrome line exterieur
          Chrome line interieur

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=190998312
          Nogal duur, moest em ook nog Xenon en GPS hebben misschien, en dan nog ...
          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Mja veel goedkoper vind ik ze niet. Mede doordat we er heel graag een open dak in willen hebben. Die witte is intussen toch al verkocht. Morgen ga ik naar deze kijken : http://nl.kapaza.be/belgie/mini-mini...--54709187.htm

Niet tegen die prijs welliswaar
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
              Iemand hier een idee over?
              Onze Countryman Cooper D verbruikt volgens bc 7.1 liter, en ik vind dat nogal veel. Normale rijstijl.
              Heeft nu 1873 km, in ahum, 3,5 maand
              Zou dat nog zakken als hij wat meer ingereden is?
              Daarnet opgemerkt dat mijn 520da touring, met een oudere, zwaardere motor en automaat, en een hoger gewicht, exact evenveel verbruikt!

Die heeft dan wel een co2 uitstoot van 174 op papier, om maar aan te geven hoe relatief het allemaal is.

Rijstijl is ongeveer gelijk, misschien iets meer lange afstanden.
              2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
              2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
              2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
              1999 Volvo V70 classic 2.5d
              1967 Volvo 123 GT

Comment

• Wat een dik funbakje... Jammer van de regen, maar ik mocht nog wel eens meerijden.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Dat moet zoveel fun zijn, ook in de regen ja! Die bakjes hebben een zalig losse achterkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Wat een dik funbakje... Jammer van de regen, maar ik mocht nog wel eens meerijden.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Had hij de pharen aanstaan?

Comment

• Vandaag per toeval ontdekt dat je met de afstandsbediening je ramen kan opendoen (en weer dicht door de sleutel in het slot naar rechts te houden)
                      Leuke feature maar vooral show-off eigenlijk Wat is het praktisch nut ervan?

Ook de "follow me home"-lights ontdekt, dat is uiteraard wel nuttig.
                      Jammer dat je je lichten niet met de afstandsbediening kan inschakelen als je de auto opendoet.. VW's hebben dit wel dacht ik, en waarschijnlijk ook nog andere merken.

EDIT: Dus toch een praktisch nut:

+ YouTube Video
                      Last edited by ; 24/03/2011, 14:35.

Comment

• Het praktische nut van die ramen open doen op afstand zal je in de volle zomer nog wel ontdekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                          Het praktische nut van die ramen open doen op afstand zal je in de volle zomer nog wel ontdekken.
                          ²²²²
                          Erg handig in de zomer!
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                            Het praktische nut van die ramen open doen op afstand zal je in de volle zomer nog wel ontdekken.
                            Die 5 seconden dat je ramen openstaan voordat je in de auto stapt maken toch niet veel verschil wat betreft de temperatuur in de auto? Of wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                              Die 5 seconden dat je ramen openstaan voordat je in de auto stapt maken toch niet veel verschil wat betreft de temperatuur in de auto? Of wel?
                              Bwa ja, dan zit ge nog een beetje in de frisse lucht dan achter ramen die het alleen maar warmer maken. Geeft toch een betr gevoel
                              BMW X5 45e

Comment

Als het niet was, zou ik het dan zeggen ?

En als je schuifdakje hebt, is het nog eens zo effectief.

Comment

• ik had die optie 15jaar geleden al op men golf III

is vooral handig in de zomer zoals tommie zegt.
                                  vooral voor te sluiten vond ik het handig. je stapt uit en ziet dat je schuifdak of raam nog openstaat. gewoon effe met de sleutel en alles ging dicht. moest je niet meer instappen, contact opleggen en dergelijke.
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Handig, dat van de sleutel wist ik niet

Comment

• Comment

Vandaag per toeval ontdekt dat je met de afstandsbediening je ramen kan opendoen (en weer dicht door de sleutel in het slot naar rechts te houden)
                                        Leuke feature maar vooral show-off eigenlijk Wat is het praktisch nut ervan?

Ook de "follow me home"-lights ontdekt, dat is uiteraard wel nuttig.
                                        Jammer dat je je lichten niet met de afstandsbediening kan inschakelen als je de auto opendoet.. VW's hebben dit wel dacht ik, en waarschijnlijk ook nog andere merken.

EDIT: Dus toch een praktisch nut:

+ YouTube Video
                                        En 5" de sluitknop op je afstandsbediening inhouden om de ramen te sluiten, werkt dat dan niet met MINI?

Bij BMW anders wel.

Comment

• werkt niet nee, zelfs niet op de facelift

Comment

Working...
                                          X