Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    werkt niet nee, zelfs niet op de facelift
    Idd, wou dat net komen posten. Suckt wel hard...

Comment

• Porsche Wheels.
      Last edited by ; 06/04/2011, 23:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Porsche Wheels.
        man man man
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Dat staat voor geen meter imo!
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
            man man man
            Hahaha WTF! Zie net pas dat je mijn post in je sig hebt staan
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              werkt niet nee, zelfs niet op de facelift
              Heel irritant. Vooral voor het schuif/ kanteldak!
              sigpic

Comment

• Uitspraak van mijn Mini-verkoper: "De airco heeft tegenwoordig geen invloed meer op het verbruik van de wagen, gezien de airco-module gevoed wordt met energie die gewonnen wordt uit het remmen."

Ben ik de enige die dat als onzin vindt klinken?
                Meer info graag.

Comment

• Zever, de airco wordt toch aangedreven via de motor?

Bij inschakeling hoor je een vrij luide 'klak' en je stationair toerental stijgt met ongeveer 150-200 rpm.

Dit is wel bij de Cooper S, de One D van mijn vriendin doet dit niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                    Uitspraak van mijn Mini-verkoper: "De airco heeft tegenwoordig geen invloed meer op het verbruik van de wagen, gezien de airco-module gevoed wordt met energie die gewonnen wordt uit het remmen."

Ben ik de enige die dat als onzin vindt klinken?
                    Meer info graag.
                    Misschien dat dat (bij MINI) klopt als je een parcours rijdt waar je vaak moet remmen. Maar bij inschakeling in stilstand of op de snelweg lijkt me dat idd niet te kunnen kloppen.

Comment

• heb onlangs met een mini D gereden
                      plezierige auto, kartgevoel in de bochten.
                      een fan erbij voor mini.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Knappe velgen!

Comment

• Fantastisch. Wat verlaging en dikke velgen niet kunnen doen hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Fantastisch. Wat verlaging en dikke velgen niet kunnen doen hè.
                                  Super é en ie rijdt direct een heel stuk beter ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Hahaha WTF! Zie net pas dat je mijn post in je sig hebt staan
                                    Zo'n levenswijsheid mag niet verloren gaan
                                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      Super é en ie rijdt direct een heel stuk beter ook.
                                      Welke veren en maat van velgen?

Comment

• H&R veren en OZ Ultraleggeras 7*17 op et34 als ik me goed herinner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          H&R veren en OZ Ultraleggeras 7*17 op et34 als ik me goed herinner.
                                          H&R is denk ik het sportiefste van alle verlagingsveren.

En ik twijfel hard tussen 17 en 18 inch als ik de foto's zie. Banden met érg laag profiel als het 17 is.

Comment

Working...
                                          X