Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenPorsche Wheels.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichtenman man mansigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwerkt niet nee, zelfs niet op de faceliftsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Uitspraak van mijn Mini-verkoper: "De airco heeft tegenwoordig geen invloed meer op het verbruik van de wagen, gezien de airco-module gevoed wordt met energie die gewonnen wordt uit het remmen."
Ben ik de enige die dat als onzin vindt klinken?
Meer info graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenUitspraak van mijn Mini-verkoper: "De airco heeft tegenwoordig geen invloed meer op het verbruik van de wagen, gezien de airco-module gevoed wordt met energie die gewonnen wordt uit het remmen."
Ben ik de enige die dat als onzin vindt klinken?
Meer info graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenFantastisch. Wat verlaging en dikke velgen niet kunnen doen hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenHahaha WTF! Zie net pas dat je mijn post in je sig hebt staanDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSuper é en ie rijdt direct een heel stuk beter ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenH&R veren en OZ Ultraleggeras 7*17 op et34 als ik me goed herinner.
En ik twijfel hard tussen 17 en 18 inch als ik de foto's zie. Banden met érg laag profiel als het 17 is.
Comment
Comment