Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 17 met goeie verlaging, de JCW dempers + cobra veren op de wax-it mini staat in mijn ogen perfect.

Heb je enkel veren met stock dempers mag je wel nog meer naar beneden gaan en 18 nemen. Maar dat rijdt vrij droog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Zo is ie op z'n mooist.
      Echt een knap resultaat wat ze er van gemaakt heeft. En dan weten dat die auto 2 maand geleden nog standaarder was dan standaard!

Ik vind 'm echt retecool nu. En hij rijdt inderdaad een stuk beter. Een handfring heb ik er wel nog ni mee gedaan. Maar aangezien ze het zelf wil leren, zal het er ooit wel eens van komen vermoed ik

Comment

• Jaloers! Die striping vind ik nog het vetst van allemaal

Comment

17 met goeie verlaging, de JCW dempers + cobra veren op de wax-it mini staat in mijn ogen perfect.

Heb je enkel veren met stock dempers mag je wel nog meer naar beneden gaan en 18 nemen. Maar dat rijdt vrij droog...
          Met een MINI zijn slechte wegen sowieso te vermijden dus ja. Beter rijden gaat dus enkel op als de weg er goed bij ligt vind ik, de H&R's doen het echt voelbaar goed qua wegligging.

Comment

• bovenstaande MINI is echt vet! Zou er niks meer aan veranderen

mijn nieuwe firmawagen is vandaag terug van bij de wrapper

Mini Cooper Clubman D
            110pk
            opties: navigatie, bluetooth, cruise control, vlakke laadvloer. Dat zal het voornaamste zijn zo uit het hoofd.
            Toch een serieuze verbetering tov mijn zwarte Citroen C4

Wordt hier een mooie Mini/MINI verzameling thuis
            1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
            2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
            2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
            -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Graaf! echt chique

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                bovenstaande MINI is echt vet! Zou er niks meer aan veranderen

mijn nieuwe firmawagen is vandaag terug van bij de wrapper

Mini Cooper Clubman D
                110pk
                opties: navigatie, bluetooth, cruise control, vlakke laadvloer. Dat zal het voornaamste zijn zo uit het hoofd.
                Toch een serieuze verbetering tov mijn zwarte Citroen C4

Wordt hier een mooie Mini/MINI verzameling thuis

Oei... Zo jaren 90 die belettering

Comment

• Comic Sans MS denk ik

Staat wel een beetje (te) vol, naam/website/tel nr is voldoende. Evt nog een slogan erbij ofzo.

Maar het gaat zeker opvallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Comic Sans MS denk ik

Staat wel een beetje (te) vol, naam/website/tel nr is voldoende. Evt nog een slogan erbij ofzo.

Maar het gaat zeker opvallen
                    Het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van die belettering

Effectief zal het wel zijn!

Comment

• Vandaag zijn we onze MINI gaan ophalen
                      Het is een Cabrio van 2008 met 15.000 km

Als het beter weer is trek ik wel eens foto's met de camera (dit is gsm foto)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                          Vandaag zijn we onze MINI gaan ophalen
                          Het is een Cabrio van 2008 met 15.000 km

Als het beter weer is trek ik wel eens foto's met de camera (dit is gsm foto)
                          One of Cooper?

Goede herinneringen telkens ik zo'n rode MINI MK I zie. Toch ferm fun aan beleefd!

Comment

• Dat armbandje past toch echt niet bij haar kleedje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              One of Cooper?

Goede herinneringen telkens ik zo'n rode MINI MK I zie. Toch ferm fun aan beleefd!
                              Cooper !
                              De versie met 120pk (benzine)
                              Ja we zijn vandaag nog eens een eindje gaan rijden mijn vader en ik en die MINI's rijden zeer plezant ! We zijn content

Comment

Cooper !
                                De versie met 120pk (benzine)
                                Ja we zijn vandaag nog eens een eindje gaan rijden mijn vader en ik en die MINI's rijden zeer plezant ! We zijn content
                                115 pk in België, niet?

De onze was ook een Cooper en ZALIGE tijden beleefd met die kar! Schitterend bakje Zul je ongetwijfeld veel fun aan beleven!

Heb trouwens nog een luchtfilter liggen voor dit model Cooper. Kan dat u interesseren? Zorgt echt wel voor een leuke sound, zonder te opzichtig te zijn. PM me gerust.

Comment

• Fantastische goeie sound idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    115 pk in België, niet?

De onze was ook een Cooper en ZALIGE tijden beleefd met die kar! Schitterend bakje Zul je ongetwijfeld veel fun aan beleven!

Heb trouwens nog een luchtfilter liggen voor dit model Cooper. Kan dat u interesseren? Zorgt echt wel voor een leuke sound, zonder te opzichtig te zijn. PM me gerust.
                                    Ahja het zal waarschijnlijk 115 pk zijn !
                                    Die luchtfilter zou mij wel interesseren, maar mijn vader spijtig genoeg niet..
                                    Nu is het vooral mijn ma die er mee rond rijdt. En ze wilt niet van ver gehoord worden
                                    Tegen volgend jaar rijd ik er mee, maar dan zal je luchtfilter wel al verkocht zijn denk ik, toch bedankt voor het aanbod !

Comment

Ahja het zal waarschijnlijk 115 pk zijn !
                                      Die luchtfilter zou mij wel interesseren, maar mijn vader spijtig genoeg niet..
                                      Nu is het vooral mijn ma die er mee rond rijdt. En ze wilt niet van ver gehoord worden
                                      Tegen volgend jaar rijd ik er mee, maar dan zal je luchtfilter wel al verkocht zijn denk ik, toch bedankt voor het aanbod !
                                      Het leuke is dat je met die luchtfilter echt wel normaal kunt rijden hoor.
                                      Als mijn zus/ma met onze MINI reed, hoorde je echt niet dat daar een andere luchtfilter in zat. 't Is maar bij plankgas acceleraties en de hogere toeren dat je het verschilt hoort. En dat zijn ook de momenten waarop je het moet horen natuurlijk. Maar voor een normale vrouwelijke rijstijl, blijft het zeker discreet.

Ik laat hem voor een prijzeke als je wil.

Comment

Van wie is die kar? Zalige looks!

Comment

• Ik vraag me al 24.xxx km af wat er zo geweldig is aan een Mini...,er zitten hier ongetwijfeld mensen die het gaan zeggen.

Ja, het stuurt lekker en het motortje doet 'ok' werk dankzij een fijne 6 bak. Daar stopt het ook voor mij. De negatieve lijst is helaas veel langer....

Comment

Working...
                                          X