Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenIk had de mijne ook zonder rf's besteld, raad eens welke banden eronder zaten...
Ik hoop maar dat de non runflats een paak meer comfort bieden, of ik moet bij levering onmiddellijk op zoek naar alternatieven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk BerichtenGisteren de Mini besteld met 17" zonder runflats... :-)
Bedankt voor de hints!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEn de volgende is besteld
Twordt vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenOok het reservewiel?
De reparatieset kost 140€ of zoiets, en vermits mijn vrouw (zij zal er professioneel gebruik van maken) tijdens de bestelling onmiddellijk duidelijk maakte dat ze hiermee niet aan de slag zou gaan, rekenen we gewoon op de BMW assistance die je in het slechtste geval 2 uur doen wachten eer ze de band doen maken...
Heeft er iemand al iets vernomen van uitzonderlijk lange wachttijden indien er een GPS bij een nieuwe wagen besteld wordt? Ik lees bij onze Noorderburen dat er wachttijden zouden zijn van 6 maand en langer... De onze wordt geproduceerd half juli, en geleverd op de eerste week augustus... alzo saat in het computersysteem tenminste...Last edited by krikke5150; 01/06/2011, 06:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEn de volgende is besteld
Twordt vet
Comment
-
Vraagje aan de kenners:
hoe betrouwbaar is de Mk II JCW? (rekening houdend met het feit dat je er goed voor zorgt: telkens goed warmrijden, regelmatig olie check, ...
Je hoort namelijk de laatste tijd toch redelijk wat klachten van de Mk II MINI's. Is dit ook het geval bij de JCW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk BerichtenEen reserevewiel? Waar moet je dit dan kwijt? De reparatieset bedoel je...
De reparatieset kost 140€ of zoiets, en vermits mijn vrouw (zij zal er professioneel gebruik van maken) tijdens de bestelling onmiddellijk duidelijk maakte dat ze hiermee niet aan de slag zou gaan, rekenen we gewoon op de BMW assistance die je in het slechtste geval 2 uur doen wachten eer ze de band doen maken...
Heeft er iemand al iets vernomen van uitzonderlijk lange wachttijden indien er een GPS bij een nieuwe wagen besteld wordt? Ik lees bij onze Noorderburen dat er wachttijden zouden zijn van 6 maand en langer... De onze wordt geproduceerd half juli, en geleverd op de eerste week augustus... alzo saat in het computersysteem tenminste...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk BerichtenVraagje aan de kenners:
hoe betrouwbaar is de Mk II JCW? (rekening houdend met het feit dat je er goed voor zorgt: telkens goed warmrijden, regelmatig olie check, ...
Je hoort namelijk de laatste tijd toch redelijk wat klachten van de Mk II MINI's. Is dit ook het geval bij de JCW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenHet reservewiel zit onder de auto gemonteerd, dus je verliest geen kofferruimte. Maar ik kan daar wel goed inkomen dat sommige mensen dat liever zelf niet doen.Last edited by krikke5150; 01/06/2011, 22:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenHeb je de sticker op je dak eraf gehaald?
Comment
-
Gisteren de cooper SD even gaan testen, sedertdien rijd ik weer met een grote smile rond in mijn S'keMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
Comment