Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Enkele weken terug is er een dronken juffrouw op de geparkeerde MINI in gereden nadat ze in slaap was gevallen achter het stuur. Linkerachterwiel gebarsten, naaf gescheurd, benzinetank gescheurd,... De wagen zelf is door de impact bijna 10m verschoven.
    Vandaag is ie dus total loss verklaard, gelukkig maar.

Mocht iemand dus een knappe MINI in het officiele MINI netwerk zien mag ie 't altijd laten weten!
    Zonde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
      Ik had de mijne ook zonder rf's besteld, raad eens welke banden eronder zaten...
      De garage zei dat de auto sowieso op runflats geleverd wordt, maar dat er andere banden gemonteerd worden. Raar, want in de configurator moet je "runflats" aanvinken om ze te hebben...
      Ik hoop maar dat de non runflats een paak meer comfort bieden, of ik moet bij levering onmiddellijk op zoek naar alternatieven...

Comment

• Comfort valt me op zich wel nog mee, maar dat moet elk voor zich uitmaken. Wat voor de ene comfortabel is, is voor de ander te hard...

mcs clubman

Comment

• En de volgende is besteld

Twordt vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk Berichten
            Gisteren de Mini besteld met 17" zonder runflats... :-)
            Bedankt voor de hints!
            Ook het reservewiel?

Comment

En de volgende is besteld

Twordt vet
              vertel?

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
                Ook het reservewiel?
                Een reserevewiel? Waar moet je dit dan kwijt? De reparatieset bedoel je...
                De reparatieset kost 140€ of zoiets, en vermits mijn vrouw (zij zal er professioneel gebruik van maken) tijdens de bestelling onmiddellijk duidelijk maakte dat ze hiermee niet aan de slag zou gaan, rekenen we gewoon op de BMW assistance die je in het slechtste geval 2 uur doen wachten eer ze de band doen maken...

Heeft er iemand al iets vernomen van uitzonderlijk lange wachttijden indien er een GPS bij een nieuwe wagen besteld wordt? Ik lees bij onze Noorderburen dat er wachttijden zouden zijn van 6 maand en langer... De onze wordt geproduceerd half juli, en geleverd op de eerste week augustus... alzo saat in het computersysteem tenminste...
                Last edited by krikke5150; 01/06/2011, 06:51.

Comment

En de volgende is besteld

Twordt vet
                  Redelijk vet inderdaad!

Comment

• Vraagje aan de kenners:
                    hoe betrouwbaar is de Mk II JCW? (rekening houdend met het feit dat je er goed voor zorgt: telkens goed warmrijden, regelmatig olie check, ...
                    Je hoort namelijk de laatste tijd toch redelijk wat klachten van de Mk II MINI's. Is dit ook het geval bij de JCW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk Berichten
                      Een reserevewiel? Waar moet je dit dan kwijt? De reparatieset bedoel je...
                      De reparatieset kost 140€ of zoiets, en vermits mijn vrouw (zij zal er professioneel gebruik van maken) tijdens de bestelling onmiddellijk duidelijk maakte dat ze hiermee niet aan de slag zou gaan, rekenen we gewoon op de BMW assistance die je in het slechtste geval 2 uur doen wachten eer ze de band doen maken...

Heeft er iemand al iets vernomen van uitzonderlijk lange wachttijden indien er een GPS bij een nieuwe wagen besteld wordt? Ik lees bij onze Noorderburen dat er wachttijden zouden zijn van 6 maand en langer... De onze wordt geproduceerd half juli, en geleverd op de eerste week augustus... alzo saat in het computersysteem tenminste...
                      Het reservewiel zit onder de auto gemonteerd, dus je verliest geen kofferruimte. Maar ik kan daar wel goed inkomen dat sommige mensen dat liever zelf niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                        Vraagje aan de kenners:
                        hoe betrouwbaar is de Mk II JCW? (rekening houdend met het feit dat je er goed voor zorgt: telkens goed warmrijden, regelmatig olie check, ...
                        Je hoort namelijk de laatste tijd toch redelijk wat klachten van de Mk II MINI's. Is dit ook het geval bij de JCW?
                        Als je een jcw koopt, koop dan één van 2009 of 2010 met 2 jaar dealergarantie . De facelift kopen heeft geen zin, want de jcw heeft geen nieuwe motor gekregen

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
                          Het reservewiel zit onder de auto gemonteerd, dus je verliest geen kofferruimte. Maar ik kan daar wel goed inkomen dat sommige mensen dat liever zelf niet doen.
                          Thanks Justijn, weer iets geleerd...
                          Last edited by krikke5150; 01/06/2011, 22:09.

Comment

• Comment

• Sluikreclame!!!!
                              My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Heb je de sticker op je dak eraf gehaald?

mcs clubman

Comment

• Op naar de 67.000 km..

Comment

Hoe lang heb jij die al? Toch nog niet zo overdreven. Denk een groot jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                                      Heb je de sticker op je dak eraf gehaald?
                                      Is gewoon een rode sticker.

Comment

• Gisteren de cooper SD even gaan testen, sedertdien rijd ik weer met een grote smile rond in mijn S'ke
                                        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Eerste indrukken?

Comment

Working...
                                          X