BMW en kettingspanners... Geen goeie combinatie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Maar dat is toch een facelift, nee?
Hoe rijdt die versnellingsbak?
Comment
-
Bijgevoegde Bestandenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMaar dat is toch een facelift, nee?
Hoe rijdt die versnellingsbak?
In een facelift zijn de grijze accenten in het interieur allemaal in het zwart.
Over de versnellingsbak kan ik niets zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenBuiten de nummerplaat en luchtinlaat vind ik het een zeer knappe clubman.
Bijgevoegde Bestandenden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenOppassen van de beruchte ratel bij de pfl R56 cooper S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMijn interesse is verdwenen vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMijn interesse is verdwenen vrees ik
Zoals altijd komen de probleem gevallen op het net terwijl de meerderheid tevreden rond rijdt.
En zoals beemer zegt vind je over elk merk wel iets.
Reden te meer om er dan een goede te vinden met onderhoud historie. Elke keer de Mini binnen moet voor iets komt dit in het onderhoud boekje, dus niet alleen bij een olie verversing.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenAnders een R53 zoeken?
Dan heb ineens het heerlijke supercharger geschreeuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenMaar een wat hoger verbruik?
Hier halen ze 6-8L/100km.
Je kan er dus zuinig (het is hoe je het bekijkt) mee rijden.
Eenmaal je het gevoel en de sound van de mini beleeft, ga je volgens mij iets minder op het verbruik letten.
Ralphke heeft het goed verwoord.
@ alanus.
Elke keer als ik hier kom kijken, sta ik even stil bij die zwarte clubman.
Zwart & goud.Last edited by fuxhound; 16/02/2014, 17:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichtener is ook een Vlaamse Mini-club: Miniacs. Hun website is www.mini2.be
Wat ze doen, en wanneer, en of het goed is... no idea, 'k ben er nog niet naartoe geweest. De verkoper van de garage waar we de onze kochten is er blijkbaar lid van, en was nogal lyrisch over hun rondritten - de JCW & de M3 van Toere stonden model voor de laatste affiche.
Edit: ik merk dat je dat forum al ontdekt had
Comment
-
hoi hoi..zalig om al die pareltjes te zien passeren..Ikzelf ben ook al geruime tijd gebeten door het Minivirus..Het eventje waar je het overhebt is onze organisatie B&O..Op onze laatste flyer (the battle) stond idd de beemer van Toere samen op de foto met mijn JCW
Je vind er onze nieuwe events voor dit jaar (chapter IV op 18 mei en onze Chapter V op 24 aug).
Je vind er ook de foto's van het eventje waar de flyer met de m3 en de jcw voor stond..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichtenhttp://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=40086.0
Hier halen ze 6-8L/100km.
Je kan er dus zuinig (het is hoe je het bekijkt) mee rijden.
Eenmaal je het gevoel en de sound van de mini beleeft, ga je volgens mij iets minder op het verbruik letten.
Ralphke heeft het goed verwoord.
@ alanus.
Elke keer als ik hier kom kijken, sta ik even stil bij die zwarte clubman.
Zwart & goud.den borre
Int3x0r
Comment
-
Mijn auto is ondertussen verkocht, maar ik werd ook niet gespaard van problemen. Na 43k km's moest er een nieuw blok in. Erg jammer want daarna heb ik die auto nooit meer echt "vertrouwd". Mijne was van net voor de facelift, maar had ook al aangepaste zuigers en iets andere software.
Qua rijplezier kan ik echter niets dan lof uitbrengen. Vermogen was precies goed, stuurgevoel, versnellingsbak, sound ... Ik heb nooit rondgereden zonder een grote smile van oor tot oor . Ik heb nog steeds spijt dat ik hem weggedaan heb, maar het was toch de meest verstandige oplossing... Volgens mij zijn er na de facelift minder problemen mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Knappe verschijning!
Comment
Comment