Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is This The Most Exciting MINI In The World? - XCAR : https://www.youtube.com/embed/Agkc1GVpmKc

Comment

• Bij m'n garagist;

Ik heb veel vertrouwen in Guy;-) ... De GP is in goei handen
      Huidige wagens:
      - In order: 2015 F80 M3 Mineral Grey / Individual Amaro
      - 2009 E91 BMW 325d Mpack (TE KOOP)
      - 2006 Mini Cooper GP Nr 0952 Trackcar

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MT88 Bekijk Berichten
          Bij m'n garagist;

Ik heb veel vertrouwen in Guy;-) ... De GP is in goei handen
          Ik ook! Uw kar klonk echt nice man toen hij die buiten zette!

Comment

• Comment

• Hier net de 30k gepasseerd met onze mini.

2 setten voorbanden en 1 set remblokken erdoor gereden.

Kartje

Ik rij hier sneller mee dan met mijn bmw zelfs.
              BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Voor de Mini liefhebbers die het nog niet weten, zondag 15 maart is er een rondrit die bij Mini Antwerp store begint.

Haal je poetsspullen alvast uit de schuur want op zondag 15 maart 2015 is het weer zover! De 2e Antwerp Store MINI Rally in samenwerking met de MINIACS-club.

Iedereen welkom, classic Mini of New MINI!
                  Start om 10u met onbijt en koffie-bar bij MINI Antwerp Store Aartselaar, Antwerpsesteenweg 126.
                  Vorig jaar een groot succes met 75 deelnemende MINI/Mini's!

Via een leuke route inclusief tussenstop met lunch, rijden we door naar het eindpunt, dit jaar ergens in Brasschaat, voor een afsluitend drankje en de prijsuitreiking!
                  De mooiste Antwerpse wegen worden bereden samen met andere MINI-addicts!
                  Bovendien gratis deelname en maak kans op leuke prijzen na het oplossen van de Quiz!

Graag aanmelden door een mail te sturen naar info@antwerpstore.net.MINI.be met als onderwerp "MINI Antwerp Store Rally 2015" vermelding van je naam, het aantal deelnemers (incl. bestuurder), type MINI/Mini, bouwjaar en nummerplaat.
                  Zo kunnen we een mooi Rallybord reserveren voor je MINI/Mini en genoeg ontbijt & lunch voorzien.

Tot dan! Let's MINI!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                    Voor de Mini liefhebbers die het nog niet weten, zondag 15 maart is er een rondrit die bij Mini Antwerp store begint.
                    Aanwezig met de S .

Comment

• Nice.
                      Heb je foto's van de Mini?
                      Ik zie juist dat er 86 Mini komen.

Comment

Nice.
                        Heb je foto's van de Mini?
                        Ik zie juist dat er 86 Mini komen.
                        Ja ik ga hier binnenkort een topic aanmaken. Het is er nog altijd niet van gekomen. Het is een astroblack R56 S . Ik heb de lijst met deelnemers is bekeken, en ik zie veel de letters 'S', 'JCW' en 'GP' terugkomen. Dat belooft.

Jij ook van de partij?

Comment

• Ik ben ook van de partij met een R56 cooper S, samen met een vriend en zijn R53 cooper S jcw.

Comment

Ik ben ook van de partij met een R56 cooper S, samen met een vriend en zijn R53 cooper S jcw.
                            Nice! Tot binnen een week dan !

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Vraagske.

ik zou de passagiersairbag moeten uitschakelen.

volgens het boekske is dat met een speciale sleutel aan de zijkant van het dashboard.

wij hebben geen speciale sleutel en ook geen slot aan de zijkant van het dashboard.

iemand een idee waar we het dan wel moeten afzetten?
                                    BMW X5 45e

Comment

• Ik vermoed als dat sleutel gat niet aanwezig is, dat je het ook niet uit kan schakelen.
                                      Het sleutelgat kan in het dashboard kastje zitten, maar weet niet of het zo voor komt bij Mini.

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X