Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een paar dagen geleden langs geweest bij Beek waar deze Mini buiten stond.
Mind = blown toen ik zag wat er allemaal was aangepast.
Volledige rolkooi, kuipstoelen, afneembaar sportstuur en een digitale teller dat je in een cup auto zou kunnen vinden, gigantische remmen, carbonnen motorkap, enz.
Ze waren vriendelijk om de motorkap te openen waar ook alles was aangepast.
"Nu heeft hij 325pk maar hij gaat zo naar de 375."
En nu de clou van het verhaal:
En dit alles gaat zonder problemen door de keuring.
Alé ja... de achterkant moet een paar mm omhoog want hij loopt aan en dat mag niet.
De mannen van Beek zijn bij de weinigen die nog met hun pollen aan mijn R53 mogen komen. Heb 3 BMW stealers versleten en heb het gezien met hun service naar MINI toe, die is van den hond. Bij Beek kennen ze tenminste hun vak en het product waaraan ze werken.
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
Mind = blown toen ik zag wat er allemaal was aangepast.
Volledige rolkooi, kuipstoelen, afneembaar sportstuur en een digitale teller dat je in een cup auto zou kunnen vinden, gigantische remmen, carbonnen motorkap, enz.
Ze waren vriendelijk om de motorkap te openen waar ook alles was aangepast.
Mini heeft z'n gevleugelde logo omgetoverd in een meer plat ogend beeldmerk met een wat minimalistsich design.
Volgens de Britten 'imiteert het geen materiaal' en moet het het merkimago van Mini versterken.
Het logo past volgens Mini prima bij de nieuwe strategie die de Britten zichzelf hebben gegeven. Het merk moet zich meer richten op 'duidelijk, emotioneel aantrekkelijk design met een focus op de essentiële zaken'. Bij de onthulling van de Clubman werd de nieuwe strategie uit de doeken gedaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
schandalig!!
een van de redenen waarom ik gezworen heb, tenzij als oldtimer, geen okkassiewagen meer te kopen (1 keer in het zak gezet kan ik leven, 2 keren iets minder)
Daarom zal ik altijd mijn tweedehandswagens bij een offficiele dealer kopen en alle facturen opvragen. Indien ze dit weigeren laat ik hem gewoon staaan. Particulier vertrouw ik zelfs nog meer dan gargages wasr auto niet hele leven op onderhoud is geweest. Dit op voorwaarde dat de particuliere verkoper mij ook alles kan voorlegeen en eerste eigenaar is.
Ik heb het ook 1 x meegemaakt een zogezede eerste eigenaar zonder ongevallenschade. Achteraf bleek dat ik de 4de eigenaar was, geimporteert uit Duitsland en heel de flank herspoten. Dat was dan nog bij 1 van de grootste bmw garages van Antwerpen. Nuja in feite was het men eigen schuld, ik moest maar niet zo goed gelovig zijn en de bon tekenen alvorens de boekjes e.d. in te zien. Is een goede les geweest.
Comment