Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenGezocht :
Foto's van R53 Cooper S Aerokit achterbumper met standaard uitlaat
De uwe is veel mooier zo!
Comment
-
Op www.mini2.com en www.newminiclub.nl smijten ze je dood met zulke foto's !
Btw, mijn Mini is net geleverd in de garage ! Althans, als ik de verkoper mag geloven na zijn vorige flater van formaat ! (Vorige donderdag 18/10)
'Gsm rinkelt'.. (Mini Hasselt)
Ik: ''Hallo Andy''
Andy: "Hallo Matthias, het is om te zeggen dat uw Mini geleverd is.. Je kan eens komen kijken, papieren zijn er wel nog niet bij..''
Ik: "Aaah eindelijk, morgen kom ik langs, kijk er al naar uit.."
Andy: "Perfect,tot morgen!"
Ik: "Groetjes''
's Vrijdags ga ik kijken, ik zeg tegen Andy: ik had toch het buitenspiegelpakket en de R99 er toch laten bijvoegen? Andy kijkt zijn papieren na en zegt, ooh sorry, dit is de Mini voor een andere klant !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDon't!!!
De uwe is veel mooier zo!
Hmm.. Na zondag constant op die van Alexander en Isabelle te hebben gekeken,
ben ik toch weer aan't twijfelen...
't Is vooral zen snuit die veel knapper is met aerokit en dan kan die lelijke zwarte nummerplaathouder er ook ineens af...
Maar zoals zondag gezegd zit het probleem hem in de sideskirts,
'k vrees dat het een nipte gaat worden met de velgen.
Die meegespoten sideskirt maakt de zijkant zoveel zwaarder en lager,
velgen tonen zo wat kleiner...En 't zijn dan nog donkergrijze de onze
Bij de achterbumper vind ik die "roosters" afschuwelijk, maar vond hier net een foto van iemand die die stickers niet gekleefd heeft en dan ziet het wel goed uit.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik vond die stickers ook niet mooi, heb ze laten maken in donkere kleur,...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenHmm.. Na zondag constant op die van Alexander en Isabelle te hebben gekeken,
ben ik toch weer aan't twijfelen...
't Is vooral zen snuit die veel knapper is met aerokit en dan kan die lelijke zwarte nummerplaathouder er ook ineens af...
Maar zoals zondag gezegd zit het probleem hem in de sideskirts,
'k vrees dat het een nipte gaat worden met de velgen.
Die meegespoten sideskirt maakt de zijkant zoveel zwaarder en lager,
velgen tonen zo wat kleiner...En 't zijn dan nog donkergrijze de onze
Bij de achterbumper vind ik die "roosters" afschuwelijk, maar vond hier net een foto van iemand die die stickers niet gekleefd heeft en dan ziet het wel goed uit.
ik vind het aeropakket echt de moeite ... het enige wat me zou storen als jij het zou plaatsen zijn idd de te kleine uitlaten ... je zou het zo niet zeggen maar er is toch wel een serieus verschil in diameter.
mss iets anders dat u kan interesseren .. bij PPE kan je zo'n cold air intake kit bestellen, kost wel 352€ maar het geluid zou "fenomenaal" zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenIk vond die stickers ook niet mooi, heb ze laten maken in donkere kleur,...
toen we het AP nabestelden kregen we de vraag welke kleur de stickers moesten zijn ... ik vind het helemaal niet lelijk in het zilver .. maar da's elk zijn smaak natuurlijk op dat BRG vind ik de donkerder achtergrond wel stukken mooier1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenlaten maken ? je kan dat toch gewoon kiezen
toen we het AP nabestelden kregen we de vraag welke kleur de stickers moesten zijn ... ik vind het helemaal niet lelijk in het zilver .. maar da's elk zijn smaak natuurlijk op dat BRG vind ik de donkerder achtergrond wel stukken mooier
Comment
Comment