Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kmoet morgen toch effe de garage binnenspringen, mezelf effe uitnodigen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      sorry maat , maar voor dat geld koop ik toch iets anders ...ik vond de mijne al duur genoeg....

Comment

• Dit weekend zal ik eindelijk aan den lijve de power van een Mini met Vtec geprepareerde motor, kunnen ondervinden!

170 BHP!

Comment

• Ge zou beter vragen of ge z'n blok niet moogt overkopen, ipv z'n velgen

Comment

• Gezocht :

Foto's van R53 Cooper S Aerokit achterbumper met standaard uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
              Gezocht :

Foto's van R53 Cooper S Aerokit achterbumper met standaard uitlaat

Don't!!!
              De uwe is veel mooier zo!

Comment

• Op www.mini2.com en www.newminiclub.nl smijten ze je dood met zulke foto's !

Btw, mijn Mini is net geleverd in de garage ! Althans, als ik de verkoper mag geloven na zijn vorige flater van formaat ! (Vorige donderdag 18/10)

'Gsm rinkelt'.. (Mini Hasselt)

Ik: ''Hallo Andy''
                Andy: "Hallo Matthias, het is om te zeggen dat uw Mini geleverd is.. Je kan eens komen kijken, papieren zijn er wel nog niet bij..''
                Ik: "Aaah eindelijk, morgen kom ik langs, kijk er al naar uit.."
                Andy: "Perfect,tot morgen!"
                Ik: "Groetjes''

's Vrijdags ga ik kijken, ik zeg tegen Andy: ik had toch het buitenspiegelpakket en de R99 er toch laten bijvoegen? Andy kijkt zijn papieren na en zegt, ooh sorry, dit is de Mini voor een andere klant !

Last edited by ; 26/10/2007, 17:03.

Comment

• FAK Andy is precies beetje achterlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Don't!!!
                    De uwe is veel mooier zo!

Hmm.. Na zondag constant op die van Alexander en Isabelle te hebben gekeken,
                    ben ik toch weer aan't twijfelen...

't Is vooral zen snuit die veel knapper is met aerokit en dan kan die lelijke zwarte nummerplaathouder er ook ineens af...

Maar zoals zondag gezegd zit het probleem hem in de sideskirts,
                    'k vrees dat het een nipte gaat worden met de velgen.
                    Die meegespoten sideskirt maakt de zijkant zoveel zwaarder en lager,
                    velgen tonen zo wat kleiner...En 't zijn dan nog donkergrijze de onze

Bij de achterbumper vind ik die "roosters" afschuwelijk, maar vond hier net een foto van iemand die die stickers niet gekleefd heeft en dan ziet het wel goed uit.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vond die stickers ook niet mooi, heb ze laten maken in donkere kleur,...
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• zijn dat stickers?

wist ik niet

Comment

• @GT3: dan zit je nog met de miserie dat uw standaard pijpjes te klein lijken onder die Aero-bumper, niet doen!

Comment

• Enkele leuke MINI's gezien afgelopen week:

Comment

• vanaf welk jaar zaten de works-remmen op de "af-fabriek"-JCW-kit??
                              'k denk 2005 maar ben niet zeker

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                                  Hmm.. Na zondag constant op die van Alexander en Isabelle te hebben gekeken,
                                  ben ik toch weer aan't twijfelen...

't Is vooral zen snuit die veel knapper is met aerokit en dan kan die lelijke zwarte nummerplaathouder er ook ineens af...

Maar zoals zondag gezegd zit het probleem hem in de sideskirts,
                                  'k vrees dat het een nipte gaat worden met de velgen.
                                  Die meegespoten sideskirt maakt de zijkant zoveel zwaarder en lager,
                                  velgen tonen zo wat kleiner...En 't zijn dan nog donkergrijze de onze

Bij de achterbumper vind ik die "roosters" afschuwelijk, maar vond hier net een foto van iemand die die stickers niet gekleefd heeft en dan ziet het wel goed uit.

ik vind het aeropakket echt de moeite ... het enige wat me zou storen als jij het zou plaatsen zijn idd de te kleine uitlaten ... je zou het zo niet zeggen maar er is toch wel een serieus verschil in diameter.

mss iets anders dat u kan interesseren .. bij PPE kan je zo'n cold air intake kit bestellen, kost wel 352€ maar het geluid zou "fenomenaal" zijn
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
                                    Ik vond die stickers ook niet mooi, heb ze laten maken in donkere kleur,...
                                    laten maken ? je kan dat toch gewoon kiezen
                                    toen we het AP nabestelden kregen we de vraag welke kleur de stickers moesten zijn ... ik vind het helemaal niet lelijk in het zilver .. maar da's elk zijn smaak natuurlijk op dat BRG vind ik de donkerder achtergrond wel stukken mooier
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      laten maken ? je kan dat toch gewoon kiezen
                                      toen we het AP nabestelden kregen we de vraag welke kleur de stickers moesten zijn ... ik vind het helemaal niet lelijk in het zilver .. maar da's elk zijn smaak natuurlijk op dat BRG vind ik de donkerder achtergrond wel stukken mooier
                                      Hmm, ik kon niet kiezen toen,...Het zilver is mooi op het grijs, maar op het groen stak het te veel af...Maar zonder sticker vind ik het gewoon lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        Dit weekend zal ik eindelijk aan den lijve de power van een Mini met Vtec geprepareerde motor, kunnen ondervinden!

170 BHP!
                                        Hoe was het?
                                        nls2000

Comment

Working...
                                        X