Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel kost dat zo, die inzetstukken ( zal denk ik niet goedkoop zijn )

Tzieter wel VET uit!

Comment

• Een €55/stuk

Comment

• Ooit was er sprake van een RWD MINI. Komt daar nog iets van, of zijn die plannen voor goed naar de prullenbak verwezen?

Comment

• Weten jullie of er zonder problemen een after market radio in de MKI gestoken kan worden ?

Comment

• Tjiens, ik kom hier net uit op een "P-Tronic" powerbox voor de Cooper D, met waarden die ik wel behoorlijk spectaculair vind...té eigenlijk

Boitier additionnel hautes performances pour moteurs diesel, essence et hybride P-Tronic. Site officiel du fabricant belge du boitier.

+28kw, +37pk en +70nm koppel samen met een -15% brandstofverbruik?

Dat voor "maar" 895 euro?

Wie haalt het onderuit of wie kan het bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
              Weten jullie of er zonder problemen een after market radio in de MKI gestoken kan worden ?
              Zou geen probleem mogen zijn

bv;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                Weten jullie of er zonder problemen een after market radio in de MKI gestoken kan worden ?
                Ja, dat gaat, ik heb dat laten doen. Wel opletten bij het demonteren van de 2 zuilen (die moeten losgemaakt worden, evenals de middenconsole tussen de stoelen (schroefjes losdraaien op de bodem van de bekerhouders enz...). Je hebt ook een kader nodig, om je after market radio in vast te schroeven, zodat hij op zijn plaats blijft zitten. Ik heb die niet, mijn radio hangt eigenlijk niet vast, hij is er enkel ingeschoven.

Comment

• hier nog een paar van de maaneblussersrun

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten

Dit vind ik zo'n zalige Mini hè... Die velgen zijn echt schitterend, volledig in Ministijl...
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                        Dit vind ik zo'n zalige Mini hè... Die velgen zijn echt schitterend, volledig in Ministijl...
                        Ze zouden knapper zijn, mochten ze 1 of 2 maten kleiner zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ja, nu doet 'ie me aan dit soort wagentjes denken:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

True.
                            Bovendien vind ik ze te plomp ogen. Ze mochten gerust wat verfijnder, meer zoals de originele.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Ja, nu doet 'ie me aan dit soort wagentjes denken:

HAHAH, 't is nog waar ook!

Comment

• Daarnet naast een zwaar verlaagde Dark Silver/Black ;

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind het een beetje té...

De uwe is trouwens lekker smerig!

Comment

• Ist weer zo erg bij u int straat da den auto zo vuil is

Comment

Ik vind de grootte juist wat het plaatje compleet maakt, maar da's natuurlijk mijn smaak. Deze velg laat de MINI een pak breder tonen.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Ik vind het een beetje té...

De uwe is trouwens lekker smerig!
                                      Die verlaging is perfect! Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen
                                      nls2000

Comment

• JCW stuur eindelijk aangekomen !

Standaard sportstuur ;

JCW stuur ;

Carbon inlegstukjes voor in't stuur, carbon ring onder vitessepook, en carbon ringen voor de bekerhouders zijn nog onderweg...
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mini @ zolder

Eigenlijk wel zielig, de vrouw rijdt en de "man" zit ernaast.
                                          Wel schoon mini'tje.

Comment

Working...
                                          X