Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEn vanwaar de gewone motorkap van een Cooper dan? Enkel motortuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat zijn allemaal S'jes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNiet naar uw goesting dan, in 't echt?
Oh jawel, ging perfect bij al de rest van het JCW interieur
Maar kan de cruise control en radiobediening moeilijk missen, spijtig..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ga nog 'ns kijken binnenkort
1 lekkere hoofdrolspeelster
2 Mini's!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenWaar blijft de 2de "italian job" eigenlijk? Er was toch een nieuwe in de maak, maar weet niet meer hoe die ging noemen...
Want bij mijn weten zijn er al twee. Ik heb ze hier op DVD box. Die met de classics en dan de recentere met Charlize Theron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenHoe bedoel je? Een nieuwe met nog nieuwere MINI's of...?
Want bij mijn weten zijn er al twee. Ik heb ze hier op DVD box. Die met de classics en dan de recentere met Charlize Theron.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenHoe bedoel je? Een nieuwe met nog nieuwere MINI's of...?
Want bij mijn weten zijn er al twee. Ik heb ze hier op DVD box. Die met de classics en dan de recentere met Charlize Theron.Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Pff 2009 pas...
Comment
-
Hopelijk weer met Charlize Theron dan
Comment
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=14319032&__lp=8&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17500& makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1.mode lDescription=D&vehicleCategory=Car&segment=Car&fue l=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileag e=10000〈=de&pageNumber=7
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=17372188&tabNumber=2&scopeId=C &sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOpt ion.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1 7500&makeModelVariant1.modelId=4&makeModelVariant1 .modelDescription=D&vehicleCategory=Car&segment=Ca r&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileag e=10000〈=de&pageNumber=7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat zijn allemaal S'jes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenOver The Italian Job: Het zijn toch niet alle 3 S'en .. Als je naar de film kijkt en het geluidje alleen al zegt toch genoeg.. geen gehuil, enkel bij die met de brievenbus de echte S dus .. Waaraan weet jij dat de andere ook S'kes zijn
Comment
-
Keiharde Cooper-heid:
Die rode van Charlize is de enige S van de drie. Punt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKeiharde Cooper-heid:
Die rode van Charlize is de enige S van de drie. Punt
Comment
Comment