Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlle 3 die Mini's zijn dezelfde.
Dacht dat het Cooper S'jes waren, maar kunnen ook allemaal Coopers zijn.
Ze zijn niet alle drie dezelfde.
Zoals hier al genoeg gezegd. 1 Cooper S en 2 gewone Coopers
Comment
-
En toch blijf ik erbij dat ze allemaal dezelfde zijn.
Ofwel allemaal Coopers en 1tje met S-optic, ofwel allemaal Cooper S-en waarvan 2 een Cooper-look hebben.
Maar technisch gezien zijn de 3 (eigenlijk 32) mini's dezelfde.
Buiten diegene die elektrische motoren gekregen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn toch blijf ik erbij dat ze allemaal dezelfde zijn.
Ofwel allemaal Coopers en 1tje met S-optic, ofwel allemaal Cooper S-en waarvan 2 een Cooper-look hebben.
Maar technisch gezien zijn de 3 (eigenlijk 32) mini's dezelfde.
Buiten diegene die elektrische motoren gekregen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn 't compressorgeluidje is er ook onder gemonteerd dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAlle 'special effects' filmgeluiden worden achteraf gemonteerd he...
---> Film + auto's =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenHeb de film 2 weken geleden nog is gezien.
Ze zijn niet alle drie dezelfde.
Zoals hier al genoeg gezegd. 1 Cooper S en 2 gewone Coopers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
rest staat hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27067
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMooie foto, ik heb eigelijk net dezelfde.
rest staat hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27067
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn komt er eigenlijk een Cooper SD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk hoop van niet. Diesel en automaat, 2 zaken die in mijn mening absoluut niet passen op een MINI.
En aangezien dat ding 11 a 12 liter verbruikt gemiddeld, en 30.000km/jaar doet ongeveer, zou een diesel welkom zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou het ook niet moeten hebben eigenlijk, maar een vriendin van mij zoekt een vervanger voor haar cooper cabrio.
En aangezien dat ding 11 a 12 liter verbruikt gemiddeld, en 30.000km/jaar doet ongeveer, zou een diesel welkom zijn.
Leuke rijstijl heeft uw vriendin daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCome again? 12 liter in een gewone Cooper?
Leuke rijstijl heeft uw vriendin daar.
Ik heb er gisteren en vandaag een 300km mee gereden, en heb echt rustig gereden, 175km snelweg @ 130, rest stad.
Gemiddeld: 11.4
Ik vraag me eigenlijk af wat zo een manueel verstookt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas zo een CVT geval.
Ik heb er gisteren en vandaag een 300km mee gereden, en heb echt rustig gereden, 175km snelweg @ 130, rest stad.
Gemiddeld: 11.4
Ik vraag me eigenlijk af wat zo een manueel verstookt...
Comment
Comment