Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TopGear's Mini test

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• DIE RODE(denkik, is al ff gelede) IS EEN S, zoals gezegt met da knap mieke derin das nen S !!!!

Allemaal massaal naar diene film kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Alle 3 die Mini's zijn dezelfde.

Dacht dat het Cooper S'jes waren, maar kunnen ook allemaal Coopers zijn.
        Heb de film 2 weken geleden nog is gezien.
        Ze zijn niet alle drie dezelfde.

Zoals hier al genoeg gezegd. 1 Cooper S en 2 gewone Coopers

Comment

• En toch blijf ik erbij dat ze allemaal dezelfde zijn.

Ofwel allemaal Coopers en 1tje met S-optic, ofwel allemaal Cooper S-en waarvan 2 een Cooper-look hebben.

Maar technisch gezien zijn de 3 (eigenlijk 32) mini's dezelfde.
          Buiten diegene die elektrische motoren gekregen hebben.

Comment

En toch blijf ik erbij dat ze allemaal dezelfde zijn.

Ofwel allemaal Coopers en 1tje met S-optic, ofwel allemaal Cooper S-en waarvan 2 een Cooper-look hebben.

Maar technisch gezien zijn de 3 (eigenlijk 32) mini's dezelfde.
            Buiten diegene die elektrische motoren gekregen hebben.
            En 't compressorgeluidje is er ook onder gemonteerd dan
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              En 't compressorgeluidje is er ook onder gemonteerd dan
              Alle 'special effects' filmgeluiden worden achteraf gemonteerd he...

Comment

Alle 'special effects' filmgeluiden worden achteraf gemonteerd he...
                Weet het

---> Film + auto's =
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Foto van in het weekend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
                    Heb de film 2 weken geleden nog is gezien.
                    Ze zijn niet alle drie dezelfde.

Zoals hier al genoeg gezegd. 1 Cooper S en 2 gewone Coopers
                    Inderdaad, deze discussie is er vorig jaar ook geweest en kheb toen de film ook nog es opnieuw bekeke . Die chickie reed in de rode Cooper S als ik mij niet vergis, de rest reed in Coopers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                      Foto van in het weekend...

Mooie foto, ik heb eigelijk net dezelfde.

rest staat hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27067

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                        Mooie foto, ik heb eigelijk net dezelfde.

rest staat hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27067
                        al lang gezien hoor , mijn commentaar zal ik straks posten in het topic

Comment

• ongeloofelijk knappe foto's Geeteethree, allé vroem-vroem maar toch chapeau echt knap

Comment

• Klopt het dat er van de nieuwe MINI cabrio weer geen diesel gaat komen?

En komt er eigenlijk een Cooper SD?

Comment

• Ik moest eerst niet echt veel van die nieuwe MINI hebben maar na vandaag....

Comment

En komt er eigenlijk een Cooper SD?
                                Ik hoop van niet. Diesel en automaat, 2 zaken die in mijn mening absoluut niet passen op een MINI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Ik hoop van niet. Diesel en automaat, 2 zaken die in mijn mening absoluut niet passen op een MINI.
                                  Ik zou het ook niet moeten hebben eigenlijk, maar een vriendin van mij zoekt een vervanger voor haar cooper cabrio.

En aangezien dat ding 11 a 12 liter verbruikt gemiddeld, en 30.000km/jaar doet ongeveer, zou een diesel welkom zijn.

Comment

• Op de velgen na een knappe Cooper S!

Mocht wel wat hoger op z'n poten staan, nu is het iets te laag vind ik.

Heerlijke uitlaat ook, zou dat JCW zijn of iets anders?

Comment

Ik zou het ook niet moeten hebben eigenlijk, maar een vriendin van mij zoekt een vervanger voor haar cooper cabrio.

En aangezien dat ding 11 a 12 liter verbruikt gemiddeld, en 30.000km/jaar doet ongeveer, zou een diesel welkom zijn.
                                      Come again? 12 liter in een gewone Cooper?

Leuke rijstijl heeft uw vriendin daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Come again? 12 liter in een gewone Cooper?

Leuke rijstijl heeft uw vriendin daar.
                                        Das zo een CVT geval.

Ik heb er gisteren en vandaag een 300km mee gereden, en heb echt rustig gereden, 175km snelweg @ 130, rest stad.

Gemiddeld: 11.4

Ik vraag me eigenlijk af wat zo een manueel verstookt...

Comment

Das zo een CVT geval.

Ik heb er gisteren en vandaag een 300km mee gereden, en heb echt rustig gereden, 175km snelweg @ 130, rest stad.

Gemiddeld: 11.4

Ik vraag me eigenlijk af wat zo een manueel verstookt...
                                          Niet veel minder. De onze heeft een gemiddelde dorst van 10 à 11 liter, bij gecombineerd gebruik.

Comment

Working...
                                          X