Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een nieuwe muismat nodig...eentje met het logo van mini op zou wel leuk zijn. Iemand enig idee waar dat te vinden is? In het accessoireboekje dat ik hier liggen heb van Mini staat het vol zonnebrillen, polo's e.d. maar geen muismat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
      Ik heb een nieuwe muismat nodig...eentje met het logo van mini op zou wel leuk zijn. Iemand enig idee waar dat te vinden is? In het accessoireboekje dat ik hier liggen heb van Mini staat het vol zonnebrillen, polo's e.d. maar geen muismat.

Ok, het voldoet niet meteen aan je eisen maar 't toont wel aan dat 't mogelijk is.

By the way, hoe is het met jullie MINI's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Ok, het voldoet niet meteen aan je eisen maar 't toont wel aan dat 't mogelijk is.

By the way, hoe is het met jullie MINI's?
        Ik zou natuurlijk ook een custom muismat kunnen laten maken via Spector (€9,95) als ik een MINI logo in fatsoenlijke resolutie heb. Maar een originele zou van betere kwaliteit moeten zijn.

Onze MINI's zijn nog steeds in bestelling en zouden normaal, onder voorbehoud, in januari geleverd moeten worden. De mijne met wat voorsprong op die van m'n ma. Duja, ik kijk er naar uit natuurlijk

Comment

• Januari is de maand van de MINI's

Comment

Ik zou natuurlijk ook een custom muismat kunnen laten maken via Spector (€9,95) als ik een MINI logo in fatsoenlijke resolutie heb. Maar een originele zou van betere kwaliteit moeten zijn.

Onze MINI's zijn nog steeds in bestelling en zouden normaal, onder voorbehoud, in januari geleverd moeten worden. De mijne met wat voorsprong op die van m'n ma. Duja, ik kijk er naar uit natuurlijk
            Knip de BMW eraf en je hebt een groot logo

Comment

• Vectorieel Mini logo

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Mooi of niet?

Kost 249 pond. Echte carbon fibre.

('t Komt alleszins niet op mijn Mini, past totaal niet in het warme thema van Hot Chocolate.)

Comment

• Maar past misschien wel in combinatie met Astro Black of toch niet ?

Pff als mensen nu eens ideeen voorstelden, mét fotos erbij kon ik er echt iets speciaals maar toch OEM mini van maken ..

Ik wacht ongeduldig af op de juiste grill, tankdop én pedalen, maar het blijft duren ..

Iemand nog suggesties ? I love carbon fibre, trouwens ook voor het interieur ?

Comment

Mooi of niet?

('t Komt alleszins niet op mijn Mini, past totaal niet in het warme thema van Hot Chocolate.)

Da's wel best knap, maar past idd niet op alles! Link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Maar past misschien wel in combinatie met Astro Black of toch niet ?

Pff als mensen nu eens ideeen voorstelden, mét fotos erbij kon ik er echt iets speciaals maar toch OEM mini van maken ..

Ik wacht ongeduldig af op de juiste grill, tankdop én pedalen, maar het blijft duren ..

Iemand nog suggesties ? I love carbon fibre, trouwens ook voor het interieur ?
                      Past naar mijn mening zeer goed op een Astro Black Mini!

't Is wel geen OEM Mini. Je kan wel prachtige lijstjes krijgen voor 't interieur, van John Cooper Works.

Comment

Da's wel best knap, maar past idd niet op alles! Link?
                        't Komt van New Mini Stuff, die hebben erg veel leuke (meestal replica/non-OEM) gadgets.

klik

Comment

• En met welke grill zou dat samenpassen ? De honinggraatrooster, ongeveer zoals die van de Cooper S ? Hoe zou je mijn Mini dan maken, als je met carbon zou moeten werken !

Bijkomend budget afgezien van mijn reeds bestelde én betaalde accessoires; Chrome tankdop, Cooper S pedalen (kleinen_joris) én de grill ..

Ik wil hem toch wel personaliseren, én toch nog onopvallend houden ! Zodat enkel dé kenners hem als speciaal aanschouwen !?

Comment

En met welke grill zou dat samenpassen ? De honinggraatrooster, ongeveer zoals die van de Cooper S ? Hoe zou je mijn Mini dan maken, als je met carbon zou moeten werken !

Bijkomend budget afgezien van mijn reeds bestelde én betaalde accessoires; Chrome tankdop, Cooper S pedalen (kleinen_joris) én de grill ..

Ik wil hem toch wel personaliseren, én toch nog onopvallend houden ! Zodat enkel dé kenners hem als speciaal aanschouwen !?
                            Als je hem wilt personaliseren moet het naar jouw smaak zijn he

Je hebt 1001 dingen ( carbon spiegels, lichtringen, ... )

Heb je zelfs geen carbon stukken voor die strook boven de kentekenplaat?
                            Edit : of carbon side vents

Comment

• Ja ik zou dan de carbon side vents nemen en de carbon ringen rond de koplampen, maar zal het dan nog mooi zijn met de Cooper S grill erin ?

Twijfel, Twijfel én wil er snel uitzijn.. Shopke iemand anders ?

Comment

Ja ik zou dan de carbon side vents nemen en de carbon ringen rond de koplampen, maar zal het dan nog mooi zijn met de Cooper S grill erin ?

Twijfel, Twijfel én wil er snel uitzijn.. Shopke iemand anders ?
                                Kan je de chrome boord van de S ook in carbon hebben? wss wel

Comment

• Ik wou het net typen, als jullie internetgekken nu eens alle chrome ringen die er dus op mijn Mini aanwezig zijn in Carbon zouden vinden zou ik ze allemaal bestellen én zou ik dus meer als tevreden zijn ..

De chrome lip boven de nummerplaathouder is alvast te krijgen in Carbon, dus dat was dan al opgelost ! Een tankdop in carbon ook, de chrome rond mijn koplampen ook, maar dan zit ik dus nog met de chrome rond rond mijn nieuwe grill, de chrome rond mijn mistlichten én de chrome randen rond de roosters in de voorbumper..

Iemand raad/hulp/foto's/.. ?

with black & carbon fibre ..

Comment

Ik wou het net typen, als jullie internetgekken nu eens alle chrome ringen die er dus op mijn Mini aanwezig zijn in Carbon zouden vinden zou ik ze allemaal bestellen én zou ik dus meer als tevreden zijn ..

De chrome lip boven de nummerplaathouder is alvast te krijgen in Carbon, dus dat was dan al opgelost ! Een tankdop in carbon ook, de chrome rond mijn koplampen ook, maar dan zit ik dus nog met de chrome rond rond mijn nieuwe grill, de chrome rond mijn mistlichten én de chrome randen rond de roosters in de voorbumper..

Iemand raad/hulp/foto's/.. ?

with black & carbon fibre ..
                                    of, carbonstyle bonnets
                                    Dus zwarte carbon-style stickers op een zwarte motorkap ( zou dat op iets trekken ) ?

Comment

Mooi of niet?

idd wel heel mooi
                                      ik denk eerlijk gezegd dat het alleen op grijs zwart blauw en wit gaat staan

Comment

En met welke grill zou dat samenpassen ? De honinggraatrooster, ongeveer zoals die van de Cooper S ? Hoe zou je mijn Mini dan maken, als je met carbon zou moeten werken !

Personalisering

'k Zou een zo donkere mogelijke grill nemen, geen Cooper S-grill dus.

Kijk eens op New Mini Stuff of ze geen leuke dingen hebben.

By the way, vergeet de velgen niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          Heb je zelfs geen carbon stukken voor die strook boven de kentekenplaat?
                                          Edit : of carbon side vents
                                          Ze bestaan allebei.

Comment

Working...
                                          X