Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jup dat zijn ze !

HELP, die lichtomranding is dus ook volledig in het zwart te krijgen ?

Waar ? Welk merk ?

Dat zou dan ook lekker zijn, want dan kan ik de volledig originele JCW Grill krijgen met zwarte omranding ..

Inderdaad, Mini is verslavend !

Comment

• Da's OEM.

Stap eens je MINI dealership binnen.

Comment

• OEM ?

Spijtig dit te moeten zeggen, mijn verkoper is tegelijk ook een zeer goede vriend, maar qua naplaatsen en bijbestellen zit ik precies bij de foute garage ! In mijn garage vertellen ze mij telkens opnieuw dat het selfmade is of carrossierwerk !

Wat staat de £ nu tov de EUR, had graag de juiste prijs geweten van de carbon fibre rond de koplampen ? William Blake, zie jij ook de caron fibre lat boven de nummerplaathouder op newministuff.com ? Carbon fibre buitenspiegels ? Carbon fibre rand rond de grill ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          OEM ?

Spijtig dit te moeten zeggen, mijn verkoper is tegelijk ook een zeer goede vriend, maar qua naplaatsen en bijbestellen zit ik precies bij de foute garage ! In mijn garage vertellen ze mij telkens opnieuw dat het selfmade is of carrossierwerk !

Wat staat de £ nu tov de EUR, had graag de juiste prijs geweten van de carbon fibre rond de koplampen ? William Blake, zie jij ook de caron fibre lat boven de nummerplaathouder op newministuff.com ? Carbon fibre buitenspiegels ? Carbon fibre rand rond de grill ?
          lol, in mijn garage gaat de verkoper mee naar het magazijn
          Zoeken de nummers op in de pc en dat geeft hij mij daar een ' mooie ' prijs op ( lees: pak minder dan de vraagprijs maar nog steeds genoeg ). Ze maken er geen probleem van

Comment

OEM ?

New Mini Stuff levert quasi enkel replica/non-OEM.

Hier staat er wat leuks tussen.

Comment

• -Tankdop
              -Carbon side vents
              -Ringen rond koplampen (zou ik nemen indien ik de tankdop neem én het carbon rond de grill ook kan vinden)

Bon, alles morgen eens doorgeven aan de garage en zien wat de mogelijkheden zijn bij hun, al zal dat wel niet veel zijn ! We zien wat er uit de bus komt .. Hier wil ik toch wel een eurootje insteken .

Al kent alles zijn grenzen natuurlijk !

Comment

Wie was hier trouwens de persoon die mij én geeteethree de mogelijkheid gaf om over een JCW alcantara/lederen/carbonnen sportstuurwiel te beschikken, icm mét de multifunctionele toetsen ?
                Was dat niet gewoon eentje die alleen het onderste van die 3 carbon inlegstukken geplaatst had ? Vond dat persoonlijk maar niets Ofwel alle 3 ofwel geen.

Carbon

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wat is de steek op de velgen van een MkII?

Comment

• Me carbon ..

Voor het exterieur ga ik mijn plannen qua carbon sowieso laten vallen, voor het interieur moet ik het allemaal nog eens tegoei bekijken én vooral juiste prijzen bekomen !

Exterieur, morgen mijn 15" wintervelgen halen (OEM Mini Mk II), daar winterbanden laten opsteken én dan zullen deze velgen voorlopig onder mijn wagen komen. De 17" Crown Spoke laat ik in de garage en die worden gespoten in Astro black.

Comment

Me carbon ..

Voor het exterieur ga ik mijn plannen qua carbon sowieso laten vallen, voor het interieur moet ik het allemaal nog eens tegoei bekijken én vooral juiste prijzen bekomen !

Exterieur, morgen mijn 15" wintervelgen halen (OEM Mini Mk II), daar winterbanden laten opsteken én dan zullen deze velgen voorlopig onder mijn wagen komen. De 17" Crown Spoke laat ik in de garage en die worden gespoten in Astro black.
                      Ik ben zelf ook aan't rondkijken in overweging van winterbanden. Maar had graag de juiste steek geweten...velgen van een MkI passen niet veronderstel ik?

Comment

• Toch wel !

Heb nog een setje 15" met wieldeksels liggen ! Je laat maar iets weten ..

Comment

Toch wel !

Heb nog een setje 15" met wieldeksels liggen ! Je laat maar iets weten ..
                          Komen die van de Mini? Met of zonder rubber? Wieldeksels heb ik eigenlijk niet nodig, een winterband moet met blote stalen velg.

Prijs? Mag ook per pm uiteraard.

Comment

• Ik heb pas een MkII gezien met blote stalen velgjes van MINI zelf.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik vraag me af welke rubbers er onder mijn kar gaan steken.

Comment

• Dit weekend een trip naar Frankfurt gedaan, een 890km gereden.

De MINI is gewoon subliem, paar maal in DE goed doorgeduwd en alles blijft perfect onder controle in de auto .

In Frankfurt zelf reden er gigantisch veel MINI's rond , kheb er van alle soorten en kleuren gezien ( wel geen pics ).

Een pak nieuwe clubmans ook ( met dat lekker chocolat int. )

Comment

• R56

Comment

• Is dezelfde als mijn combinatie zeker, maar dan in S-vorm !

Mijne met JCW-aeropakket moet ook wel zeer lekker zijn !

Chrome tankdop is reeds gearriveerd, maar laat alles pas plaatsen wanneer de grill & pedalen & side vent ook binnen zijn .. Dan nog mijn velgen in Astro Black en hij zal echt wel zeer lekker zijn !

Comment

Is dezelfde als mijn combinatie zeker, maar dan in S-vorm !

Mijne met JCW-aeropakket moet ook wel zeer lekker zijn !

Chrome tankdop is reeds gearriveerd, maar laat alles pas plaatsen wanneer de grill & pedalen & side vent ook binnen zijn .. Dan nog mijn velgen in Astro Black en hij zal echt wel zeer lekker zijn !
                                      dan een duo-shoot

chrome-MINI vs aero/black-MINI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                        Ik vraag me af welke rubbers er onder mijn kar gaan steken.
                                        Cooper D Mk. II zomerbanden op hoeveel inch?

'k Heb hier een database van quasi alle MINI banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          dan een duo-shoot

chrome-MINI vs aero/black-MINI
                                          Wij doen sowieso nog een shoot !

Evt. wachten op William Blake en peeka dan ..

Comment

Working...
                                          X