Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zal er nu een nieuwe Mini uitkomen in 2010 of wordt deze huidige aanzien als facelift? Nu als facelift kan hij niet echt aanzien worden, gezien het model totaal veranderd is qua interieur, grote, enz,.... Maar langs de andere kant was het model nog te nieuw om al na 4 jaar vervangen te worden. Ik word daar allemaal echt niet wijs van, en begrijp ook niet wat BMW hiermee van plan is/was
Allesinds zowel de eerste als de huidige Mini's zijn en blijven super/tijdloos mooi!
Zal er nu een nieuwe Mini uitkomen in 2010 of wordt deze huidige aanzien als facelift? Nu als facelift kan hij niet echt aanzien worden, gezien het model totaal veranderd is qua interieur, grote, enz,.... Maar langs de andere kant was het model nog te nieuw om al na 4 jaar vervangen te worden. Ik word daar allemaal echt niet wijs van, en begrijp ook niet wat BMW hiermee van plan is/was
Allesinds zowel de eerste als de huidige Mini's zijn en blijven super/tijdloos mooi!
Volgens mij komt de Cabrio nog eerst. Die gaat een iets andere voorbumper en achterbumper krijgen. Zoals bij het vorige model, krijgt de gewone MINI dan dezelfde bumpers als die cabrio. Een facelift dus. Het huidige model is een volledig nieuw model hé. Maja, ik vond het ook vreemd dat er zo snel een nieuw model was.
2000? Ik heb hem in avant première in september 2001 als eerste kunnen zien. De facelift ergens in 2004 en dan het "nieuw" model in 2006. Dat is op nog geen 5 jaar 3x van gezicht gewijzigd*
The Mini Clubman and 1275GT were responsible for two motoring "firsts": they were the first vehicles to use a flexi printed-circuit board behind the dash instruments (universal nowadays, but technically advanced for 1969). Secondly, the 1275GT was the first vehicle to be offered with run-flat tyres; from 1974 this model could be ordered with optional Dunlop Denovo tyres on 12-inch diameter rims. In the event of a puncture, the Dunlop Denovo tyre would not burst and quickly deflate, but could continue to be used safely at speeds of up to 50 mph. This was a useful safety feature, although the increased road noise and relatively poor grip of this tyre meant that many 1275GT buyers ignored this option.
Comment