Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ALLEZGOW, gaan we't nu nog weten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      ALLEZGOW, gaan we't nu nog weten??
      Ja, hij is serieus in retard
      Last edited by ; 02/01/2008, 00:48.

Comment

• Ik gok op koppeling/versnellingsbak
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De MINI's zijn duurder geworden

De Cooper D is 140 euro duurder geworden.

Op de Cooper D zijn er zelfs geen salonvoorwaarden, op de rest wel ( ze verkopen blijkbaar goed genoeg dat er geen extra korting moet gegeven worden )

Comment

• Een vraagje hier....

Zal er nu een nieuwe Mini uitkomen in 2010 of wordt deze huidige aanzien als facelift? Nu als facelift kan hij niet echt aanzien worden, gezien het model totaal veranderd is qua interieur, grote, enz,.... Maar langs de andere kant was het model nog te nieuw om al na 4 jaar vervangen te worden. Ik word daar allemaal echt niet wijs van, en begrijp ook niet wat BMW hiermee van plan is/was

Allesinds zowel de eerste als de huidige Mini's zijn en blijven super/tijdloos mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              De MINI's zijn duurder geworden

De Cooper D is 140 euro duurder geworden.

Op de Cooper D zijn er zelfs geen salonvoorwaarden, op de rest wel ( ze verkopen blijkbaar goed genoeg dat er geen extra korting moet gegeven worden )
              Dat is altijd voor het salon hé. Smeerlappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Een vraagje hier....

Zal er nu een nieuwe Mini uitkomen in 2010 of wordt deze huidige aanzien als facelift? Nu als facelift kan hij niet echt aanzien worden, gezien het model totaal veranderd is qua interieur, grote, enz,.... Maar langs de andere kant was het model nog te nieuw om al na 4 jaar vervangen te worden. Ik word daar allemaal echt niet wijs van, en begrijp ook niet wat BMW hiermee van plan is/was

Allesinds zowel de eerste als de huidige Mini's zijn en blijven super/tijdloos mooi!

Volgens mij komt de Cabrio nog eerst. Die gaat een iets andere voorbumper en achterbumper krijgen. Zoals bij het vorige model, krijgt de gewone MINI dan dezelfde bumpers als die cabrio. Een facelift dus. Het huidige model is een volledig nieuw model hé. Maja, ik vond het ook vreemd dat er zo snel een nieuw model was.

Comment

• De R57 (Cabrio) komt nog, er zou nog een MINI-SUV/SAV/om-het-even-welke-belachelijk-acroniem-BMW-nu-weer-verzint.

De huidige MINI is all-new, en de R55 (Clubman is net uit).

De vorige MINI Mk. I R53 is op de markt van 2000 en heeft al één facelift achter de rug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    De R57 (Cabrio) komt nog, er zou nog een MINI-SUV/SAV/om-het-even-welke-belachelijk-acroniem-BMW-nu-weer-verzint.

De huidige MINI is all-new, en de R55 (Clubman is net uit).

De vorige MINI Mk. I R53 is op de markt van 2000 en heeft al één facelift achter de rug.
                    De MKI hatch heeft dus 6 jaar gedaan

Comment

• Comment

De MKI hatch heeft dus 6 jaar gedaan
                        2000? Ik heb hem in avant première in september 2001 als eerste kunnen zien. De facelift ergens in 2004 en dan het "nieuw" model in 2006. Dat is op nog geen 5 jaar 3x van gezicht gewijzigd*

* En de MK-I was al tijdloos

Comment

• Je hebt gelijk Tulpje & Co.

By the way, nog een leuk weetje over MINI's:

The Mini Clubman and 1275GT were responsible for two motoring "firsts": they were the first vehicles to use a flexi printed-circuit board behind the dash instruments (universal nowadays, but technically advanced for 1969). Secondly, the 1275GT was the first vehicle to be offered with run-flat tyres; from 1974 this model could be ordered with optional Dunlop Denovo tyres on 12-inch diameter rims. In the event of a puncture, the Dunlop Denovo tyre would not burst and quickly deflate, but could continue to be used safely at speeds of up to 50 mph. This was a useful safety feature, although the increased road noise and relatively poor grip of this tyre meant that many 1275GT buyers ignored this option.

Comment

• Comment

• Vandaag m'n Mini muismat gaan ophalen bij de fotograaf, echt geslaagd moet ik zeggen.
                              Alleen gaat dat wit nogal gauw donker uitslagen denk ik.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                Vandaag m'n Mini muismat gaan ophalen bij de fotograaf, echt geslaagd moet ik zeggen.
                                Alleen gaat dat wit nogal gauw donker uitslagen denk ik.
                                Cool

Comment

• Leuk leuk!

Comment

• Comment

• MKI ()

Last edited by ; 05/01/2008, 22:18. Reden: Mod-edit: effe link in de plaats gezet, gigantische foto van 5mb is wat teveel van't goede

Comment

• Prachtige foto!

Jammer van de velgen

@ MkII eigenaars
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Haha! Dat ik daar nog niet aan gedacht heb

Comment

Working...
                                          X