Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Passen die daarop?

Damn, zou dat mooi zijn onder een Clubman?

heb je ook in volledig zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

In het niet-volledig zwart zijn ze knapper
      Last edited by ; 14/01/2008, 10:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Dat zijn toch andere?

Die eerste waar William over sprak zijn toch dezelfde als de GP?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Dat zijn toch andere?

Die eerste waar William over sprak zijn toch dezelfde als de GP?
              Ja klopt, ik bedoelde die van de GP.

Comment

• zo ziet hij er heel knap uit. draai hem 180° of zelfs maar 90°, en het trekt op niets meer.

Comment

• Comment

• Knappe kleuren maar die velgen vind ik maar lelijk!

En zie ik dat goed? Een Cooper D met (fake?) uitlaten van de S?

Striping zou eigenlijk nog kunnen.. nah eigenlijk niet striping op een Clubman = lelijk

Comment

Knappe kleuren maar die velgen vind ik maar lelijk!

Striping zou eigenlijk nog kunnen.. nah eigenlijk niet striping op een Clubman = lelijk
                      Vind ik ook, ziet er goed uit, behalve die velgen
                      Die uitlaten mogen van mij al zouden ze fake zijn!
                      En wat de striping betreft, liever niet.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Knappe kleuren maar die velgen vind ik maar lelijk!

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Vind ik ook, ziet er goed uit, behalve die velgen
                        Die uitlaten mogen van mij al zouden ze fake zijn!
                        En wat de striping betreft, liever niet.
                        Ik vind het een vetgeil ding dat zeer goed geslaagd is ( a la JCW )!

Comment

• er is me iets opgevallen bij het bekijken van de pics van Peeka zen mini, die koplampen

Die xenons zien er door hun blinkende omhulsel zeer kitscherig uit ( vind ik )

Comment

• Ik spreek je tegen kleinen_joris, ik heb verdomd spijt dat ik dit, én het volleder, én de anthraciete hemelbekleding heb laten vallen !

Comment

• 15" | 16" | 17" | 18" | 19" | OEM Tires | Accessories MINI Wheels15" R12 Steel Wheel with Wheel Trim   Silver5.5J x 15175/65 R15 All-season tireModel Years 2002-2004Standard on the MINI One and MINI One D. [Not available in the US] R81 7-Hol...

Leuk overzicht van velgen en banden OEM bij Mini.

Comment

• R91 5-Spoke Bullet (or 5-Star Bullet) Design Light Alloy Wheel
                                Silver, White
                                7J x 17
                                205/45-R17 Performance run-flat tire
                                Model Years 2005-2007
                                Optional on the MINI Cooper S Convertible ($600)

zalige velg!

Comment

• De mijne staan er niet tussen

Comment

• Voor mensen die zelf willen gaan schilderen

Comment

• Moet je dat nu pas posten

Ik heb mij een paar weken geleden rot zitten zoeken naar die kleurcodes

Comment

• Waarom bieden ze dat Aspen White niet als koetswerkkleur aan

Zou zo vet zijn, spierwit / donkergrijze velgen / carbon accessoires.

Comment

• heb momenteel een clubmanD om mee te rijden ( de bimmer is binnen voor een ipod aansluiting)
                                          mijn eerste indruk is niet zo geweldig...ik had er meer punch van verwacht... maar ik vrees dat ik te veel gewoon ben...heb koers gereden van aan de garage tot thuis...tegen een mercedes B klasse diesel.... en niet af te krijgen die krel... geen enkele keer de volle 200 op de teller gekregen

en in de bochten heb ik echt het gevoel dat ik met een grotere wagen op gang ben...

een S zal wel veel goed maken , maar ik ga toch zeker wachten tot ze een even potente versie hebben dan mijn TOY nu....

Comment

Working...
                                          X