Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lelijk vind ik hem niet ..ik vind hem zelfs knap in deze kleuren....
maar ik heb wel al enkele praktische tekortkomingen ( of noemen we het ongemakken) tegengekomen...
Je moet het volgende eens proberen... je rijdt een ondergrondse parking binnen ( smalle parkeerplaatsen...)en je wil dan iemand achter uit de wagen laten....dus je doet dat makkelijkshalve aan de kant van de geweldige zelfmoorddeur...dus eerst open je de voorste deur...dan doe je de achterste open...maar...aangezien je de voorste niet ver genoeg open krijgt...zal de opening die ontstaat tussen de voorste en achterste niet groot genoeg zijn om door te kunnen...niet in ...of niet uit
ok met en coupe heb je altijd een lange deur en uitstappen vanachter zal ook niet easy zijn...maar in dit geval zit je muurvast...
en dan daarnet nog iets...ik had de kindertoelen uit de bimmer meegenomen om de kids ook eens laten te genieten van de clubman....
wat een ramp....deze stoelen zijn nogthans dezelfde dan in mijn TOY...maar de inplanting van de gordelsloten( dat waar de gordel in vast moet klikken) staat bij de clubman niet mooi centraal (zoals bij mij) ze hebben hier het gevoel van een derde plaats willen opwekken door de gordelsloten te scheiden ...dus nu komen die sloten bijna helemaal onder de kinderzitjes te staan , en krijg je de gordel er bijna niet meer in...
besluit: ik zal maar houden wat ik heb zeker
Bij de CLubman kan je kiezen tussen 2 of 3 'zetels' achteraan, bij de 2 zetels zal het in het midden staan en gemakkelijker zijn om de stoel te bevestigen
Die zal dan de 3 zitplaatsen optie hebben, echt compleet belachelijk. Ik heb dat ook veranderd naar 2-zits achterband, anders heb je zo'n lelijke gordelspanner aan 't plafond en een 3de hoofdsteun in 't midden.
Moest ik jou zijn, zou ik wachten tot de JCW Stage II er is. En geloof me, die gaat waanzinnig goed zijn: 4-pot remmen vooraan, minstens 225 échte pk's (een Stage I heeft er nu al een kleine 210 in de realiteit) en dik 300 Nm, een leuke bodykit, .. etc
De Clubman stuiterde toch ook wél hoor! Maar wel dwars
Naamsepoort heb je me dus gespot? Waar is dat de Naamsepoort?
Met wat reed jij?
naamsepoort is bij de delhaize op de ring. Jij kwam van richting gevangenis en ik van de andere richting. Ik stond in een lichtgroene corsa te wachten om linksaf 't centrum in te draaien.
naamsepoort is bij de delhaize op de ring. Jij kwam van richting gevangenis en ik van de andere richting. Ik stond in een lichtgroene corsa te wachten om linksaf 't centrum in te draaien.
Conclusie: R56 is beter op quasi elk vlak. Hij minder hard (maar nog steeds hard) dan de R53 maar wel sneller in alle situaties. Dat komt omdat het R56 speciaal ontwikkeld is voor RFT banden in tegenstelling tot de R53.
'k Moet eerlijk zeggen dat ik redelijk onder de indruk ben van die banden die er nu onder liggen, grippen echt nog hard! En geloof me 'k heb al wat geprobeerd
Comment