Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMet rubbers rond of alleen voor de velgen?
Vind je niks op eBay ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMet 205 RFT banden dacht ik.
Vind je niks op eBay ofzo?
Heb al eens proberen te zoeken maar ik vind alles behalve die velgen blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenHet kont hangt ook veel te hoog, zie je zeer goed op die foto.
Weet er nog iemand de prijs voor de R105 John Cooper Works Double Spoke Alloy Wheel Black ?
Zonder runflats moet dat nog te doen zijn zekers
De R109 die hierboven onder die blauwe staan kosten €2.628...
Is normaal wel met rubber ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenDe R105 18" kost €1.926, ik heb hier de prijslijst van nov 2007 bij me liggen, kan ondertussen al wel een nieuwe versie van zijn.
De R109 die hierboven onder die blauwe staan kosten €2.628...
Is normaal wel met rubber ja.
*mmmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHeb jij dat driespakige van de facelift dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenKerel, ik héb toch een facelift ?
I see, van 2005; heb precies altijd gedacht dat die van 2003 was
Stuurtje voor en na? Had jij standaard zo'n tweespakig gedrocht?
Comment
-
AHA
deze zullen wel passen op de R56 zekers??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't Valt inderdaad goed mee indien je alles laat meespuiten, anders is 't maar lelijk.
De verstralers moeten niet altijd op dezelfde plaats staan
Comment
-
Niet zo'n positief artikel
Die Nachfrage ist größer als das Angebot – schlecht für Fans, denn der Mini muss teuer bezahlt werden. Aber nicht nur der Preis lässt uns zucken, sondern auch die Tücke der Technik des kultigen Kleinen.
Volledig artikel :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJe garantie vervalt toch niet als je andere veren/dempers steekt he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenNiet zo'n positief artikel
Die Nachfrage ist größer als das Angebot – schlecht für Fans, denn der Mini muss teuer bezahlt werden. Aber nicht nur der Preis lässt uns zucken, sondern auch die Tücke der Technik des kultigen Kleinen.
Volledig artikel :
http://www.autobild.de/artikel/gebra...ii_574050.html
ook een BMW-MINI is een echte mini
't duurt gewoon wat langer,
'k beschouw de mijne als een "blijvertje" ondanks dit artikel
Comment
-
Comment