Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Hoovercraft ambities?

Ik zie te veel rubber!
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Vind ik ook, maar 'k vind het wel een knappe kleur. Ik zou nog witte strepen nemen, gaat goed samen met de spiegels en het dakje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Vind ik ook, maar 'k vind het wel een knappe kleur. Ik zou nog witte strepen nemen, gaat goed samen met de spiegels en het dakje.
          Ik had er zo eentje geconfigureerd. RBG, witte accenten (velgen incl), redwood interieur...

Last edited by Lotuzzz; 18/03/2008, 22:46.
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Chrome pack binnen en buiten ontbreken nog. Vooral binnen.
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Mooi! Ik zou misschien nog twijfelen tussen beige interieur met English Oak inleg maar dat Redwood is ook erg knap!

Comment

Mooi! Ik zou misschien nog twijfelen tussen beige interieur met English Oak inleg maar dat Redwood is ook erg knap!
                Ik zou ook twijfelen, sinds ik dat beige (wel in stof/leder) had in m'n demowagentje.
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Richtig geil!

Zo'n setje moet ik hebben (banden incl ) voor op m'n MkI MCS

*knip* en wakker
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Een member van Miniacs zen clubman S

Ik vind het knap ( die voorste remklauwen zijn geverfd )

Die R105's he

Comment

• Nu lijken ze een beetje op de JCW-remmen, allez infeite zijn die identiek alleen met een rood laagje verf en andere rotors.

Vette Clubman trouwens.

Comment

Nu lijken ze een beetje op de JCW-remmen, allez infeite zijn die identiek alleen met een rood laagje verf en andere rotors.

Vette Clubman trouwens.
                        Je moet het zwart dak / stijlen hebben op een clubman om hem er goed laten uit te zien vind ik

Comment

• 18"is te klein op een nieuwe mini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            18"is te klein op een nieuwe mini
                            Zot.

Comment

• Moest ik opnieuw een Mini kopen zou het onmiddellijk een Clubman worden.

Welke buitenkleur is dit trouwens ? (van die gepostte Clubman S met 18'' ?)

Hmm, misschien toch eens gaan praten met mijn dealer. Je weet nooit wat er uit de bus komt.

Volgende week wordt trouwens mijn chromé tankdop geplaatst. Ik wacht trouwens ook nog op het alta-antenneke dat maar niet arriveren wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                Ik wacht trouwens ook nog op het alta-antenneke dat maar niet arriveren wil.
                                Join the club

Comment

Welke buitenkleur is dit trouwens ? (van die gepostte Clubman S met 18'' ?)
                                  Sparkling Silver

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Comment

• Wat denken jullie van deze ?

Comment

• Ik vind het niet mooi, de verstralers zijn in chroom maar de grill niet. Ze staan ook niet mooi op één lijn met de striping. Velgen zijn ook lelijk en gaan niet goed samen met de JCW body kit. Ook vind ik de kleur niet mooi, zeker niet op een JCW body kit.

Comment

• Vandaag met de garage gaan praten. Indien ik mijn gewenst bedrag terugkrijg zal ik een Sparkling Silver Clubman D mét automaat bestellen.

Incl. Xenon, Navi pro, ..

Comment

Vandaag met de garage gaan praten. Indien ik mijn gewenst bedrag terugkrijg zal ik een Sparkling Silver Clubman D mét automaat bestellen.

Incl. Xenon, Navi pro, ..
                                          Automaat, dan kan je fluiten naar de 15% he. Enfin, bij een Clubman sowieso zeker.
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X