Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidem
los van dat, die gele heeft bijna 250 pk (en 350 Nm )
uit een 1.6!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenWannes MOET die diffuser erop zetten
het is een échte diffusor die bijna volledig onder de wagen loopt, de batterij moet verplaatst worden en je bent verplicht een straight-pipe te steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenja, maar dat is niet in zomaar gemonteerd
het is een échte diffusor die bijna volledig onder de wagen loopt, de batterij moet verplaatst worden en je bent verplicht een straight-pipe te steken
De JCW nog wat pushen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEn dan , Wannes moet dat hebben
De JCW nog wat pushen he
ik ben benieuwd of hij effectief 211 pk heeft, waarschijnlijk meer anders zou het verschil met de dealer stage I kit JCW té klein worden want dit zit al op een kleine 210 pk gemiddeld
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWaar haal je die foto's van zulke Mini's zoals die gele van Randy, die hier boven gepost is ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidem
los van dat, die gele heeft bijna 250 pk (en 350 Nm )
uit een 1.6!
Bij een MINI is de handling nog altijd belangrijker dan de prestaties, en het blijft een FWD he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenHoe geen plaats in de koffer
Comment
-
Nog een foto gevonden van mijn MCS vroegerBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSchitterende kleur, schitterende velgen, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDe mooiste velgen imo, zeker de Clubman vind ik eigenlijk alleen mooi met deze velgen.freude am fahren
Comment
Comment