Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow beide zijn mooie mini's! En knappe laatste foto.

Alleen had ik de originele Cooper S dakspoiler erop gelaten...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Wow beide zijn mooie mini's! En knappe laatste foto.

Alleen had ik de originele Cooper S dakspoiler erop gelaten...
      Die spoiler is de originele Challenge spoiler. Mijn neef had die spoiler er op gezet omdat hij motorisch getunede was naar 230 pk, maar hij heeft onlangs terug de standaard spoiler er opgezet.
      Ik zal wel nog eens een filmpje posten van de MINI, maar het moet nog gemonteerd worden.

Comment

• Laat die fotos maar komen, ik houd u ni tegen .. Knappe mini's

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
              De MINI van mijn neef en de GP van een maat van hem

vind deze zwarte velgen eigenlijk ook wel dik in orde...zijn dat de ultra lichte dingen zoals de joris er had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                vind deze zwarte velgen eigenlijk ook wel dik in orde...zijn dat de ultra lichte dingen zoals de joris er had?
                Neen. De velgen zijn van TSW, maar ze maken ze niet meer. Me neef gaat nu astro black S-spokes monteren
                Last edited by ; 02/07/2008, 11:39.

Comment

• eventjes den boel hier volspammen

Voor meer info over vergoeding voor Denniske kan via pm
                  2014 Bmw 118d Estorill //M
                  2000 Bmw 320d
                  2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                  2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                  https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                  Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                  Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Neen. De velgen zijn van TSW, maar ze maken ze niet meer. En moest je er nog vinden, raad ik je ze niet aan, want het zijn brolvelgen. Me neef gaat nu astro black S-spokes monteren
                    Je neef heeft die S spokes nog van mij overgekocht, doe Klaus eens de groeten Zijn Mini is prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
                      Je neef heeft die S spokes nog van mij overgekocht, doe Klaus eens de groeten Zijn Mini is prachtig!
                      Hij had eens S spokes, maar omdat ze niet astro black gespoten waren, heeft ie ze na een eindje weer verkocht. Hij vond dat ze niet in het geheel pasten. Maar omdat hij nu de standaardspoiler gemonteerd heeft, en al zijn speciale dingen er af zijn, heeft ie weer nieuwe besteld, die komen er volgende week op.
                      Wat is je naam? Ik kan moeilijk de groeten doen van tdr é

Comment

Hij had eens S spokes, maar omdat ze niet astro black gespoten waren, heeft ie ze na een eindje weer verkocht. Hij vond dat ze niet in het geheel pasten. Maar omdat hij nu de standaardspoiler gemonteerd heeft, en al zijn speciale dingen er af zijn, heeft ie weer nieuwe besteld, die komen er volgende week op.
                        Wat is je naam? Ik kan moeilijk de groeten doen van tdr é
                        Thomas, maar tdr zal hij ook wel kennen..

Comment

• BMW is van plan om 500 elektronisch aangedreven Mini’s te bouwen om mee te experimenteren. De auto’s zullen verscheept worden naar Californië, de staat die berucht is om zijn strikte milieunormen, zo weet Automotive News te melden.
                          De electro-Mini’s worden allemaal gespoten in het zilver en het dak geel. Vanuit de fabriek in Oxford worden de Mini’s naar München getransporteerd waar ze voorzien worden van een elektromotor, versnellingsbak en een accu. Eenmaal compleet wordt de auto uitgeleend aan geselecteerde klanten in Californië. Tien exemplaren zijn voorbehouden om te fungeren als showmodel. Na 12 tot 18 maanden rijden, moeten de elektrische Mini’s weer ingeleverd worden bij BMW zodat zij de balans kunnen opmaken over het zero emission-experiment.
                          Deze test komt voort uit Project i. Deze divisie is door BMW speciaal opgericht om stadsauto’s met een lage uitstoot te ontwikkelen. Dat zij juist in Californië gaan testen heeft te maken met de daar geldende Zero Emissions Vehicles Law. Deze wet schrijft grote autofabrikanten voor dat zij tussen 2012 en 2014 in totaal 7.500 elektrische en brandstofcel-aangedreven auto’s maken. Afhankelijk van de uitkomsten van de proef met de Mini’s zal BMW later dit jaar beslissen of het meer elektrische auto’s gaat bouwen.
                          De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

• Vandaag in Zolder gespot!

Comment

• Ik zal hem hier ook ngo eens posten

Comment

• Wie kan mij al de nieuwe JCW velgen nog eens posten !

Ik ga andere velgen bestellen. Hopelijk kan ik via gTa korting krijgen ?

Comment

• sommige mensen kopen alleen superdure remmen voor de looks

VET

Comment

• Stoptech

Dikke remmen

Ik zie wel liever groeven
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik kom wat lekken :

Veranderingen voor MY2009:

De komst van een MINI One Clubman ( om de slechte verkoop van de Clubman te compenseren ).
                                      Astro black en lightning blue verdwijnen, worden vervangen door pikzwart en een donkerder blauw.
                                      De knop van de centrale vergendeling is niet meer standaard ?! ( dus de schakelaar in het midden wordt optie behalve als je de VV2 neemt ).
                                      Paar nieuwe en oude velgskes ( witte velgen = bijbetalen ).
                                      De prijzen slagen fors op, een 500 euro bij de basisprijs en bijna alle opties worden duurder ( ESP wordt wel standaard ).

Verder gaat BMW-MINI in Bornem sluiten, dus voor testritten wordt het Noord-Belgie of Zuid-Nederland ( staat niet vast, MINI BeLux wordt MINI BeNeLux ).

Grtz

Comment

• 1 op 5 verkochte Mini's in een Clubman.

Zo slecht noem ik dat niet.

Dat Astro Black ging verdwijnen was al langer bekend, dat blauw wist ik net. is nochtans een mooie kleur!

Comment

Working...
                                        X