Ik vind daar maar weinig aan eerlijk gezegd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Op dealervlak staan er bij mini ook veranderingen aan te komen. Nu moest iedere bmw concessiehouder ook mini verkopen, maar vanaf september zullen het alleen de grotere dealers nog zijn die MINI gaan mogen verkopen.
De showrooms worden dan uiteraard ook aangepast, MINI vraagt om aparte gebouwen, en niet langer een hoekje in een BMW garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenproficiat!
ga je dit combineren met IVA?
Jups, ik werk de zaterdag bij Monserez Aalbeke, om ervaring op te doen en ook om de dingen die ik in de week leer opt IVA te kunnen toepassen int echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenThx !
Jups, ik werk de zaterdag bij Monserez Aalbeke, om ervaring op te doen en ook om de dingen die ik in de week leer opt IVA te kunnen toepassen int echt.
Comment
-
De MCS MkI is overrated als zuiplap.
8,4 op meer dan 1000 km ondertussen, en ik amuseer me nochtans rot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDe MCS MkI is overrated als zuiplap.
8,4 op meer dan 1000 km ondertussen, en ik amuseer me nochtans rot.
Jij hebt een MCS?
En 8,4 heb ik met de onze nooit gehaald als gemiddelde. Dat lag altijd rond de 10 liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHeb ik iets gemist?
Jij hebt een MCS?
En 8,4 heb ik met de onze nooit gehaald als gemiddelde. Dat lag altijd rond de 10 liter
En pak dan nog dat die BC misschien een halve liter liegt? Op de ambachtelijke manier kan ik het niet checken, want heb mijn dagteller gebruikt voor bolleke-pijl rondritten.Last edited by Lotuzzz; 31/07/2008, 15:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten't Is dus geen stage? Je wordt er voor betaald?
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenWerk je nu in Aalbeke of in Kortrijk?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Dit is echt vet
Comment
-
Ik ga wenen als ik die auto volgende week terug naar zijn baasje breng
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ga wenen als ik die auto volgende week terug naar zijn baasje breng
Comment
Comment