Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenje krijgt wel constant foutmeldingen dan... idem voor led standlichtjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtende eigenaar gaat nu andere velgen steken btw
dikke Clubman sowieso
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
das laag !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenGast woont hier een paar km van. Staat nog een S6 C5 avant in dezelfde straat
't is geen echte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenHey mensen, heb even jullie hulp nodig.
Ik krijg een mini. De kleur enz ben ik al uit maar nu twijfel ik ik tussen een gewone mini cooper of een mini cooper clubman. De kleur is pepper white.
Graag jullie keuze. Alvast bedankt.
Ik ben een hatch-lover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEuhm, liever een goed uitgeruste Hatch dan een basic Clubman .
Ik ben een hatch-lover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenJa, maar ze hebben beiden hetzelfde pakket, het is een leasing
Wat zie jij het liefst, hatch of clubman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenGoh, dan is het persoonlijke smaak he .
Wat zie jij het liefst, hatch of clubman?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKvin de clubman wel iets speciaals hebben en hij is ook praktischer e
Maar je kan hem idd mooier maken, al kan dit wel pijnlijk zijn voor de portemonné xD
Ik zou ook voor de hatch gaan
Comment
-
Ik betrap me erop een Clubman sneller knap te vinden... 't Heeft iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKvin de clubman wel iets speciaals hebben en hij is ook praktischer e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenvoila, tis al besloten heBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment