Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Damn, om de twee minuten schieten bij nieuwe vragen te binnen.

Wat kosten uw velgen? Nieuw en tweedehands?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Damn, om de twee minuten schieten bij nieuwe vragen te binnen.

Wat kosten uw velgen? Nieuw en tweedehands?
      Nieuw: veel te veel

Tweedehands.. 't ja dat hangt er vanaf. Maar reken toch op zo'n 1500-1600 (met banden)

Comment

• BIG thanks, man!
        Een CooperD volledig naar m'n goesting kost 30K.
        En dan heb ik nog geen open dak, ingebouwde gps,...

Comment

• vergeet die mega korting niet he.. je mag 20% vd catalogusprijs afdoen.

ik heb het volledig gamma MINI gereden (op de een R52 S en R56 One na ) en ik vind een Cooper leuker dan een Cooper D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            vergeet die mega korting niet he.. je mag 20% vd catalogusprijs afdoen.

ik heb het volledig gamma MINI gereden (op de een R52 S en R56 One na ) en ik vind een Cooper leuker dan een Cooper D
            Ik weet het, maar 23K blijft veel voor een MINI.
            Jup, ik ook denk ik. Naft, enzo.
            Maar om dagelijks veel kms mee te doen lijkt cooperD me een pák goedkoper uit te komen, zowel in verbruik, als in aankoopprijs.

Comment

Ik weet het, maar 23K blijft veel voor een MINI.
              Jup, ik ook denk ik. Naft, enzo.
              Maar om dagelijks veel kms mee te doen lijkt cooperD me een pák goedkoper uit te komen, zowel in verbruik, als in aankoopprijs.
              absoluut hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Rete-vet vind ik:

Mist enkel nog zwarte ruiten.

Comment

• en lager

Comment

vergeet die mega korting niet he.. je mag 20% vd catalogusprijs afdoen.

en als je onder het max zit dan heb je ook nog 15% korting op de bumperkit ( als je die op de aankoopfactuur er ook op zet natuurlijk )

Comment

• Aja, oppassen met de Cooper D korting he

De Cooper D heeft een Euro 4 motor, vanaf volgend jaar wordt de eco-korting niet meer gegeven op Euro 4 motors!

Comment

BIG thanks, man!
                        Een CooperD volledig naar m'n goesting kost 30K.
                        En dan heb ik nog geen open dak, ingebouwde gps,...
                        Hoe kom jij zo hoog voor een cooper D??
                        Zeker als je geen GPS of pano dak hebt .

De mijne zoals hij nu staat kost een 23k ( incl JCW-kit ), een 26k als je de velgen erbij rekent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Rete-vet vind ik:

Enkel de velgen zouden nog mooier kunnen

Comment

en ik vind een Cooper leuker dan een Cooper D
                            Nothing to be ashamed of, ik houd niet echt van de motorkarakteristiek van de 1.6D

Allez, dat is misschien leuk voor een kwartiertje.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Nothing to be ashamed of, ik houd niet echt van de motorkarakteristiek van de 1.6D

Allez, dat is misschien leuk voor een kwartiertje.
                              Waarom? Vanwege het aan-uit karakter van de D, terwijl de Cooper linear naar hogere toeren trekt zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Waarom? Vanwege het aan-uit karakter van de D, terwijl de Cooper linear naar hogere toeren trekt zeker?
                                Absolutely-tutely

Maar ik van huis uit een benzinerijder hoor. Sommigen doen het net voor het duwtje van de diesel, 't is persoonlijk he
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Absolutely-tutely

Maar ik van huis uit een benzinerijder hoor. Sommigen doen het net voor het duwtje van de diesel, 't is persoonlijk he
                                  Duwtje is inderdaad wel leuk, maar bij de diesels waarmee ik reed was het telkens maar een kort duwtje (2000-3000rpm) en dan wast gedaan met de pret. (1.9 TDI, 2.7 TDI en 307 HDI maar daar was in de verste verte geen duw). Nee geef mij ook maar naft, hangt korter aan het gas en bouwt lekker op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Duwtje is inderdaad wel leuk, maar bij de diesels waarmee ik reed was het telkens maar een kort duwtje (2000-3000rpm) en dan wast gedaan met de pret. (1.9 TDI, 2.7 TDI en 307 HDI maar daar was in de verste verte geen duw). Nee geef mij ook maar naft, hangt korter aan het gas en bouwt lekker op.
                                    Idem bij de Cooper D ja

Lovely choice stradge!
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• koude start

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• iemand die dicht bij de mini dealer in gent woont? naar het schijnt staat mijn vorige mini daar met de achterkant plat...en ik wil wel eens een paar pics zien.

Comment

• Plat als in kontje gekust geweest?

Comment

Working...
                                          X