Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vergeet die mega korting niet he.. je mag 20% vd catalogusprijs afdoen.
ik heb het volledig gamma MINI gereden (op de een R52 S en R56 One na ) en ik vind een Cooper leuker dan een Cooper D
Ik weet het, maar 23K blijft veel voor een MINI.
Jup, ik ook denk ik. Naft, enzo.
Maar om dagelijks veel kms mee te doen lijkt cooperD me een pák goedkoper uit te komen, zowel in verbruik, als in aankoopprijs.
Ik weet het, maar 23K blijft veel voor een MINI.
Jup, ik ook denk ik. Naft, enzo.
Maar om dagelijks veel kms mee te doen lijkt cooperD me een pák goedkoper uit te komen, zowel in verbruik, als in aankoopprijs.
Maar ik van huis uit een benzinerijder hoor. Sommigen doen het net voor het duwtje van de diesel, 't is persoonlijk he
Duwtje is inderdaad wel leuk, maar bij de diesels waarmee ik reed was het telkens maar een kort duwtje (2000-3000rpm) en dan wast gedaan met de pret. (1.9 TDI, 2.7 TDI en 307 HDI maar daar was in de verste verte geen duw). Nee geef mij ook maar naft, hangt korter aan het gas en bouwt lekker op.
Duwtje is inderdaad wel leuk, maar bij de diesels waarmee ik reed was het telkens maar een kort duwtje (2000-3000rpm) en dan wast gedaan met de pret. (1.9 TDI, 2.7 TDI en 307 HDI maar daar was in de verste verte geen duw). Nee geef mij ook maar naft, hangt korter aan het gas en bouwt lekker op.
iemand die dicht bij de mini dealer in gent woont? naar het schijnt staat mijn vorige mini daar met de achterkant plat...en ik wil wel eens een paar pics zien.
Comment