Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waar heb jij je dooper laten chippen, trouwens? content van?

mijn rijstijl is redelijk zwaar (95% van de tijd volgas), ik vrees voor de levensduur van alles moest ik gaan chippen ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zwalplex, hoeveel verbruikt zo'n Cooper D bij een aangename autostrade-cruise (160km/h?)

Comment

• 7.5L

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          waar heb jij je dooper laten chippen, trouwens? content van?

mijn rijstijl is redelijk zwaar (95% van de tijd volgas), ik vrees voor de levensduur van alles moest ik gaan chippen ...
          Ja ik denk dat de levensduur niet echt langer wordt bij chippen hoor want dan ga je ook weer plankgas en gaat hij sneller slijten vrees ik magoed...

Ik doe het voor de prestaties, hij rijdt echt een pak vlotter zo!
          Mijne is een automaat en dan voel je dat al hard... Een manuele is ook een groot verschil, vriend van mij heeft ene die ook gechipt is en hij is ook super content!

We hebben het beide laten doen bij Ziptuning.
          Ook m'n broer is daar met de cooper S geweest en sinds kort rijdt die fenomenaal hard!

verbruik van m'n dooper is niet erg laag, rond de 8l, maar is automaat en ik trap wel door op sportknop vaak...

Comment

• Zip idd..

Is dat nu opgelost met Geo zijn kar? Want die eerste resultaten waren toch behoorlijk beschamend..

Zip, nooit voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregBem Bekijk Berichten
              Ja ik denk dat de levensduur niet echt langer wordt bij chippen hoor want dan ga je ook weer plankgas en gaat hij sneller slijten vrees ik magoed...

Ik doe het voor de prestaties, hij rijdt echt een pak vlotter zo!
              Mijne is een automaat en dan voel je dat al hard... Een manuele is ook een groot verschil, vriend van mij heeft ene die ook gechipt is en hij is ook super content!

We hebben het beide laten doen bij Ziptuning.
              Ook m'n broer is daar met de cooper S geweest en sinds kort rijdt die fenomenaal hard!

verbruik van m'n dooper is niet erg laag, rond de 8l, maar is automaat en ik trap wel door op sportknop vaak...
              Omgekeerd hé Meer pk, meer krachten op alles, hogere slijtage van koppeling, vitessebak en andere onderdelen... Dus lagere levensduur, zeker als je constant 100% rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Zip idd..

Is dat nu opgelost met Geo zijn kar? Want die eerste resultaten waren toch behoorlijk beschamend..

Zip, nooit voor mij.
                Hebben nochtans goei aanmaakblokjes
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregBem Bekijk Berichten
                  Ja ik denk ...
                  Maakt ge niet eens een topicje van uw 7?

Comment

• fully stock Mk.II Cooper S 175 pk op papier

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

0-200 = give or take 26 sec

en er zou nog wat van af moeten kunnen, slechte launch met DSC aan én hij trekt soms tot 6700 rpm door.. geen nut! schakelen op +/- 6000-6100 is optimaal.

Comment

Zip idd..

Zip, nooit voor mij.
                      Ja hij rijdt nu als een speer... hebben wat zitten spelen met de JCW en hij kon hem toch makkelijk bijhouden dusja... verschil is nu in ieder geval wel merkbaar!

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Omgekeerd hé Meer pk, meer krachten op alles, hogere slijtage van koppeling, vitessebak en andere onderdelen... Dus lagere levensduur, zeker als je constant 100% rijdt.
                      Dat zeg ik toch... lagere levensduur... (= niet langer)

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Maakt ge niet eens een topicje van uw 7?
                      Ja dat zou kunnen... Hoewel op't MINI forum ook al een topic staat...

Comment

• uw Caterham

Comment

• Iemand een idee of de CD-speler in mk.II MINI's MP3-formaat ondersteunt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Iemand een idee of de CD-speler in mk.II MINI's MP3-formaat ondersteunt?
                            natuurlijk wel. Ik speel bijna altijd gebrande cd's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              natuurlijk wel. Ik speel bijna altijd gebrande cd's.
                              In MP3 formaat? Gebrande cd is daarom nog geen mp3 hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                In MP3 formaat? Gebrande cd is daarom nog geen mp3 hé...
                                Jawel, Ipod en MP3 op cd speelt ie af. En ook via usb vanop een stick.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                  Jawel, Ipod en MP3 op cd speelt ie af. En ook via usb vanop een stick.
                                  Ok, thanks!

Comment

• Ook een vraagje hier:

In het Entertainment menu kan ik bij CD kiezen tussen 'DVD-drive' en 'CD'.

Nu mijn vraag ik wat kan in afspelen op die DVD-drive? Heb alle mogelijke DVD's geprobeerd.. lukt niet.. zegt altijd 'no supported media found..etc' ofzo

Je moet de DVD van de GPS eruit halen zeker?

Comment

Ook een vraagje hier:

In het Entertainment menu kan ik bij CD kiezen tussen 'DVD-drive' en 'CD'.

Nu mijn vraag ik wat kan in afspelen op die DVD-drive? Heb alle mogelijke DVD's geprobeerd.. lukt niet.. zegt altijd 'no supported media found..etc' ofzo

Je moet de DVD van de GPS eruit halen zeker?
                                      Dat denk ik wel ja

Comment

• Wel ja, dat doet ik dus en nog speelt hij geen DVD's..

Morgen nog 'es testen..

Comment

• Vandaag een MINI Cooper als vervangwagen. Gaat toch vlotter dan ik had verwacht. Geluidsisolatie is ook een stuk beter.

Comment

Working...
                                          X