Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht dat zwarte velgen een kostenloze optie was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
      Ik dacht dat zwarte velgen een kostenloze optie was.
      De R108 is geen standaard velg, toch wel vrij duur vind ik.

Voor JCW R105's betaal je € 2.289,77, dan heb je een 18" velg i.p.v een 17" maar je ziet ze wel zeer zelden zeker in het mat zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
        Ik dacht dat zwarte velgen een kostenloze optie was.
        Is ook zo, net zoals witte velgen.

Maar matzwart =/= gewoon zwart.

Comment

• Fak.

Comment

• Even een vraagje aan de clubman eigenaars hier:

Hoe bevalt jullie clubman jullie? Voor - en nadelen?

Hoe gaat die Cooper D? Mijn grootste ergernis nu is het rijplezier en de snelheid van die peugeot. Vanaf 100 is t huilen met de pet op.

Ik kwam dit tegen deze morgen, en eigenlijk vind ik dit wel een apart bakske.

Ik ging aan het neuzen in de prijzen en met die eco korting erbij Man dan kom ik bij een zeer goed uitgeruste Mini aan de prijs van een basic 308 SW

Indien ik nog geen recht heb op een 118d ( daar kan het op dat moment net ietsje te vroeg voor zijn ), zou ik dat nog overwegen, mits minimale opleg ( ik schat een paar 100 € ).

Mijn config ( even droom amg wel ):

Een pepper white clubman Cooper D met zwart dak en zwarte striping.

Velgen: een 17 inch van een 1200 € dacht ik

Dan Uitrustingspakket 3

Chili pakket

Xenon

Mini HIFI systeem.

Fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Even een vraagje aan de clubman eigenaars hier:

Hoe bevalt jullie clubman jullie? Voor - en nadelen?

Hoe gaat die Cooper D? Mijn grootste ergernis nu is het rijplezier en de snelheid van die peugeot. Vanaf 100 is t huilen met de pet op.

Ik kwam dit tegen deze morgen, en eigenlijk vind ik dit wel een apart bakske.

Ik ging aan het neuzen in de prijzen en met die eco korting erbij Man dan kom ik bij een zeer goed uitgeruste Mini aan de prijs van een basic 308 SW

Indien ik nog geen recht heb op een 118d ( daar kan het op dat moment net ietsje te vroeg voor zijn ), zou ik dat nog overwegen, mits minimale opleg ( ik schat een paar 100 € ).

Mijn config ( even droom amg wel ):

Een pepper white clubman Cooper D met zwart dak en zwarte striping.

Velgen: een 17 inch van een 1200 € dacht ik

Dan Uitrustingspakket 3

Chili pakket

Xenon

Mini HIFI systeem.

Fak
              De Cooper D hatch heeft recht op 15% +200 euro
              De Cooper D clubman heeft recht op 3% +200 euro

Dus qua prijs zal het onmiddellijk verschillen. ( want ik denk dat je verkeerd bent, tenzij je de hatch bedoelt ).

Comment

• Pepper White, kan het nog origineler. De MINI is niet meer wat hij was. Iedereen rijdt met dezelfde rond.

Comment

• neemt niet weg dat het knappe kleur is.. kijk naar Fast zijn kar.. superknap!

Comment

• Ik vind het ook een fantastische 'kleur'. En zeker omdat ze niets kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Pepper White, kan het nog origineler. De MINI is niet meer wat hij was. Iedereen rijdt met dezelfde rond.
                      Ik zou omgekeerd gaan, dat nieuw zwart met wit dak of witte strepen!
                      Veel exclusiever imho, maar smaken en kleuren ...

Comment

• Gewoon groen! Die Clubman hierboven zegt genoeg.

Comment

• Nieuw zwart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Nieuw zwart?
                            astro black is nu Midnight Black ( echt zwart )

sinds sept 08

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                              astro black is nu Midnight Black ( echt zwart )

sinds sept 08
                              Dus geen blauwe schijn meer hopelijk.

Zalig, wist ik niet!

Die van op 't autosalon, was dat midnight black?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Dus geen blauwe schijn meer hopelijk.

Zalig, wist ik niet!

Die van op 't autosalon, was dat midnight black?
                                Pff, die herinner ik mij niet meer. Normaal wel ( gaan geen oude koetswerkkleur showen denk ik ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                  De Cooper D hatch heeft recht op 15% +200 euro
                                  De Cooper D clubman heeft recht op 3% +200 euro

Dus qua prijs zal het onmiddellijk verschillen. ( want ik denk dat je verkeerd bent, tenzij je de hatch bedoelt ).

Crap ik dacht dat de clubman ook recht had op die monsterkorting

Comment

Jammer genoeg niet, moest ik echt voor de keuze staan ik zou ook een Clubman nemen. Maar zonder de 15% korting vind ik het gewoon te duur.

De ruimte die ik nu heb in mijn Partner zou ik moeilijk kunnen missen.

Comment

Waarom eigenlijk niet?
                                      Hij stoot misschien 2 gram meer uit per kilometer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Waarom eigenlijk niet?
                                        Hij stoot misschien 2 gram meer uit per kilometer...
                                        Daarom dus

Comment

• kennis van me wil 18" OZ superturismo op z'n mini leggen.. iemand enig idee wat die kosten en waar ze goedkoop te verkrijgen zijn?

Comment

Working...
                                          X