Ik dacht dat zwarte velgen een kostenloze optie was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenIk dacht dat zwarte velgen een kostenloze optie was.
Voor JCW R105's betaal je € 2.289,77, dan heb je een 18" velg i.p.v een 17" maar je ziet ze wel zeer zelden zeker in het mat zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenIk dacht dat zwarte velgen een kostenloze optie was.
Maar matzwart =/= gewoon zwart.
Comment
-
Even een vraagje aan de clubman eigenaars hier:
Hoe bevalt jullie clubman jullie? Voor - en nadelen?
Hoe gaat die Cooper D? Mijn grootste ergernis nu is het rijplezier en de snelheid van die peugeot. Vanaf 100 is t huilen met de pet op.
Ik kwam dit tegen deze morgen, en eigenlijk vind ik dit wel een apart bakske.
Ik ging aan het neuzen in de prijzen en met die eco korting erbij Man dan kom ik bij een zeer goed uitgeruste Mini aan de prijs van een basic 308 SW
Indien ik nog geen recht heb op een 118d ( daar kan het op dat moment net ietsje te vroeg voor zijn ), zou ik dat nog overwegen, mits minimale opleg ( ik schat een paar 100 € ).
Mijn config ( even droom amg wel ):
Een pepper white clubman Cooper D met zwart dak en zwarte striping.
Velgen: een 17 inch van een 1200 € dacht ik
Dan Uitrustingspakket 3
Chili pakket
Xenon
Mini HIFI systeem.
Fak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenEven een vraagje aan de clubman eigenaars hier:
Hoe bevalt jullie clubman jullie? Voor - en nadelen?
Hoe gaat die Cooper D? Mijn grootste ergernis nu is het rijplezier en de snelheid van die peugeot. Vanaf 100 is t huilen met de pet op.
Ik kwam dit tegen deze morgen, en eigenlijk vind ik dit wel een apart bakske.
Ik ging aan het neuzen in de prijzen en met die eco korting erbij Man dan kom ik bij een zeer goed uitgeruste Mini aan de prijs van een basic 308 SW
Indien ik nog geen recht heb op een 118d ( daar kan het op dat moment net ietsje te vroeg voor zijn ), zou ik dat nog overwegen, mits minimale opleg ( ik schat een paar 100 € ).
Mijn config ( even droom amg wel ):
Een pepper white clubman Cooper D met zwart dak en zwarte striping.
Velgen: een 17 inch van een 1200 € dacht ik
Dan Uitrustingspakket 3
Chili pakket
Xenon
Mini HIFI systeem.
Fak
De Cooper D clubman heeft recht op 3% +200 euro
Dus qua prijs zal het onmiddellijk verschillen. ( want ik denk dat je verkeerd bent, tenzij je de hatch bedoelt ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenPepper White, kan het nog origineler. De MINI is niet meer wat hij was. Iedereen rijdt met dezelfde rond.
Veel exclusiever imho, maar smaken en kleuren ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNieuw zwart?
sinds sept 08
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichtenastro black is nu Midnight Black ( echt zwart )
sinds sept 08
Zalig, wist ik niet!
Die van op 't autosalon, was dat midnight black?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDus geen blauwe schijn meer hopelijk.
Zalig, wist ik niet!
Die van op 't autosalon, was dat midnight black?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenDe Cooper D hatch heeft recht op 15% +200 euro
De Cooper D clubman heeft recht op 3% +200 euro
Dus qua prijs zal het onmiddellijk verschillen. ( want ik denk dat je verkeerd bent, tenzij je de hatch bedoelt ).
Crap ik dacht dat de clubman ook recht had op die monsterkorting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenCrap ik dacht dat de clubman ook recht had op die monsterkorting
De ruimte die ik nu heb in mijn Partner zou ik moeilijk kunnen missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenCrap ik dacht dat de clubman ook recht had op die monsterkorting
Hij stoot misschien 2 gram meer uit per kilometer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWaarom eigenlijk niet?
Hij stoot misschien 2 gram meer uit per kilometer...
Comment
Comment