Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKan je in een Mk1 (facelift) makkelijk OEM xenon of automatische airco naplaatsen?
kijk eens op newminiclub.nl
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVet: S-spokes in gunmetal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenXenon geloof ik wel, airco waarschijnlijk ook..
kijk eens op newminiclub.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenBij Performance Shop Geel heb ik mijn OZ's aan de scherpste prijs gevonden. Vraag daar eens ?
Comment
-
Bij deze zijn de zwarte ( JCW ) omlijstingen te koop, 40 Euro voor de 2 ( deel dat aan motorkap vastzit en deel dat aan bumper vastzit ).
Past alleen op Cooper S of JCW-bumpers ( niet op Cooper of Cooper D )
Dus ( om Fast zen kar als voorbeeld te nemen ):
ipv van ( om wannes zen kar te nemen )
Ik hoop dat het duidelijk is wat te koop staat
Stuur maar een PM als je meer info wilt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenBij deze zijn de zwarte ( JCW ) omlijstingen te koop, 40 Euro voor de 2 ( deel dat aan motorkap vastzit en deel dat aan bumper vastzit ).
Past alleen op Cooper S of JCW-bumpers ( niet op Cooper of Cooper D )
Dus ( om Fast zen kar als voorbeeld te nemen ):
ipv van ( om wannes zen kar te nemen )
Ik hoop dat het duidelijk is wat te koop staat
Stuur maar een PM als je meer info wilt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenHad ik mijn Cooper S al gehad, ik was geïnteresseerd geweest Wat is de nieuwprijs trouwens?
Het bovenste deel heeft er nooit opgestaan, het onderste maar een paar maanden ( plaatsing JCW tot gisteren ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMooie combo en lekker shinny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheel knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenHad ik mijn Cooper S al gehad, ik was geïnteresseerd geweest Wat is de nieuwprijs trouwens?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment