Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Ik geef eigenlijk in elke vitesse bijna altijd volgas !

Alhoewel ik soms ook wel op het koppel rijdt..

Volgas =/= altijd tot de begrenzer.

Met de Corsa doe ik bij normale rijstijl quasi alle acceleraties in derde tot en met vijfde versnelling volgas. Op koppel. 125 Nm

Maar het verbruik blijft mooi!
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
      meent ge dat nu?

versnellen verbruikt "meer" dan op snelheid blijven, maar sneller versnellen=meer verzuipen
      Ja ik meen dat.

gas planché is het zuinigste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ja ik meen dat.

gas planché is het zuinigste.
        Inderdaad, ik doe dat ook altijd bij het optrekken met de saxo, zo snel mogelijk naar de maximum toegelaten snelheid.
        Soms wel commentaar als d'r pasagiers bij zijn zoals "zeg ge zijt geen rally aan't rijden he"
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik ben (zoals velen) gisteren naar Essen geweest en ik dacht zal even een aantal van mijn "MINI" foto's hier ook posten.

Hope you like them.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die Challenge is cool!

Comment

• Zalig, kben ook verkocht aan deze MINI

Comment

• Ja die challenge was echt wel cool

Hier nog enkelen, waaronder de Hamann en de AC Schnitzer en de zijkant van die Challenge

Heb er trouwens ook nog een aantal mooie miniaturen gezien. Was blij dat ik zo weinig geld op zak had.
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 05/12/2007, 14:04.

Comment

• Die velgen van die Challenge, zijn die ook op de gewone MINI te krijgen?
                  Zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Gas Planché is het zuinigst

Als je vól optrekt tot snelheidslimiet en dan op cruise-control zet, verbruik je minder dan dat je rustig optrekt tot die limiet
                    Ik hoop dat ge het meent, maar kan het niet geloven. In ieder geval, kzal et zeker uittesten eens ik mijn rijbewijs heb... Indien het klopt dan vind ik het wel dol.
                    Alhouwel, het duurt minder lang om tot de limiet te geraken als ge vol optrekt ipv traag optrekken. Dus zal het wel kloppen zeker .

Comment

• Hebben alle mensen die mss willen komen naar de MINI Meeting reeds gestemd??

Zo niet => http://www.autoforum.be/showthread.p...ewpost&t=27096

Comment

• Mijn broerh eeft een 11 - 12 liter zo .. kan soms wel is wat meer zijn maar hij rijd toch niet echt traag ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          Hebben alle mensen die mss willen komen naar de MINI Meeting reeds gestemd??

Zo niet => http://www.autoforum.be/showthread.p...ewpost&t=27096
                          20/01 heb ik wrs nog examens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                            Mijn broerh eeft een 11 - 12 liter zo .. kan soms wel is wat meer zijn maar hij rijd toch niet echt traag ..

Pas op, of je bent een janet

Comment

• Heb nu een Clubman Cooper D als vervangwagen !

Iets minder speels, maar nog steeds MINI ..

Comment

Heb nu een Clubman Cooper D als vervangwagen !

Tis toch iets anders

Comment

Heb nu een Clubman Cooper D als vervangwagen !

Welke velgen maat? Sportophanging? Allemaal zaken die karakter relatief beïnvloeden.

Comment

• De bestuurder sportzetel van een MkI, die moet toch naar voor schuiven als je die dichtklapt, nee ?

Comment

• Ja.

Je moet wel zelf duwen, maar je moet hem niet gewoon naar voor schuiven met de hendel vooraan

Comment

• als je met dichtklappen naar voor klappen bedoelt: ja !
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heeft dus nooit gewerkt bij de onze...Doe hem woensdag binnen voor Inspection2, vraag dat ze dat nakijken. Nu test ik dat, en marcheert het nog niet...

Comment

Working...
                                          X