Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtig die JCW remmen op die zwarte velgen.

Comment

• Problemen met de MINI?

=> http://www.problemcar.nl/viewforum.php?id=128

=> http://www.problemcar.nl/viewforum.php?id=129

is eigenlijk voor alle merken

Comment

• Ik kwam dit tegen op een ander forum:

MCS R56 Stock and R56 JCW figures, both at inertial Maha dyno, 5 gear used, sp98 shell v-power, show hp engine with DIN correction used, environmental conditions similar at two graphs (more or less, no relevant or important differences)

MCS Stock
        -207cv at 5900rpm
        -295nm at 3300rpm

MCS JCW
        -214cv at 5400 and 5800rpm
        -301nm at 3300rpm
        Het gaat hier om de Stage I dealer kit, niet de factory JCW.

Damn, zijn die dingen echt zo hard underrated?

Comment

• Deze heeft wel een aantal leuke mods, maar ik vind het zelf maar lelijk.

Comment

• Comment

• MINI in Geneva:

'k ben echt aan 't smelten voor de full JCW
              spijtig dat je in BE die rolkooi v/d challenge niet mag monteren...

Comment

• Die rolkooi zou wel het einde zijn natuurlijk

Comment

• zeker met die zetels
                  fietser, welke fietser, ah die op de motorkap, ah: "halo, goeiemiddag, drankske?, koekske?, ambulanceke?"

Comment

• Wie zoekt er nog een trackday-krel voor een relatief zacht prijsje?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Wie zoekt er nog een trackday-krel voor een relatief zacht prijsje?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

moest ik geld hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        moest ik geld hebben
                        uwe kostte meer hoor
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

uwe kostte meer hoor
                          2de auto inschrijven/verzekeren/onderhouden gaat er wel af ( maar dan kan ik nie veel meer sparen )

Comment

• Inschrijven en verzekeren is al niet nodig

Echt iets voor William Blake, remorkske achter z'n break met deze erop
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Inschrijven en verzekeren is al niet nodig

Hmmm .. dan heb ik toch liever een Lotus ..

Ik denk dat mijn moeder een kleine aanval krijgt wanneer ik met zo'n Elise aankom

Nee nee, da's allemaal voor 'later' - nu zoek ik achter iets Amerikaans en met een V8.

You'll see

Comment

Inschrijven en verzekeren is al niet nodig

Maar wel een B+E rijbewijs
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Hmmm .. dan heb ik toch liever een Lotus ..

Ik denk dat mijn moeder een kleine aanval krijgt wanneer ik met zo'n Elise aankom

Nee nee, da's allemaal voor 'later' - nu zoek ik achter iets Amerikaans en met een V8.

You'll see

Lotus kost al snel 't dubbel van 10.900
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Lotus kost al snel 't dubbel van 10.900
                                    jammer

Comment

• hoe wil je deze nog verkocht krijgen...http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=127999800
                                      zal niet naar een 'kenner" gaan

Comment

• @flupke73: koop gewoon de mijne ket... je kan de BTW nog aftrekken ... je hebt een full pull voor de prijs van een S. en doe die van u weg. ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          @flupke73: koop gewoon de mijne ket... je kan de BTW nog aftrekken ... je hebt een full pull voor de prijs van een S. en doe die van u weg. ..
                                          Die blauwe is van hem dacht ik, en is een JCW Stage I. Sneller dan jouw Mk. I JCW

Comment

Working...
                                          X