Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    hoe wil je deze nog verkocht krijgen...http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=127999800
    zal niet naar een 'kenner" gaan
    de uwe?
    'k heb je nog niet zien rondcrossen.

zie wel bijna dagelijks een cooper S works cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Die blauwe is van hem dacht ik, en is een JCW Stage I. Sneller dan jouw Mk. I JCW
      nope, 2005 MCS, goed in de opties, te koop vanaf 15oktober2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        nope, 2005 MCS, goed in de opties, te koop vanaf 15oktober2008
        Oei my bad

Foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Die blauwe is van hem dacht ik, en is een JCW Stage I. Sneller dan jouw Mk. I JCW
          in zijn natste dromen misschien

Comment

• ik wil den TOY toch nog wel eens naast een MKII plaatsen op circuit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
              in zijn natste dromen misschien
              Euhm, een R56 MCS Stage I JCW is zelfs sneller dan de R53 GP.

Niet alleen in een rechte lijn, maar ook op circuit.

Dus.. dit geeft al een mooie indicatie van wat jouw Stage II (90% technisch gelijk aan de Challenge) in staat is

Comment

• de factor piloot zal ook nog wel en rol spelen , want ik kan me niet voorstellen dat het een zéér groot verchil gaat geven...
                zal ook wel te maken hebben met het feit dat er niet veel JCW MKI 'en rondrijden met de effectieve 210pk... dus als dat juist een krappe 200 paardjes zijn , die dan moeten aanboksen tegen een evolutie van het chassis met 100 in de 90 pk ..dan zal dat idd wel in het voordeel van de MKII zijn.

daarom ook dat ik een MKII stage 2 wil.... ben ik terug up to date

Comment

de factor piloot zal ook nog wel en rol spelen , want ik kan me niet voorstellen dat het een zéér groot verchil gaat geven...
                  zal ook wel te maken hebben met het feit dat er niet veel JCW MKI 'en rondrijden met de effectieve 210pk... dus als dat juist een krappe 200 paardjes zijn , die dan moeten aanboksen tegen een evolutie van het chassis met 100 in de 90 pk ..dan zal dat idd wel in het voordeel van de MKII zijn.
                  Het scheelt maar een paar tienden op circuit, wat ik heel indrukwekkend vind aangezien de GP iets lichter én krachtiger is.

In the States is autocross heel populair, en daar zie je dezelfde resultaten.

Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                  daarom ook dat ik een MKII stage 2 wil.... ben ik terug up to date

That's the spirit!

Comment

• de mijne, en niks in vergelijking met die van Wannes,
                    mijn JCW zal ook kaler zijn dan die v/d Wannes; 'k ben geen carbon-freak, geef mij maar titanium

Comment

• Knap, behalve die tankdop.

Comment

• Vandaag tijdens de terugrit van Les 2 Alpes enkele Clubmans tegengekomen. De gelijkenis met de Dacia Logan break is echt treffend!

Comment

• Wat lekkers voor de Mini-fans onder ons.

Comment

• Mooie kleur.

Comment

• Mike Coopers ex-Mini

Comment

• Een must, maar wel duur

De carbon diffusor achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Mooie kleur.

Fuck, bloedmooi
                                  Sportief maar ook sober dankzij die donkere kleur.

Sjit man, moest ik geen chromelook hebben zou ik zo een JCW-bumperkit ook wel zien zitten

Comment

• ik vind dat die ringen rond de koplampen ook nog in koetswerkkleur of zwart moesten..geen chrome is geen chrome...

Comment

ik vind dat die ringen rond de koplampen ook nog in koetswerkkleur of zwart moesten..geen chrome is geen chrome...
                                      Dat stoorde me ook
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

ik vind dat die ringen rond de koplampen ook nog in koetswerkkleur of zwart moesten..geen chrome is geen chrome...
                                        Je kan die ook in carbon krijgen

Comment

Working...
                                        X