vet...carbon..dat wil ik wel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJe kan die ook in carbon krijgen
Wooot!1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDie vette lichtblauwe Cooper S MkII al zien staan aan school?
Wooot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJa die met garage platen? 'k Heb al achter de eigenaar(es ) gereden
Garageplaten, goh zou kunnen, nog niet echt op gelet1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenvraagske : het oem navi systeem in de MKII is dat nog wat te vergelijken met de MKI ? want die van ons werkt niet graag met dat in mijn 5 reeks , en hoopt maar dat ze niet dezlfde weg op gegaan zijn bij de nieuwe mini...
Het werkt ook zoals iDrive (dus met een kleine joystick) maar veel simpeler.
Voice control is wel een must, wel goed articuleren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenen ben jij tevreden over de TV functie?
Ik ontvang maximaal zo'n 8-tal kanalen. Of het zijn geld waard is.. not really no
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVraagje, is het moeilijk of duur om op een Mini R50/53 een sporstuur na te plaatsen?
No shit, ik heb het zelf laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten800 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDenk je eraan om een MINI te kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten800 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenZo een grote wielen en toch zo klein
VERLAGEN
Verlaging is inderdaad nodig, die kassen moeten mooi gevuld zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKnap! Chromé spiegels, leuk dak en de JCW sideskirts.
Verlaging is inderdaad nodig, die kassen moeten mooi gevuld zijn.
Weet er nog iemand de prijs voor de R105 John Cooper Works Double Spoke Alloy Wheel Black ?
Zonder runflats moet dat nog te doen zijn zekers
Comment
Comment