Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ma fok zeg, hoe geraakt deze pipo zo laag met zijn Cooper D??

4.8l gem op een 1900km

Ik sta op de 8ste plaats bij Spritmonitor

Comment

• Oké, misschien een vreemde vraag !

Is gunmetal werkelijk een kleur (met een kleurcode?) ? Zoja welke ?

Dit is puur ter informatie, als velgenkleur voor mijn volgende wagen !

Comment

• Comment

• Geen respect voor de MINI noem ik dat.
          Hang er dan direct een lada-symbool op, dat is even erg.

Comment

• Comment

• Weet er toevallig iemand zo uit het hoofd welk type mistlampen er in de MkII steken? Is dat niet H4?

Comment

• Comment

• Heel de fotoreeks --> http://www.autopower.se/Bildspel/?eid=647

Comment

• ik maar nergens zo van die 'nopjes om op uw nummerplaatschroefjes te hangen

gamma hebben ze het niet, brico ook niet

Comment

• Domme, ik begin echt fan te worden van die Mini'tjes, na het bekijken van een paar forum Mini's !
                      Ik ga er mij eens eentje configureren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        ik maar nergens zo van die 'nopjes om op uw nummerplaatschroefjes te hangen

gamma hebben ze het niet, brico ook niet
                        kan je niet gewoon aan je garage vragen of je er een paar mag hebben?
                        Ik had dat ook eens nodig en heb het toen gewoon aan mijn gebuur die in een garage werkt gevraagt, die hebben daar toch doosjes vol..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                          kan je niet gewoon aan je garage vragen of je er een paar mag hebben?
                          Ik had dat ook eens nodig en heb het toen gewoon aan mijn gebuur die in een garage werkt gevraagt, die hebben daar toch doosjes vol..
                          mijn dealer heeft ze niet, anders had hij ze wel op de auto gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            Ma fok zeg, hoe geraakt deze pipo zo laag met zijn Cooper D??

4.8l gem op een 1900km

Ik sta op de 8ste plaats bij Spritmonitor
                            ik op de vijfde laatste plaats

ff mijn 2 recentste tanks ingeven om het hopelijk omlaag te krijgen

mijn recentste tank was na 320 km leeg dus die heb ik bewust niet ingevoerd
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• shit, nu de 3de laatste ik dacht nochtans dat ik zuinig aan het rijden was
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Geeft me een dubbel gevoel, zou denk ik mooier zijn met zwarte ringen.

Comment

• de joey-mod

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                    Geeft me een dubbel gevoel, zou denk ik mooier zijn met zwarte ringen.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    de joey-mod
                                    De het-ziet-er-niet-uit-mod

Comment

• Gesproken met de eigenaar, de chrome ringen worden ook veranderd . Weg met de chroom!

Comment

• Wagen van een kennis. Een van de mooiste mini Cabrio configs mogelijk imho...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Wagen van een kennis. Een van de mooiste mini Cabrio configs mogelijk imho...

Het Sidewalk-pakket is echt super; die velgen en bekleding zijn AF!

Comment

Working...
                                          X