Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pikzwart ?

Wat zou de mijne nog waard zijn, om hem in te ruilen tegen een MY2009 in het zwart .. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      1 op 5 verkochte Mini's in een Clubman.

Zo slecht noem ik dat niet.

Dat Astro Black ging verdwijnen was al langer bekend, dat blauw wist ik net. is nochtans een mooie kleur!
      Het blauw wordt iets donkerder.
      De Clubman verkoopt niet goed. Een goed uitgeruste clubman komt in de buurt van een basis BMW.
      Er zit bij de diesel een verschil van een 5000 euro op ( met de staatskorting ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
        Het blauw wordt iets donkerder.
        De Clubman verkoopt niet goed. Een goed uitgeruste clubman komt in de buurt van een basis BMW.
        Er zit bij de diesel een verschil van een 5000 euro op ( met de staatskorting ).
        ja dat zal 'em idd parten spelen die eco korting.

voor mij niet gelaten, ik heb nog altijd geen kopie van de mijne gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          Ik kom wat lekken :

Paar nieuwe en oude velgskes ( witte velgen = bijbetalen ).
          De prijzen slagen fors op, een 500 euro bij de basisprijs en bijna alle opties worden duurder ( ESP wordt wel standaard ).
          Ik zou zo graag een MINI willen kopen, maar het is nu nog te duur voor mij. Maar als het zo verder gaat, ga ik nooit een MINI kunnen kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
            Ik zou zo graag een MINI willen kopen, maar het is nu nog te duur voor mij. Maar als het zo verder gaat, ga ik nooit een MINI kunnen kopen.
            En dat zal spijtig genoeg niet snel beteren, integendeel. Door de hoge prijsstijgingen van staal en olie zullen auto's in het algemeen fiks omhoog gaan in prijs het komende jaar.

Comment

• Soon about to join you guys ... turbocharged
              Last edited by ; 15/07/2008, 21:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Soon about to join you guys ... turbocharged
                Proficiat! Specs?

Comment

proficiat, maar da wist ge al he

Comment

vet !!! kleur, specs ???
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      vet !!! kleur, specs ???
                      Ik weet het nog niet...

Ik had een MCS van AECars op 't oog, en die pushte wat dat het een mooie deal was en blabla. Maar wat gekeken op 2dehands - sites en gemerkt dat er best wel nog andere voor minder geld te vinden zijn.

Dus eerst op t gemak uitkijken naar mijn goesting in mijn Alfa voor een prijs naar mijn goesting buiten krijgen. Tis een kwestie van paar weken denk ik.

Maar het staat vast: het wordt een CS, met Panodak en xenon. Dat zijn de vereisten.

Zo een CS mk2 is pokkerap heb ik ondervonden, en behoudt zijn waarde goed. Om nog maar van de kwaliteit te zwijgen op t eerste zicht.

I'll keep you in touch.

Als de Alfa op tijd verkocht geraakt: zou het volgende kleur kunnen zijn: Electric Blue, voll leder, pdc, xenon, panodak, .. Weet er ene staan. Maar kweet t nog niet.

Last edited by ; 15/07/2008, 22:31.

Comment

• aja, verleden keer nog iets vergeten te melden
                        vanaf MY 2009 gaat de speedo tot 260 ( komst JCW ) en de gele interieurdetails gaan niet meer beschikbaar zijn

Comment

• cool

Comment

• Wtf, waarom geen MK1 ?

Comment

Ik weet het nog niet...

Ik had een MCS van AECars op 't oog, en die pushte wat dat het een mooie deal was en blabla. Maar wat gekeken op 2dehands - sites en gemerkt dat er best wel nog andere voor minder geld te vinden zijn.

Dus eerst op t gemak uitkijken naar mijn goesting in mijn Alfa voor een prijs naar mijn goesting buiten krijgen. Tis een kwestie van paar weken denk ik.

Maar het staat vast: het wordt een CS, met Panodak en xenon. Dat zijn de vereisten.

Zo een CS mk2 is pokkerap heb ik ondervonden, en behoudt zijn waarde goed. Om nog maar van de kwaliteit te zwijgen op t eerste zicht.

I'll keep you in touch.

Als de Alfa op tijd verkocht geraakt: zou het volgende kleur kunnen zijn: Electric Blue, voll leder, pdc, xenon, panodak, .. Weet er ene staan. Maar kweet t nog niet.

elektriekblauw kan je toch niet krijgen op de Mk II ?
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                cool
                                Er komt gewoon een stukje bij, 120 blijft in het midden staan
                                Komt niet zo superhomogeen over vind ik ...

Comment

Goh tis dan de kleur die er vree goe op trekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                    Wtf, waarom geen MK1 ?
                                    Veel sneller, beter, zuiniger, ... En kosten nie eens zoveel meer.

Comment

Laser Blue

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• FAK, vette pic!!

Ondertussen zijn hier de laatste dagen van RQQ aangebroken...

Comment

Working...
                                          X