Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb onlangs in 1 week tijd 2 velgen langs rechts om zeep geholpen.
Eerst in't stad een bocht nogal fel afgesneden en de stoeprand meegenomen...los op m'n velg.
Enkele dagen later ben ik in een parkeertoren waar ik al vaak geweest was en natuurlijk moet ik daar ook nog eens een rand meenemen...onbegrijpelijk.
Dus, dat zijn sowieso 2 nieuwe velgen of misschien een volledig stel nieuwe? Ik weet het zo nog niet, maar da's iets voor voorjaar/zomer 2009. Nu met de winter in het vooruitzicht laat ik die beschadigde gewoon steken...
Of ik ga gewoon 2 velgen bij den dragon eronderuit vijzen
Ik heb onlangs in 1 week tijd 2 velgen langs rechts om zeep geholpen.
Eerst in't stad een bocht nogal fel afgesneden en de stoeprand meegenomen...los op m'n velg.
Enkele dagen later ben ik in een parkeertoren waar ik al vaak geweest was en natuurlijk moet ik daar ook nog eens een rand meenemen...onbegrijpelijk.
Dus, dat zijn sowieso 2 nieuwe velgen of misschien een volledig stel nieuwe? Ik weet het zo nog niet, maar da's iets voor voorjaar/zomer 2009. Nu met de winter in het vooruitzicht laat ik die beschadigde gewoon steken...
Of ik ga gewoon 2 velgen bij den dragon eronderuit vijzen
Zeker dat ze niet herstelbaar zijn? De velgen van mijn moeder haar accident hebben ze perfect kunnen herstellen. Het enigste nadeel is een klein beetje kleurverschil met de andere velgen.
Comment