Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie dat diffusor part, wel zitten
    Eens PM'n naar die gast voor wat info.

Comment

• die spoiler en diffusor zijn one-off dacht ik.. veel succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        die spoiler en diffusor zijn one-off dacht ik.. veel succes
        I beg your pardon?

Comment

• op maat gemaakt dacht ik..

Comment

op maat gemaakt dacht ik..
            Spoiler is de officiële van de Challenge denk ik...
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

op maat gemaakt dacht ik..
              ah. Dat kan, weet ik niet.

Maar op dat forum was er toch veel pos. reactie en vraag, dus wie weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Spoiler is de officiële van de Challenge denk ik...
                dat klopt maar ik ben even vergeten hoe die kerel daar is aangekomen.. 't was alleszins niet zo gemakkelijk

Fast, welk forum?

Comment

dat klopt maar ik ben even vergeten hoe die kerel daar is aangekomen.. 't was alleszins niet zo gemakkelijk

Fast, welk forum?
                  The leading Mini Cooper community for news, discussion, FAQS, and reviews.

Comment

• Vorige week ff de met de Clubman JCW een toertje gedaan. Het is een testvoertuig van Bornem, die wij ter beschikking hadden gekregen voor testritten voor klanten enzo. Het was een grijze clubman met een zwart dak.

Verdorie wat rijdt dat spel goed, trekt echt de stenen uit de grond. Ook dat geluid is magnifiek met de sportknop aan.

Ik had ook al met de oude versie gereden, en de nieuwe voelt inderdaad veel volwassener aan.

Ook de knallen uit de uitlaat zijn fantastisch, heb flink wat mensen doen verschieten.

Comment

• hoor je bij de Clubman JCW ook een duidelijk verschil als je op de sportknop drukt?

de JCW is idd een serieus kanon.. 200 pk aan de wielen en dik 300 Nm.. nog voelbaar een trap boven een gewone S en die is ook al geen slakje.

Comment

hoor je bij de Clubman JCW ook een duidelijk verschil als je op de sportknop drukt?

de JCW is idd een serieus kanon.. 200 pk aan de wielen en dik 300 Nm.. nog voelbaar een trap boven een gewone S en die is ook al geen slakje.
                        Ik vond het verschil toch vrij duidelijk. Van die kracht heb je gelijk, ik heb ook al meegereden met de uwe in Zolder vorig jaar en toen vond ik dat al geen straf maar die JCW gaat er idd vlot vandoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                          Ik vond het verschil toch vrij duidelijk. Van die kracht heb je gelijk, ik heb ook al meegereden met de uwe in Zolder vorig jaar en toen vond ik dat al geen straf maar die JCW gaat er idd vlot vandoor
                          hmm dus toch.... ok thx!

Comment

• Duitse milf met een extreem brede Cooper S

Comment

• Vreselijke MCS en die Corsa is nog erger
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dames in de Corsa waren extreem pist op me omdat ik ze aan de kant aan het pushen was .

Rijden in Duitsland is extreem fun,zo snel rijden als je maar kan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Rijden in Duitsland is extreem fun,zo snel rijden als je maar kan .
                                  Tot er op een gegeven moment een dikke 7 serie voor je neus komt hangen en "bitte folgen" op staat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                    Tot er op een gegeven moment een dikke 7 serie voor je neus komt hangen en "bitte folgen" op staat...
                                    Dan volgen we é

Eins Zwei Polizei .

Comment

• Een 2003 MINI OEM DVD, is dat nog met CD-roms of al met DVD's?
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• DVD 100 percent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Duitse milf met een extreem brede Cooper S

Zijn dat de hamann velgen, maar in chromé?
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X