Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige week ff de met de Clubman JCW een toertje gedaan. Het is een testvoertuig van Bornem, die wij ter beschikking hadden gekregen voor testritten voor klanten enzo. Het was een grijze clubman met een zwart dak.
Verdorie wat rijdt dat spel goed, trekt echt de stenen uit de grond. Ook dat geluid is magnifiek met de sportknop aan.
Ik had ook al met de oude versie gereden, en de nieuwe voelt inderdaad veel volwassener aan.
Ook de knallen uit de uitlaat zijn fantastisch, heb flink wat mensen doen verschieten.
hoor je bij de Clubman JCW ook een duidelijk verschil als je op de sportknop drukt?
de JCW is idd een serieus kanon.. 200 pk aan de wielen en dik 300 Nm.. nog voelbaar een trap boven een gewone S en die is ook al geen slakje.
Ik vond het verschil toch vrij duidelijk. Van die kracht heb je gelijk, ik heb ook al meegereden met de uwe in Zolder vorig jaar en toen vond ik dat al geen straf maar die JCW gaat er idd vlot vandoor
Ik vond het verschil toch vrij duidelijk. Van die kracht heb je gelijk, ik heb ook al meegereden met de uwe in Zolder vorig jaar en toen vond ik dat al geen straf maar die JCW gaat er idd vlot vandoor
Comment