Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet niet maar wagen en velgen waren in real life echt wel knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Weet niet maar wagen en velgen waren in real life echt wel knap.
      op foto alles zins niet :-D

Comment

• Comment

• Comment

• Mooie foto die laatste
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• overdreven knappe R53

Comment

• Pff, toch even moeten zoeken, maar ik heb gevonden wie die Challenge Diffusors heeft gemaakt. Een zekere Dir. Hong uit Korea (een regisseur daar naar t schijnt)

Ik heb nu een e -mailtje verstuurd, nu is het afwachten.

Comment

• bestel er maar ineens twee dan ;-)..

Vet ik lig hier met mijn kl in de zon en ik kan guestnetten ... Lang leve mijn iphone :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Een 2003 MINI OEM DVD, is dat nog met CD-roms of al met DVD's?
                    ehhh ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      Lang leve mijn iphone :-)
                      stoefer
                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        DVD 100 percent

Ik begrijp dat dus niet he

De Cooper S is een half jaar geleden binnengeweest voor een kapotte GPS te herstellen. Die is toen gefikst ... Nu moest ik onlangs met die kar naar Frankrijk, en ik wil een bestemming ingeven ... maar ik kan slechts een heeeeeeeeeeel beperkt aantal straten uitkiezen. Nu herinner ik mij héél goed dat we nog met die auto naar Parijs gereden zijn, 2 jaar terug, en dat we daarvoor geen andere CD/DVD hebben moeten insteken .. terwijl het toch echt in de kleine straatjes was dat we moesten zijn.

Volgens mij heeft die strontdealer weer een loer gedraaid ... want de disc was recenter vervangen dan die in de X5 van mijn schoonma, en als ik ze vergelijk, dan zie ik dat er nu plots een veel oudere in steekt
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ben aan het kijken om een cooper s van duitsland naar hier te halen.
                          nu was mijn vraag of je de 175 pk dat ze in duitsland hebben kan wijzigen naar 163 pk zodat je niet zoveel inschrijvingstaxen hoeft te betalen?
                          hoe werkt dit dan?

alvast bedankt

Comment

• De zovéélste clubman weer in het stad gezien en allemaal bijna in die kleur
                            Ik begin wit beu te worden...

Comment

• Je ziet ook bijna geen andere kleuren (zeker op de nieuwe gewone versie). Ik vind het ook triestig

Comment

• Veel van die blauwe Deloitte Doopers hebben de gifgroene spiegels laten verwijderen precies. Ik zie er maar een paar met groene spiegels rondbollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk Berichten
                                  ben aan het kijken om een cooper s van duitsland naar hier te halen.
                                  nu was mijn vraag of je de 175 pk dat ze in duitsland hebben kan wijzigen naar 163 pk zodat je niet zoveel inschrijvingstaxen hoeft te betalen?
                                  hoe werkt dit dan?

alvast bedankt
                                  Ik heb een maandje geleden naar Bornem gebeld om te vragen of dat mogelijk is

conclusie: het gaat perfect. gewoon je dealer contacteren om een afspraak te maken om het vermogen te reduceren. een boel papieren vertrekt dan naar bornem, waar die een paar stempeltjes nodig hebben.

Je moet dan met je auto met gereduceerd vermogen naar de keuring en dan kan je hem inschrijven ...

hele procedure duurt ongeveer 2 weken als je wat geluk hebt, zeiden ze me toen.
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Das wel netjes.

Denk niet dat ge voor zo een dingen bij d'Ieteren moet gaan aankloppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                      Veel van die blauwe Deloitte Doopers hebben de gifgroene spiegels laten verwijderen precies. Ik zie er maar een paar met groene spiegels rondbollen.
                                      soms zie ééntje links alleen ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Ik heb een maandje geleden naar Bornem gebeld om te vragen of dat mogelijk is

conclusie: het gaat perfect. gewoon je dealer contacteren om een afspraak te maken om het vermogen te reduceren. een boel papieren vertrekt dan naar bornem, waar die een paar stempeltjes nodig hebben.

Je moet dan met je auto met gereduceerd vermogen naar de keuring en dan kan je hem inschrijven ...

hele procedure duurt ongeveer 2 weken als je wat geluk hebt, zeiden ze me toen.
                                        thx voor de info. eens kijken wat we kunnen doen

Comment

• Comment

Working...
                                          X