Weet niet maar wagen en velgen waren in real life echt wel knap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWeet niet maar wagen en velgen waren in real life echt wel knap.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEen 2003 MINI OEM DVD, is dat nog met CD-roms of al met DVD's?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDVD 100 percent
Ik begrijp dat dus niet he
De Cooper S is een half jaar geleden binnengeweest voor een kapotte GPS te herstellen. Die is toen gefikst ... Nu moest ik onlangs met die kar naar Frankrijk, en ik wil een bestemming ingeven ... maar ik kan slechts een heeeeeeeeeeel beperkt aantal straten uitkiezen. Nu herinner ik mij héél goed dat we nog met die auto naar Parijs gereden zijn, 2 jaar terug, en dat we daarvoor geen andere CD/DVD hebben moeten insteken .. terwijl het toch echt in de kleine straatjes was dat we moesten zijn.
Volgens mij heeft die strontdealer weer een loer gedraaid ... want de disc was recenter vervangen dan die in de X5 van mijn schoonma, en als ik ze vergelijk, dan zie ik dat er nu plots een veel oudere in steekt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smetje Bekijk Berichtenben aan het kijken om een cooper s van duitsland naar hier te halen.
nu was mijn vraag of je de 175 pk dat ze in duitsland hebben kan wijzigen naar 163 pk zodat je niet zoveel inschrijvingstaxen hoeft te betalen?
hoe werkt dit dan?
alvast bedankt
conclusie: het gaat perfect. gewoon je dealer contacteren om een afspraak te maken om het vermogen te reduceren. een boel papieren vertrekt dan naar bornem, waar die een paar stempeltjes nodig hebben.
Je moet dan met je auto met gereduceerd vermogen naar de keuring en dan kan je hem inschrijven ...
hele procedure duurt ongeveer 2 weken als je wat geluk hebt, zeiden ze me toen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenVeel van die blauwe Deloitte Doopers hebben de gifgroene spiegels laten verwijderen precies. Ik zie er maar een paar met groene spiegels rondbollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk heb een maandje geleden naar Bornem gebeld om te vragen of dat mogelijk is
conclusie: het gaat perfect. gewoon je dealer contacteren om een afspraak te maken om het vermogen te reduceren. een boel papieren vertrekt dan naar bornem, waar die een paar stempeltjes nodig hebben.
Je moet dan met je auto met gereduceerd vermogen naar de keuring en dan kan je hem inschrijven ...
hele procedure duurt ongeveer 2 weken als je wat geluk hebt, zeiden ze me toen.
Comment
Comment