Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    iemand die dicht bij de mini dealer in gent woont? naar het schijnt staat mijn vorige mini daar met de achterkant plat...en ik wil wel eens een paar pics zien.
    ge hebt er hier 2 grote, Daeninck en Verstraeten..

Comment

• Comment

• Hij heeft ze ook gestoken na foto's van de mijne gezien te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Plat als in kontje gekust geweest?
          ja, door een camion gekustheb je hem gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
            fak! Die linkse z'n snuit is vet
            Da's van Hamann zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten

Hij heeft ze ook gestoken na foto's van de mijne gezien te hebben
              moh! ik vond zijn vorige look beter eigenlijk maar dit ook best vet!

die koplampen zijn super..

kerel met de zaligste nr plaat voor een Mini imo

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
              Da's van Hamann zeker?
              nieje da's AC Schnitzer.... die van Hamann is meer racy ook erg knap! (en dat uitlaatje is prachtig!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                Da's van Hamann zeker?
                Echt he, megavette snuit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                  De zovéélste clubman weer in het stad gezien en allemaal bijna in die kleur
                  Ik begin wit beu te worden...

Deze kleurencominatie is dan toch ook supermachtig?!
                  Net als dat Hot Chocolat met alu-sierstukken!
                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

nieje da's AC Schnitzer.... die van Hamann is meer racy ook erg knap! (en dat uitlaatje is prachtig!)
                    just! AC... wat zou dat kosten?

En ja die uitlaat is knap... Maar toch blijf ik precies meer neigen naar de alta III

Comment

just! AC... wat zou dat kosten?

En ja die uitlaat is knap... Maar toch blijf ik precies meer neigen naar de alta III
                      je kan geloof ik de prijslijsten downloaden vanop hun website.. maar overweeg je die bumper serieus? is gewoon de standaard S bumper met dikke lipjes.

Zo'n volledige lijn van Alta zou ik echt ni doen, cat-back mss nog maar ik ken iemand die hem gehad heeft en had last van redelijk van resonantie in de cabine

Comment

je kan geloof ik de prijslijsten downloaden vanop hun website.. maar overweeg je die bumper serieus? is gewoon de standaard S bumper met dikke lipjes.

Zo'n volledige lijn van Alta zou ik echt ni doen, cat-back mss nog maar ik ken iemand die hem gehad heeft en had last van redelijk van resonantie in de cabine
                        Overwegen neen... gewoon nieuwsgierig. (als ik ooit 's een ongeval zou hebben én een nieuwe bumper nodig heb ofzo )

Op het US forum van MINI zijn ze allemaal vol lof over die uitlaat (III) én het vermogensboostje dat het teweeg brengt. Was het idd de III waarover jij het hebt? aangezien die nieuw is...

Comment

• 'k ga dit ook hier even zetten...

"Big Day Today"

"Het uur van de waarheid"

Vandaag kan mijn dag al zeker niet meer stuk..
                          te morgend vroeg vertrokken naar PowerPlus..

het ontvangs was er super.. eerst even een bakje koffie binnengeslurpt..

even aant het babbelen hoe het allemaal verloopt... verwachtigingen enz..
                          (zoals jullie wisten, lagen die bij mij zeer hoog) :s

de Mini werd heel voorzichtig binnengereden door Stef zelf..
                          netjes op de rollebank gezet.. (alles heel voorzichtig)
                          goed vastgemaakt.. en toe gingen we rollen..

hier enkele foto's: (met ne ZEER vuile mini..)

resultaat met Beek intercooler & Alta uitlaatlijn..
                          194,63pk & 297,2nm :shock

195 pk met dus grote IC en volledige Alta uitlaat (vanaf downpipe)

een volledig standaard Cooper S zit rond de 185-190 dus zoveel winst maken die dingen niet.. (in tegenstelling wat je hier en daar leest..)

Comment

• Maar nu...

toen begon het echte werk.. terug even achter de pc gekropen..
                            na enige tijd.. "Kom Tirex, we lopen even terug naar de Mini"

enige tijd later.. :hap

De Mini was gemapt..

terug op de rollebank:

"Wat maakte die Alta een lawaai"
                            wist direct dat het goed zat, aan het geluid te horen..

resultaat: met Beel intercooler & Altauitlaatlijn + PPE mapping.......
                            241,56pk & 360,5nm koppel :shock :yeah

"hier zijn geen woorden voor"

Ik had richting 225-230 MAX verwacht.. maar dit is er gewoon over

360 Nm en 241 pk uit een 1.6 alu blokje met een kleine turbo

gestoord

Comment

Overwegen neen... gewoon nieuwsgierig. (als ik ooit 's een ongeval zou hebben én een nieuwe bumper nodig heb ofzo )

Op het US forum van MINI zijn ze allemaal vol lof over die uitlaat (III) én het vermogensboostje dat het teweeg brengt. Was het idd de III waarover jij het hebt? aangezien die nieuw is...
                              Op US fora is het ook alleen Alta (US bedrijf) wat de klok slaat...

'k vind het een vette uitlaat, is wel luid tot zeer luid...

Ik heb nooit gezegd dat die Alta 3inch een slecht product is he

Naast Milltek zou ik hem waarschijnlijk ook overwegen...

Comment

Maar nu...

Ik had richting 225-230 MAX verwacht.. maar dit is er gewoon over

360 Nm en 241 pk uit een 1.6 alu blokje met een kleine turbo

gestoord
                                nice, maar dit is wat overkill in mijn ogen. Voor een S vind ik een 205 a 210 max. meer dan voldoende. Dat is wat ik ook wil bereiken.

Voor hoger, moet je toch al gaan oppassen. Dan begint het al redelijk gevaarlijk te worden voor een regular S-blokje.
                                Daarom bestaat er ook de JCW.

Comment

• Ook net gelezen!
                                  Redelijk zot als je het mij vraagt, maar ja hoelang zal dit mee gaan...

Comment

nice, maar dit is wat overkill in mijn ogen. Voor een S vind ik een 205 a 210 max. meer dan voldoende. Dat is wat ik ook wil bereiken.

Voor hoger, moet je toch al gaan oppassen. Dan begint het al redelijk gevaarlijk te worden voor een regular S-blokje.
                                    Daarom bestaat er ook de JCW.
                                    Precies.. max 210-215 voor mij.. is ongeveer +20 pk en +30 Nm... geen idee of het me dat waard is.. gaat nu al vlot genoeg en binnekort komt er iets met meer dan het dubbele aan vermogen

Comment

Op US fora is het ook alleen Alta (US bedrijf) wat de klok slaat...

'k vind het een vette uitlaat, is wel luid tot zeer luid...

Ik heb nooit gezegd dat die Alta 3inch een slecht product is he

Naast Milltek zou ik hem waarschijnlijk ook overwegen...
                                      da's wel waar, het zijn wat showkikkers Maar toch, Beek was er ook positief over.
                                      Enig idee van de prijs van de Hamann? Waar in den Belgique kan je die vinden/ plaatsen/bestellen?

Comment

da's wel waar, het zijn wat showkikkers Maar toch, Beek was er ook positief over.
                                        Enig idee van de prijs van de Hamann? Waar in den Belgique kan je die vinden/ plaatsen/bestellen?
                                        Hamann = Supersprint.... kan je normaal bij Stef v PPE bestellen

prijzen geen idee sorry

Comment

• Toink, 240pk in een Mini. Zot...

Comment

Working...
                                          X