Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenPlat als in kontje gekust geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
Da's van Hamann zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
Hij heeft ze ook gestoken na foto's van de mijne gezien te hebben
die koplampen zijn super..
kerel met de zaligste nr plaat voor een Mini imo
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenfak! Die linkse z'n snuit is vet
Da's van Hamann zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenfak! Die linkse z'n snuit is vet
Da's van Hamann zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenDe zovéélste clubman weer in het stad gezien en allemaal bijna in die kleur
Ik begin wit beu te worden...
Net als dat Hot Chocolat met alu-sierstukken!freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
nieje da's AC Schnitzer.... die van Hamann is meer racy ook erg knap! (en dat uitlaatje is prachtig!)
En ja die uitlaat is knap... Maar toch blijf ik precies meer neigen naar de alta III
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenjust! AC... wat zou dat kosten?
En ja die uitlaat is knap... Maar toch blijf ik precies meer neigen naar de alta III
Zo'n volledige lijn van Alta zou ik echt ni doen, cat-back mss nog maar ik ken iemand die hem gehad heeft en had last van redelijk van resonantie in de cabine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenje kan geloof ik de prijslijsten downloaden vanop hun website.. maar overweeg je die bumper serieus? is gewoon de standaard S bumper met dikke lipjes.
Zo'n volledige lijn van Alta zou ik echt ni doen, cat-back mss nog maar ik ken iemand die hem gehad heeft en had last van redelijk van resonantie in de cabine
Op het US forum van MINI zijn ze allemaal vol lof over die uitlaat (III) én het vermogensboostje dat het teweeg brengt. Was het idd de III waarover jij het hebt? aangezien die nieuw is...
Comment
-
'k ga dit ook hier even zetten...
"Big Day Today"
"Het uur van de waarheid"
Vandaag kan mijn dag al zeker niet meer stuk..
te morgend vroeg vertrokken naar PowerPlus..
het ontvangs was er super.. eerst even een bakje koffie binnengeslurpt..
even aant het babbelen hoe het allemaal verloopt... verwachtigingen enz..
(zoals jullie wisten, lagen die bij mij zeer hoog) :s
de Mini werd heel voorzichtig binnengereden door Stef zelf..
netjes op de rollebank gezet.. (alles heel voorzichtig)
goed vastgemaakt.. en toe gingen we rollen..
hier enkele foto's: (met ne ZEER vuile mini..)
resultaat met Beek intercooler & Alta uitlaatlijn..
194,63pk & 297,2nm :shock
een volledig standaard Cooper S zit rond de 185-190 dus zoveel winst maken die dingen niet.. (in tegenstelling wat je hier en daar leest..)
Comment
-
Maar nu...
toen begon het echte werk.. terug even achter de pc gekropen..
na enige tijd.. "Kom Tirex, we lopen even terug naar de Mini"
enige tijd later.. :hap
De Mini was gemapt..
terug op de rollebank:
"Wat maakte die Alta een lawaai"
wist direct dat het goed zat, aan het geluid te horen..
resultaat: met Beel intercooler & Altauitlaatlijn + PPE mapping.......
241,56pk & 360,5nm koppel :shock :yeah
"hier zijn geen woorden voor"
Ik had richting 225-230 MAX verwacht.. maar dit is er gewoon over
360 Nm en 241 pk uit een 1.6 alu blokje met een kleine turbo
gestoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenOverwegen neen... gewoon nieuwsgierig. (als ik ooit 's een ongeval zou hebben én een nieuwe bumper nodig heb ofzo )
Op het US forum van MINI zijn ze allemaal vol lof over die uitlaat (III) én het vermogensboostje dat het teweeg brengt. Was het idd de III waarover jij het hebt? aangezien die nieuw is...
'k vind het een vette uitlaat, is wel luid tot zeer luid...
Ik heb nooit gezegd dat die Alta 3inch een slecht product is he
Naast Milltek zou ik hem waarschijnlijk ook overwegen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMaar nu...
Ik had richting 225-230 MAX verwacht.. maar dit is er gewoon over
360 Nm en 241 pk uit een 1.6 alu blokje met een kleine turbo
gestoord
Voor hoger, moet je toch al gaan oppassen. Dan begint het al redelijk gevaarlijk te worden voor een regular S-blokje.
Daarom bestaat er ook de JCW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtennice, maar dit is wat overkill in mijn ogen. Voor een S vind ik een 205 a 210 max. meer dan voldoende. Dat is wat ik ook wil bereiken.
Voor hoger, moet je toch al gaan oppassen. Dan begint het al redelijk gevaarlijk te worden voor een regular S-blokje.
Daarom bestaat er ook de JCW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOp US fora is het ook alleen Alta (US bedrijf) wat de klok slaat...
'k vind het een vette uitlaat, is wel luid tot zeer luid...
Ik heb nooit gezegd dat die Alta 3inch een slecht product is he
Naast Milltek zou ik hem waarschijnlijk ook overwegen...
Enig idee van de prijs van de Hamann? Waar in den Belgique kan je die vinden/ plaatsen/bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenda's wel waar, het zijn wat showkikkers Maar toch, Beek was er ook positief over.
Enig idee van de prijs van de Hamann? Waar in den Belgique kan je die vinden/ plaatsen/bestellen?
prijzen geen idee sorry
Comment
Comment