Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voorste ruiten getint?
    knap maar spijtig genoeg verboden.

wel knap kleurtje

haalt die voor elke foto zijn nummerplaat weg? of heeft hij gewoon geen hangen.
    wimoptiek.be op

Comment

• hij heeft zo'n statische ofzoiets, kleef je erop en kan je er elk moment afhalen dacht ik

Comment

• Nog een foto'tje op m'n harde schijf gevonden van hoe mijn ideale MkI MCS eruit ziet...

Comment

• Geef mij maar eentje met deze velgen:

Die typische CooperS velgen ben ik best wel beugezien
          Last edited by ; 05/06/2011, 13:31.

Comment

• Jep Carlito die R90's zijn echt machtige velgen.

Als onze Mini in mijn handen komt dan zet ik alvast budget opzij om zo'n velgen te kopen en de Hamann velgen als winter setup of verkoop ze gewoon.
            Nu weet ik precies ook hoe het eruit zou zien met dezelfde buitenkleur combinatie.
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• ik durf nu toch wel zeggen dat ik een trend gestart heb

Sinds ik die kleine sticker geïntroduceerd heb op enkele MINI-fora ...

1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Nice

Comment

• Trendsetter Alex

Nummerplaat met dubbelzijdige tape vasthangen = Nemo Style

Comment

• joengens

wel waar nima

Comment

• Knap werk Alex.

Comment

• Vet Alexanderr !

Btw, mijn JCW grill met chromé omlijsting zit er sinds vandaag ook in, past perfect !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          ik durf nu toch wel zeggen dat ik een trend gestart heb

Heb je meer foto's van deze? Ik zou graag eens beter zien hoe die velgen onder die kleurencombinatie staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                            Heb je meer foto's van deze? Ik zou graag eens beter zien hoe die velgen onder die kleurencombinatie staan
                            Er is zelfs een heel topic over op dit forum en op miniacs.be eigenaar heet 'wannes'
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

9.4 naar 100 vind ik nu toch ook niet echt "traag" te noemen. er zijn VEEL auto's die moeten onderdoen. en die hebben bijna altijd wel wat meer dan een 1600cc diesel.

soit ... elk zijn gedacht zeker 't is mijn eerste auto waarmee ik er zoveel km's heb op zitten en het is nog geen seconde in mij opgekomen om die kar te vervangen.
                              Feit , alex zijn poeper is exact evensnel als Olivierooo zijn 118i.En zagen over topsnelheid vindek persoonlijk maar dwaas Daar koop je geen auto voor e.Zolang je Vlot de 170 haalt isda voormij allemaal gelijk,ofda nen auto nu 195 of 210ogf 220 haalt kan mij eig gestolen worden.
                              En baanligging vindek spectaculair.Alleen heeft alex het comfort ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR verneukt

Comment

ik durf nu toch wel zeggen dat ik een trend gestart heb
                                Trendzetter lol...

Ik heb die al een tijdje op m'n auto(s) hangen ze
                                Trouwens, ik ben erop gekomen door de nummerplaatjes te zien op de lotus elises in de garage waar ook die van mij binnengebracht wordt... vandaar dat ook de zwarte op de foto van jou er ook eentje heeft (is een maat van mij)...

Stiekem vind ik mijn stickerplaat toch de mooiste lol...
                                Zijn er maar weinig die mooie/realistische replicas kunnen maken vind ik... mja das smaak zeker...
                                Trouwens ik denk ook dat er weinig zijn die ook reflecterend, dus ook wettelijk zijn niet?
                                Last edited by ; 13/01/2009, 14:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregBem Bekijk Berichten
                                  Trendzetter? lol...

Ik heb die al lang op m'n auto hangen hoor
                                  Trouwens, ik ben erop gekomen door de nummerplaatjes te zien op de lotus elises in de garage waar ook die van mij binnengebracht wordt... vandaar dat ook de zwarte op de foto van jou er ook eentje heeft...

Stiekem vind ik mijn stickerplaat toch de mooiste lol...
                                  Zijn er maar weinig die mooie kunnen maken vind ik... mja das smaak zeker...
                                  Trouwens ik denk ook dat er weinig zijn die ook reflecterend zijn niet?
                                  Past uw halskettinkje nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GregBem Bekijk Berichten
                                    Trendzetter? lol...
                                    Ik heb die ook al lang op mijn auto's

Wat ik wilde zeggen: ik was vrijwel de eerste die eentje plakte op mijn MINI en het valt mij toch op dat een half jaar en duizenden pm's (nou ja) later, erg veel MINI's zo'n stickertje hebben.
                                    Tuurlijk is dat niet mijn uitvinding of zo, dat zou belachelijk zijn om te zeggen. Op Porsches en Lotussen zie je het al jaaaaaaaaren
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      Past uw halskettinkje nog?
                                      haha... je moet ze scherp uit de hoek ni komen joh
                                      nee vond het gewoon grappig van alex z'n opmerking en was nog even opgefucked van de kritiek van Carlito over de cooper d... zal ff herformuleren hoor lol

trouwens, voor alle duidelijkheid, ik hem mn stickerplaat zelf niet gamaakt...!
                                      kwil gewoon zeggen dat het moeilijk is om een mooie te maken/laten maken...
                                      kvind die gewoon meestal buiten proportie of met verkeerde lettertype ofzo das al
                                      mja, das ieder zijn smaak zeker...

Comment

Ik heb die ook al lang op mijn auto's

Wat ik wilde zeggen: ik was vrijwel de eerste die eentje plakte op mijn MINI en het valt mij toch op dat een half jaar en duizenden pm's (nou ja) later, erg veel MINI's zo'n stickertje hebben.
                                        Tuurlijk is dat niet mijn uitvinding of zo, dat zou belachelijk zijn om te zeggen. Op Porsches en Lotussen zie je het al jaaaaaaaaren
                                        ja idd ik weet wel wat ge wou zeggen hoor lol...
                                        was gewoon grappig geformuleerd...

Bij een MINI zijn het idd de details die het maken en het zo leuk maken dus daar hoort (voor u en ook voor mij blijkbaar) een mooie nummerplaat bij lol...

Comment

• Waar zijn die stickers te krijgen?

En waar moet je eigenlijk normaal de voorste nummerplaat bevestigen, daar is precies geen ruimte voor voorzien op de Cooper S?

Comment

Working...
                                          X