Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@ Carlito: Hoi! haha... ja ik vind u bevindingen wel erg negatief hoor... lol... Zoals WB ook zei, wss iets té hogen verwachtingen van een 1.6D ...??
(ook al is deze echt wel goed) ... Maar ik zie ook Mercedes-sterretjes in uw afbeelding dus per definitie ben je mss anti-BMW? lol
Hoewel ik ze wel leuk rijden vind... (zou erg zijn moest ik dat ook niet vinden), zeker als ze gechiped zijn naar 143pk zoals die van mij...
comfort is niet denderend, maar voor die baanligging moet je iets voorover hebben e...
En als je graag 200 rijdt.. moet ge idd niet in een D gaan zitten maar in nen S
(wou er gewoon niet op ingaan want het belangrijkste is al gezegd geweest door anderen)
Ook voor het geluid geldt hetzelfde... spijtig genoeg eigenschap van een 1.6D e...
@ Carmeleon: Eigenlijk is dat enkel handig op een aero-bumpert vind ik... Want die is volledig vlak... De standaard bumpert heeft nu geen plaathouder meer inderdaad, en daar moet dus de nummerplaat rechtstreeks in de bumper boren (brrrrr )
Nummerplaatsticker gaat wat moeielijker op een standaardbumper omdat er int midden twee lijnen in zitten... (dus sticker kan niet mooi vlak zijn) geen idee hoe Alex dat gedaan heeft?
@ Carlito: Hoi! haha... ja ik vind u bevindingen wel erg negatief hoor... lol... Zoals WB ook zei, wss iets té hogen verwachtingen van een 1.6D ...??
(ook al is deze echt wel goed) ... Maar ik zie ook Mercedes-sterretjes in uw afbeelding dus per definitie ben je mss anti-BMW? lol
Hoewel ik ze wel leuk rijden vind... (zou erg zijn moest ik dat ook niet vinden), zeker als ze gechiped zijn naar 143pk zoals die van mij...
comfort is niet denderend, maar voor die baanligging moet je iets voorover hebben e...
En als je graag 200 rijdt.. moet ge idd niet in een D gaan zitten maar in nen S
(wou er gewoon niet op ingaan want het belangrijkste is al gezegd geweest door anderen)
Ook voor het geluid geldt hetzelfde... spijtig genoeg eigenschap van een 1.6D e...
Idd, en daarom hoort Diesel niet in een Mini. Het is te oncomfortabel voor lange ritten op de slechte belgische wegen, meer iets om rond de kerktoren te rijden. En daarvoor is er benzine. Diesel is voor vrachtwagens en leasekarren.
Idd Benz-sterren daar, maar ik ben niet anti-BMW (toch niet per definitie )
[quote=GregBem;3183585Nummerplaatsticker gaat wat moeielijker op een standaardbumper omdat er int midden twee lijnen in zitten... (dus sticker kan niet mooi vlak zijn) geen idee hoe Alex dat gedaan heeft? [/quote]
de mijne loopt netjes tussen al die lijnen, er is een vlak dat net groot genoeg is voor de sticker
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
vanmorgen nog met ne cooper gereden; zalig vet om mee te rijden ma bij momenten echt zo een speelgoedautoke: klein vanbinnen en van die klein knoppekes dan nog
@ Carmeleon: Eigenlijk is dat enkel handig op een aero-bumpert vind ik... Want die is volledig vlak... De standaard bumpert heeft nu geen plaathouder meer inderdaad, en daar moet dus de nummerplaat rechtstreeks in de bumper boren (brrrrr )
Nummerplaatsticker gaat wat moeielijker op een standaardbumper omdat er int midden twee lijnen in zitten... (dus sticker kan niet mooi vlak zijn) geen idee hoe Alex dat gedaan heeft?
Mmm, boren in de carrosserie zou ik toch niet zien zitten :/ Zo'n sticker lijkt me dan wel handig.
Ik zie in je profiel trouwens een link naar Mini-dealer Patrick Smets, dus ik veronderstel dat jij daar werkt? Kan jij me misschien meer vertellen ivm saloncondities bij Mini?
Er komt in Nederland een nieuw instapmodel van de MINI, de MINI One benzine 75pk. De MINI One 95pk blijft gewoon bestaan. De Clubman krijgt nu ook de One versie, maar enkel de sterkste 95pk-versie. Verbruik van de 75 pk zou 5.3 liter zijn, 0-100 in 13,2 seconden.
Er komt in Nederland een nieuw instapmodel van de MINI, de MINI One benzine 75pk. De MINI One 95pk blijft gewoon bestaan. De Clubman krijgt nu ook de One versie, maar enkel de sterkste 95pk-versie. Verbruik van de 75 pk zou 5.3 liter zijn, 0-100 in 13,2 seconden.
Mini krijgt twee nieuwe instapversies. De One Clubman en de One met 55 kW (75 pk).
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Er komt in Nederland een nieuw instapmodel van de MINI, de MINI One benzine 75pk. De MINI One 95pk blijft gewoon bestaan. De Clubman krijgt nu ook de One versie, maar enkel de sterkste 95pk-versie. Verbruik van de 75 pk zou 5.3 liter zijn, 0-100 in 13,2 seconden.
Hij wou absoluut die remmen.. vraag mijn niet waarom.. Brembo is goedkoper/minstens even goed/meer stukken verkrijgbaar in EU. Stoptech gebruikt zelfs dezelfde klauwen als Brembo met het verschil dat ze bij Brembo forged zijn ofzo.. ooit 'es iets over gelezen iig
Mmm, boren in de carrosserie zou ik toch niet zien zitten :/ Zo'n sticker lijkt me dan wel handig.
Ik zie in je profiel trouwens een link naar Mini-dealer Patrick Smets, dus ik veronderstel dat jij daar werkt? Kan jij me misschien meer vertellen ivm saloncondities bij Mini?
MINI One 75pk kost 15600€ (1000€ minder dan de 95pk)
In Clubman komt de one op 18300€ tgo 21050€ voor de cooper, alleen heb je nog geen airco/velg op de one e!
@ Carmeleon: Mijn stickerplaat heb ik laten maken bij Lotus Verhiest, geen idee waar hij ze laat maken...
Idd ik werk daar... Salonvoorwaarden zijn niet echt om naar huis te spreken om eerlijk te zijn, tenzij je wat opties neemt zoals open dak, leder of GPS, dan vallen ze wel mee...
@ Fastastic: Mario is nen super toffe kerel! ziet eruit gelijk ne gangster maar heeft een hart van goud. Ik ken hem al een tijdje nu, zijn OEM accessoires komen trouwens ook van hier.
Comment