Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GregBem Bekijk Berichten
    was nog even opgefucked van de kritiek van Carlito over de cooper d...
    Hoi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Hoi!
      @ Carlito: Hoi! haha... ja ik vind u bevindingen wel erg negatief hoor... lol... Zoals WB ook zei, wss iets té hogen verwachtingen van een 1.6D ...??
      (ook al is deze echt wel goed) ... Maar ik zie ook Mercedes-sterretjes in uw afbeelding dus per definitie ben je mss anti-BMW? lol

Hoewel ik ze wel leuk rijden vind... (zou erg zijn moest ik dat ook niet vinden), zeker als ze gechiped zijn naar 143pk zoals die van mij...
      comfort is niet denderend, maar voor die baanligging moet je iets voorover hebben e...
      En als je graag 200 rijdt.. moet ge idd niet in een D gaan zitten maar in nen S
      (wou er gewoon niet op ingaan want het belangrijkste is al gezegd geweest door anderen)
      Ook voor het geluid geldt hetzelfde... spijtig genoeg eigenschap van een 1.6D e...

@ Carmeleon: Eigenlijk is dat enkel handig op een aero-bumpert vind ik... Want die is volledig vlak... De standaard bumpert heeft nu geen plaathouder meer inderdaad, en daar moet dus de nummerplaat rechtstreeks in de bumper boren (brrrrr )
      Nummerplaatsticker gaat wat moeielijker op een standaardbumper omdat er int midden twee lijnen in zitten... (dus sticker kan niet mooi vlak zijn) geen idee hoe Alex dat gedaan heeft?

Comment

• dag Gregory

Comment

• Duoshoot Clubman WB vs. Clubman GregBem coming up?

Comment

@ Carlito: Hoi! haha... ja ik vind u bevindingen wel erg negatief hoor... lol... Zoals WB ook zei, wss iets té hogen verwachtingen van een 1.6D ...??
            (ook al is deze echt wel goed) ... Maar ik zie ook Mercedes-sterretjes in uw afbeelding dus per definitie ben je mss anti-BMW? lol

Hoewel ik ze wel leuk rijden vind... (zou erg zijn moest ik dat ook niet vinden), zeker als ze gechiped zijn naar 143pk zoals die van mij...
            comfort is niet denderend, maar voor die baanligging moet je iets voorover hebben e...
            En als je graag 200 rijdt.. moet ge idd niet in een D gaan zitten maar in nen S
            (wou er gewoon niet op ingaan want het belangrijkste is al gezegd geweest door anderen)
            Ook voor het geluid geldt hetzelfde... spijtig genoeg eigenschap van een 1.6D e...
            Idd, en daarom hoort Diesel niet in een Mini. Het is te oncomfortabel voor lange ritten op de slechte belgische wegen, meer iets om rond de kerktoren te rijden. En daarvoor is er benzine. Diesel is voor vrachtwagens en leasekarren.

Idd Benz-sterren daar, maar ik ben niet anti-BMW (toch niet per definitie )

Comment

• [quote=GregBem;3183585Nummerplaatsticker gaat wat moeielijker op een standaardbumper omdat er int midden twee lijnen in zitten... (dus sticker kan niet mooi vlak zijn) geen idee hoe Alex dat gedaan heeft? [/quote]

de mijne loopt netjes tussen al die lijnen, er is een vlak dat net groot genoeg is voor de sticker
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• vanmorgen nog met ne cooper gereden; zalig vet om mee te rijden ma bij momenten echt zo een speelgoedautoke: klein vanbinnen en van die klein knoppekes dan nog

Comment

@ Carmeleon: Eigenlijk is dat enkel handig op een aero-bumpert vind ik... Want die is volledig vlak... De standaard bumpert heeft nu geen plaathouder meer inderdaad, en daar moet dus de nummerplaat rechtstreeks in de bumper boren (brrrrr )
                  Nummerplaatsticker gaat wat moeielijker op een standaardbumper omdat er int midden twee lijnen in zitten... (dus sticker kan niet mooi vlak zijn) geen idee hoe Alex dat gedaan heeft?
                  Mmm, boren in de carrosserie zou ik toch niet zien zitten :/ Zo'n sticker lijkt me dan wel handig.

Ik zie in je profiel trouwens een link naar Mini-dealer Patrick Smets, dus ik veronderstel dat jij daar werkt? Kan jij me misschien meer vertellen ivm saloncondities bij Mini?

Comment

• Er komt in Nederland een nieuw instapmodel van de MINI, de MINI One benzine 75pk. De MINI One 95pk blijft gewoon bestaan. De Clubman krijgt nu ook de One versie, maar enkel de sterkste 95pk-versie. Verbruik van de 75 pk zou 5.3 liter zijn, 0-100 in 13,2 seconden.

bron: www.autoweek.nl

Vraag is of deze ook naar België gaat komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Er komt in Nederland een nieuw instapmodel van de MINI, de MINI One benzine 75pk. De MINI One 95pk blijft gewoon bestaan. De Clubman krijgt nu ook de One versie, maar enkel de sterkste 95pk-versie. Verbruik van de 75 pk zou 5.3 liter zijn, 0-100 in 13,2 seconden.

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ah, kijk eens aan. Wel een laag verbruik voor een benzine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Er komt in Nederland een nieuw instapmodel van de MINI, de MINI One benzine 75pk. De MINI One 95pk blijft gewoon bestaan. De Clubman krijgt nu ook de One versie, maar enkel de sterkste 95pk-versie. Verbruik van de 75 pk zou 5.3 liter zijn, 0-100 in 13,2 seconden.

Als je de Nederlandse prijzen even vergelijkt zie je dat zo'n One Clubman 3000 euro goedkoper is dan de Cooper Clubman.

Mogen we dan stellen dat de Belgische "vanaf"-prijs ongeveer 18.000 euro gaat zijn?

Geeft MINI veel korting?

Comment

• Mijn Cooper D heb ik minder betaald dan dat bedrag ...
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Knappe Mini

Comment

• Mario (tirex)

Superdikke bak is het (en belachelijk krachtig, 240 pk en 360 Nm )

Comment

• Stoptech 4-pots ofzo?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Mario (tirex)

Superdikke bak is het (en belachelijk krachtig, 240 pk en 360 Nm )
                                    ik kan er ni aan doen, maar vindt die ket een dikke blaaskaak
                                    Idd heel dikke kar. Voor stil te staan en rechte lijn zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Stoptech 4-pots ofzo?
                                      Stoptech's idd, 6-pot zelfs geloof ik..

Hij wou absoluut die remmen.. vraag mijn niet waarom.. Brembo is goedkoper/minstens even goed/meer stukken verkrijgbaar in EU. Stoptech gebruikt zelfs dezelfde klauwen als Brembo met het verschil dat ze bij Brembo forged zijn ofzo.. ooit 'es iets over gelezen iig

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      ik kan er ni aan doen, maar vindt die ket een dikke blaaskaak
                                      Idd heel dikke kar. Voor stil te staan en rechte lijn zeker.
                                      Bwa, ik heb hem nog maar 1 keer ontmoet en hij was toch zeer vriendelijk tegen mij.

Hij houdt wel van zijn auto's helemaal te pimpen meer voor de show wel, maar da's zijn goed recht he.

Niet mijn ding ma bon, elke mod moet een nut hebben/auto beter maken en het ook gebruiken

Comment

• Ik heb even een vraagje.

De luidsprekers vooraan in de deuren van een Mini mk1, zijn die er makkelijk uit te halen zonder hulp van de garage?

Zo ja, hoe doet men dit?

Hartelijk dank. Bram

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                          Mmm, boren in de carrosserie zou ik toch niet zien zitten :/ Zo'n sticker lijkt me dan wel handig.

Ik zie in je profiel trouwens een link naar Mini-dealer Patrick Smets, dus ik veronderstel dat jij daar werkt? Kan jij me misschien meer vertellen ivm saloncondities bij Mini?
                                          MINI One 75pk kost 15600€ (1000€ minder dan de 95pk)
                                          In Clubman komt de one op 18300€ tgo 21050€ voor de cooper, alleen heb je nog geen airco/velg op de one e!

@ Carmeleon: Mijn stickerplaat heb ik laten maken bij Lotus Verhiest, geen idee waar hij ze laat maken...

Idd ik werk daar... Salonvoorwaarden zijn niet echt om naar huis te spreken om eerlijk te zijn, tenzij je wat opties neemt zoals open dak, leder of GPS, dan vallen ze wel mee...

@ Fastastic: Mario is nen super toffe kerel! ziet eruit gelijk ne gangster maar heeft een hart van goud. Ik ken hem al een tijdje nu, zijn OEM accessoires komen trouwens ook van hier.

Comment

Working...
                                          X