Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Ook een vraagje hier:

In het Entertainment menu kan ik bij CD kiezen tussen 'DVD-drive' en 'CD'.

Nu mijn vraag ik wat kan in afspelen op die DVD-drive? Heb alle mogelijke DVD's geprobeerd.. lukt niet.. zegt altijd 'no supported media found..etc' ofzo

Je moet de DVD van de GPS eruit halen zeker?
    Enfin, nogmaals alles geprobeerd.. lukt dus niet.

Wat kan je dan in hemelsnaam afspelen naast de GPS DVD met de DVD-speler?

Comment

• VET!

Comment

• Zalige Clubman gewoon.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Rota maakt echt zalige velgen.

Comment

VET!

Die is idd vet!

Comment

• hangt perfect van hoogte ook...

is dus Clubman JCW met factory Aero pakket (vooral in profiel vind ik het knap)

dik dik dik, maar je hebt echt zoveel mogelijkheden

Comment

hangt perfect van hoogte ook...

is dus Clubman JCW met factory Aero pakket (vooral in profiel vind ik het knap)

dik dik dik, maar je hebt echt zoveel mogelijkheden
                Ik vind echt dat je lichte (van kleur dus)wielen moet hebben onder de jouwe!

Comment

• Kan je ook een SD-kaart kwijt in een MINI?

Comment

• nneen

Comment

nneen
                      Maar USB wél?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Maar USB wél?
                        jeppa

Comment

• zalige club!

groen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            jeppa
                            Blijkbaar niet in alle MINI's En cd's op MP3 formaat leest 'ie blijkbaar ook niet...

MP3-speler lukt wel via aux, maar dan laadt 'ie niet op, zo kan je max. een uur muziek afspelen
                            Ideeën?

Comment

• Je kan voor een iPod wel zoiets kopen waarmee je die kan opladen via de sigarenaansteker. Maar dan zit je natuurlijk met twee kabels...

Comment

• Geen goed nieuws alleszinds.

MINI ontslaat 19% van het personeel [updated]

Gepost op Sunday, 15 February 2009 om 12:53 door robbie in MINI |
                                Is het MINI sprookje ruw verstoord door de kredietcrisis? Als we de Sunday Mirror mogen geloven wel. Want volgens die Britse krant zal BMW morgen bekend maken dat er maar liefst 850 van de 4.800 banen gaan verdwijnen bij het Duitse Britse merk. Op zich niet zo heel erg vreemd, want in januari verkocht MINI in Europa maar lieft 47,5% minder auto’s dan een jaar daarvoor en in de VS 15,4%.
                                Het gros van de banen die bij MINI zullen verdwijnen zijn van mensen met een tijdelijk contract, maar een aantal vaste krachten zullen ongetwijfeld ook het veld moeten ruimen. Vorige maand ontsloeg MINI ook al 300 man personeel die de vrijdagavond shift draaiden. En nu komen daar vanaf maandag dus nog eens 850 arbeidsplaatsen bij. Daarnaast schrapt MINI ook de weekendshifts en stappen ze dus over van een 7-daagse werkweek naar een 5-daagse werkweek.
                                BMW wilde nog niet reageren op de speculaties, wordt ongetwijfeld vervolgd.
                                UPDATE: Het is officieel. BMW zal inderdaad 850 banen schrappen in zijn Mini-fabriek in het Engelse Cowley, niet ver van Oxford. Vanaf 2 maart zal de fabriek nog slechts vijf dagen per week draaien en worden er twee ploegen ingezet in plaats van drie. Ook wordt de band deze week stilgelegd.

Comment

R56?

welk modeljaar? 08 zijn de laatste met het echte mechanische sper he

09 modellen zouden een gewijzigde uitlaat hebben (enkel R56)
                                  Klopt deze info? Volgens mij kan je toch nog steeds een mechanische zelfsper als optie nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                    Klopt deze info? Volgens mij kan je toch nog steeds een mechanische zelfsper als optie nemen?
                                    Wel ja.. zo was 't toch aangekondigd.. gewoon het E-diff vd JCW overnemen op de normale Cooper S'en maar blijkbaar kan je nog steeds een mechanisch sper nemen.. gelukkig want dat E-diff reageert te traag naar mijn goesting.

ivm die uitlaat.. geen idee wat dat nu weer was.. iets met de 'tips' denk ik.

hoedanook de meeste steken daar iets aftermarket op.. keuze is enorm.

Comment

• Iemand die de prijslijst van de accessoires cataloog heeft? Blijkbaar kan ik die niet online raadplegen.

Zou graag weten wat de R108 in het mat zwart kost compleet als wielset met banden en gewoon de enkele velg zonder banden.

Comment

• In't zwart weet ik niet, maar een complete R108-wielset in Bright Silver + RFT-banden kost 2029,28 euro. Is wel de prijslijst van vorig jaar.

Zonder banden varieert precies afhankelijk van het Mini-model, van zo'n 1400 tot zo'n 1700 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                          In't zwart weet ik niet, maar een complete R108-wielset in Bright Silver + RFT-banden kost 2029,28 euro. Is wel de prijslijst van vorig jaar.

Zonder banden varieert precies afhankelijk van het Mini-model, van zo'n 1400 tot zo'n 1700 euro.
                                          Thx, over het algemeen zijn ze in het mat zwart iets goedkoper. In ieder geval JCW's toch.

Comment

Working...
                                          X