Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Zeg, dat optionele Mini HIFI systeem, is dat een optie genre BOSE bij Audi/Alfa?
    neen.. 't is ook niet zo'n super systeem imo..

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Vorige Mini was dat Harmann Kardon en ik denk dat dat in de MK.II ook zo is
    bij de vorige was het idd Harmann Kardon en dat klonk zeer mooi, helaas is da bij de mk.II niet meer zo..

maar je kan sinds nu ook een Alpine systeem kopen heb ik gelezen http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=11688

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      neen.. 't is ook niet zo'n super systeem imo..

bij de vorige was het idd Harmann Kardon en dat klonk zeer mooi, helaas is da bij de mk.II niet meer zo..

maar je kan sinds nu ook een Alpine systeem kopen heb ik gelezen http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=11688
      idd, tot sept 08 was het Herman Karton, nu is het MINI zelf.

Comment

• Zalig! Dark Grey is verkrijgbaar op alle MINI's zie ik net.

Comment

• Heeft iemand een foto van de 2de generatie mini (D of S) met deze kleuren:

Liefst met zwart dak, zwarte zijspiegels en streepjes op de motorkap! Maar vooral, zwarte OF donkergrijze velgen!

Thanks buddy's

Comment

• Zoek maar eens op de naam wannes.

Comment

• Hier staan een heleboel foto's van zijn wagen: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=33485

Comment

• Sweet !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Zalig! Dark Grey is verkrijgbaar op alle MINI's zie ik net.
                  Klopt zo zou ik hem nu ook bestellen, dark gray met zwart dak.

Comment

• Vet, hopelijk ook nog na te bestellen ... zou ik wel zien zitten
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik teken onmiddellijk !

160pk ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                        Klopt zo zou ik hem nu ook bestellen, dark gray met zwart dak.
                        Me too.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        Vet, hopelijk ook nog na te bestellen ... zou ik wel zien zitten
                        Haha, 't is toch al lang geen budget-MINI meer hè.

Ik kijk alvast uit naar de officiële voorstelling.

Comment

Haha, 't is toch al lang geen budget-MINI meer hè.
                          bwa, enkel velgen, verlaging, grille en zwarte accenten ... is nog geen 1.000 euro in totaal, valt dus wel mee
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Me got to have!

In the next few weeks JCW will be releasing a retrofit kit for all R55, R56 and R57 models that allows owners to install one or two of the following gauges:
                            • Coolant temperature gauge
                            • Torque reserve gauge (relative torque as MINI calls it)
                            • Lateral G gauge
                            These gauges will sit on the side of the tachometer exactly like the current MINI convertible’s always open gauge does. The retrofit kits will be available at MINI service centers around the world starting this spring.
                            But you know we couldn’t just end at that. We did some digging and managed to find the official retro-fit PDF manual. This document gives us a clear look at the work needed and the parts included in the kits. However a word of warning, this might be a little bit more than most of us can handle when it comes to DIY. It may be best left to your dealer or favorite independent MINI shop.

In the next few weeks JCW will be releasing a retrofit kit for all R55, R56 and R57 models that allows owners to install one or two of the following gauges: –...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              bwa, enkel velgen, verlaging, grille en zwarte accenten ... is nog geen 1.000 euro in totaal, valt dus wel mee
                              't Ziet er iig een duurdere Mini uit dan dat 'ie werkelijk is.

Comment

• Vet! Vooral die temperatuurmeter, omdat die echt nuttig is.

Comment

Vet! Vooral die temperatuurmeter, omdat die echt nuttig is.
                                  Echt he , beter olietemp dan watertemp imho ...

Comment

• die meterjes waren echt een teleurstelling voor me.. ze kosten ook belachelijk veel geld..

2 vd 3 zijn puur 'show' .. en met watertemp ben je eigenlijk ook niet zo veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      die meterjes waren echt een teleurstelling voor me.. ze kosten ook belachelijk veel geld..

2 vd 3 zijn puur 'show' .. en met watertemp ben je eigenlijk ook niet zo veel
                                      Zijn er al prijzen bekend?

Comment

Vet! Vooral die temperatuurmeter, omdat die echt nuttig is.
                                        Cool, temperatuurmeter ... wij zeggen gewoon thermometer
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                        X